خانه و سبک زندگی

رفع بوی گوشت گندیده از یخچال

برای رفع بوی گوشت گندیده از یخچال چه کار کنیم؟ شاید برای شما هم این مشکل پیش آمده که تمام یخچال بوی بد و نامطبوعی گرفته باشد. ابتدا باید علت بوی بد یخچال را بدانید و پس از آن هم به فکر از بین بردن بوی گوشت گندیده در یخچال باشید. در این مطلب به آموزش این موضوع می پردازیم.

علت بوی بد یخچال چیست؟

پیدا کردن علت بوی یخچال به رفع این مشکل کمک خواهد کرد، بنابراین در ابتدا به این موضوع می‌پردازیم تا بتوانیم از راهکار مناسب هر کدام از دلایل مختلف آن استفاده کنید تا بوی بد برطرف شود.

از بین بردن بوی گوشت گندیده در یخچال

به منظور از بین بردن بوی بد یخچال که حاصل از گوشت فاسد و خراب شده بوجود آمده است باید سریع‌ ترین راه از بین بردن بوی بد یخچال را انتخاب کرد، برای این کار ابتدا گوشت گندیده را از یخچال بیرون بیاورید و یخچال را خاموش کنید. یک مقدار از جوش‌ شیرین را در یک ظرف بریزید و در داخل یخچال قرار دهید.

سپس درب یخچال را ببندید و اجازه دهید جوش‌ شیرین تا مدت ۶ ساعت داخل یخچال باقی بماند. با این کار می‌ توانید به سادگی بوی نامطبوع گوشت را برطرف کرده و در راستای رفع بوی بد یخچال گام بردارید. همچنین، از سرکه، پوست جو دوسر، میخک، لیمو یا عصاره وانیل نیز به همین روش استفاده کرده و بوهای ناخوشایند را کاهش دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا