خانه و سبک زندگی

جدیدترین سرویس بهداشتی دستشویی | قفسه های ترند حمام و دستشویی

وقتی برای دوش گرفتن به دستشویی می رویم، با چیزی فراتر از آب سروکار داریم. ما توسط شامپو، صابون، نرم کننده و بسیاری دیگر از محصولات آرایشی احاطه شده ایم. هر کدام از این لوازم در حمام فضایی را اشغال می کنند که اگر در کنار هم باشند احساس سردرگمی ایجاد می کنند اما اگر در جای مناسب قرار بگیرند حتی می توانند به عنوان لوازم جانبی عمل کنند (بعضی از ظروف لوازم بهداشتی واقعاً هستند. زیبا هستند!). اما عمر روش های قدیمی چیدمان لوازم آرایشی و بهداشتی در سرویس بهداشتی به پایان رسیده است.

قفسه سرامیکی توکار

یکی از شیک ترین قفسه های حمام امسال، قفسه سرامیکی توکار است که در دل قسمتی از دیوار سرویس بهداشتی قرار می گیرد و برای سرویس های بهداشتی بسیار کوچک نیز استفاده می شود. برای نصب این قفسه ها می توانید از سازنده کمک بگیرید تا دیوار را به قفسه تبدیل کند و یا در صورت عدم وجود ستون در داخل دیوار، یک فرورفتگی در آن ایجاد کنید و سپس آن را درجه بندی کنید.

قفسه‌های محرک

یکی از قفسه هایی که برای سال 1403 امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده است، قفسه های محرک می باشد. این قفسه‌ها می‌توانند در حالی که چرخ‌ها در زیر آن نصب شده‌اند، بایستند و به‌راحتی تغییر مکان دهند. قفسه های متحرک نه تنها برای حمام های بسیار کوچک مناسب هستند، بلکه می توانند دسترسی به لوازم بهداشتی ضروری را نیز تسهیل کنند.

قفسه‌های پی وی سی دیواری

اگر به تازگی می‌خواهید برای حمامتان قفسه تهیه کنید و اصلا حوصله دردسر ندارید، به سراغ قفسه‌های آماده پی وی سی بروید که داخل آب‌وهوای مرطوب حمام، مرگ ندارند. این قفسه‌ها به شکل‌های متفاوتی تولید می‌شوند و اندازه‌های متفاوتی دارند. اگر بخواهید از قفسه‌هایی دردار استفاده کنید تا لوازم شخصی شما از دیدها پنهان بماند نیز، قفسه‌های پی وی سی گزینه مناسبی هستند.

قفسه‌های آویزی

یکی از جذاب‌ترین ایده‌هایی که می‌توان برای قفسه‌های حمام در سال 1403 داشت، قفسه‌هایی است که از سقف آویزان شده‌اند. البته اگر بچه کوچک دارید این نوع قفسه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم، اما حضور چنین قفسه‌ای به همراه یک گل پیچک، فضای حمام شما را رویایی خواهد کرد. جنس قفسه‌های آویزی می‌توانند، پی وی سی، چوبی یا حتی فلزی باشند، اما باید از فیکس شدن آن به سقف، براساس وزنی که دارند، مطمئن باشیم.

قفسه متصل به دوش

اگر حمام شما فضای بسیار کوچکی دارد، بهتر است به جای قفسه‌های جاگیر، در سال 1403 از قفسه‌های جذابِ متصل به دوش استفاده کنید. این قفسه‌ها فضای پیرامون اطراف دوش که می‌توانند بدون استفاده باقی بمانند را پر می‌کنند. به‌علاوه، می‌تواند تعداد بسیار زیادی از لوازم بهداشتی ضروری شما را، کاملا در دسترستان قرار دهند.

قفسه ست با لوازم حمام

ممکن است حمام شما لوازم و اکسسوری‌هایی مثل آینه، سطل زباله و غیره داشته باشد، در حالی که از نظر جنسی و سبکی با شیرآلات هم هماهنگ باشند. بنابراین، بهتر است ما از قفسه‌هایی استفاده کنیم که با لوازم حماممان هماهنگ هستند و جنس و مدل یکسانی دارند. به‌عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون داخلی حمام شما صنعتی است، می‌توانید از اکسسوری‌های فلزی استفاده کنید که قفسه‌ی حمام نیز از همان جنس باشد.

قفسه چوبی

ارتباط با طبیعت، در فضایی مانند حمام که مستقیماً بر آرامش ما تأثیر می گذارد، می تواند ایده بسیار خوبی باشد. بنابراین، بیشتر طراحان داخلی استفاده از گل و عناصر طبیعی را برای سرویس بهداشتی توصیه می کنند. اکنون می توانیم قفسه های چوبی روکش دار برای سرویس بهداشتی خود 1403 بخریم که در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند. این قفسه ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. هرچه رنگ آنها تیره تر باشد، بیشتر با سبک های کلاسیک همراه می شود و هر چه روشن تر باشد، در فضای مدرن قرار می گیرد. شلف حمام چوبی را می توان با کابینت زیر سینک و دیگر لوازم حمام ترکیب کرد که جذابیت آن را چند برابر می کند.

سینی حمام

امروزه سینی‌ها جای خود را در حمام هم پیدا کرده‌اند و تبدیل به قفسه‌هایی کاربردی برای این مکان مهم در خانه شده‌اند. سینی حمام می‌تواند بر روی وان قرار بگیرد، در حالی که لوازم شخصی شما روی آن و در دسترس شما است. اگر که وان نداشته باشید، سینی حمام را می‌توانید بر روی لبه‌های بلااستفاده در حمام قرار دهید، مثلا لبه پنجره، و نهایت استفاده را از فضای داخلی حمام ببرید در حالی که کاملا به روز هستید!

قفسه‌های وینتیج

یکی از جذاب ترین قفسه هایی که می توانید برای حمام خود در سال 1403 تهیه کنید، قفسه های قدیمی هستند. این نوع قفسه ها به معنای مدل هایی هستند که به ما حس نوستالژی می دهند، گویی قدیمی هستند و داستانی از زندگی ما را به همراه دارند. حمام به عنوان مکانی برای استراحت، مکان خوبی برای یادآوری خاطرات است، بنابراین می توانید با استفاده از یک قفسه قدیمی فضای حمام خود را متفاوت کنید.

قفسه‌های ترکیبی

اگر دوست ندارید که قفسه های حمام فقط از چوب، فلز، پی وی سی و مواد دیگر ساخته شده باشند، می توانید یک قفسه ترکیبی با الهام از سبک های ترکیبی معماری برای حمام خود انتخاب کنید. این قفسه ها را می توان همزمان از چوب و فلز ساخت که در سال 1403 بسیار پرطرفدار خواهد بود.این مدل قفسه هم با سبک مدرن و هم با لوازم حمام چوبی و فلزی سازگار است.

قفسه‌های کنجی

در سال‌های اخیر، استفاده حداکثری از فضا در دکوراسیون داخلی منازل، بسیار مهم تلقی شده است. از این رو، طراحان از تمامی فضاها، حتی کنج دیوارها هم استفاده‌های مفید می‌برند. در حمام نیز ممکن است ما کنج دیوار را رها کرده باشیم. در حالی که این بخش می‌تواند فضای به شدت خاصی برای قرار گرفتن قفسه‌های کنجی باشد. این قفسه‌ها به زیبایی بخش بلااستفاده‌ای از حمام را پر می‌کنند، به حمام نظم می‌بخشند و به شدت کاربردی هستند. جنس و مدل قفسه حمام کنجی نیز می‌تواند بسته به سلیقه شما متفاوت باشد.

قفسه مرمر

یکی از کلاسیک‌ترین و جذاب‌ترین ایده‌ها برای قفسه حمام، استفاده از سنگ مرمر است. اما، اگر بخواهیم آن را به دل مدرنیته وارد کنیم، بهتر است از سنگ مرمر به عنوان پایه‌ای برای قفسه شناور استفاده کنیم. یک الی دو قفسه باریک از سنگ مرمر کافی است تا فضای حمام شما را به شدت لاکچری و زیبا نشان دهد.

قفسه آینه‌ای

بدون انکار، آینه یکی از اکسسوری‌های مهم داخل حمام است. حالا ما می‌توانیم با بکارگیری فضای پشت آینه، قفسه‌های پنهانی داشته باشیم. ممکن است فضای پشت آینه کمی کوچک باشد، اما برای قرار گرفتن بخشی از خصوصی‌ترین لوازم بهداشتی شما کافی است. پس حتما از آن برای امسال عید استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا