زیبایی و سلامت

رنگ موی نسکافه ای عسلی زیتونی

امروزه به دلیل تنوع زیاد رنگ مو، انتخاب یک رنگ موی زیبا و خاص می تواند سخت و زمان بر باشد. اگرچه رنگ های زیادی در کاتالوگ های رنگ مو وجود دارد، اما رنگ موی عسلی یکی از رنگ های مو است که جلب توجه می کند و اکثر خانم ها تمایل دارند این رنگ موی جذاب و زنانه را امتحان کنند.

رنگ موی عسلی همانطور که از نام آن پیداست رنگی شبیه عسل ایجاد می کند و در طیفی از طلایی، زیتونی، قهوه ای و بژ موجود است. این رنگ موی جذاب و زنانه معمولاً بر روی موهای دکلره شده انجام می شود تا رنگ اصلی روی موها به خوبی دیده شود و جذابیت خاصی روی موها ایجاد کند.

اما اگه به هر دلیلی تمایلی به دکلره کردن موها ندارید، میتونید از رنگ موی عسلی بدون دکلره هم استفاده کنید و از زیبایی و ظرافتی که این رنگ مو برای موها به وجود میاره لذت ببرید.

در این قسمت از ساریپان ترکیب رنگ مو زیتونی عسلی بدون دکلره و ترکیب رنگ مو زیتونی مسی با دکلره و همچنین نمونه های بسیار زیبا و متنوع رنگ مو زیتونی عسلی رنگ مو عسلی زیتونی را آماده کرده ایم. ، رنگ موی عسلی شکلاتی، رنگ موی عسلی دودی، رنگ موی عسلی تیره، رنگ موی عسلی روشن و رنگ موی بلوند عسلی را آماده کرده ایم که می توانید از این رنگ موی جذاب ایده بگیرید و از آرایشگر خود بخواهید این رنگ مو را برای شما بسازد.

ترکیب رنگ مو عسلی بدون دکلره

رنگ موی عسلی در دسته رنگ موی روشن قرار می گیرد و برای ایجاد این رنگ موی جذاب به زیباترین شکل ممکن باید موها را روشن کرد و رنگ موی اصلی را به عدد 7 یا 8 رساند هر چند دکلره شدن مو باعث ایجاد مو می شود. آسیب و تضعیف ریشه مو، خوشبختانه روش های جدید و مدرنی مانند استفاده از اولاپلکس برای جلوگیری از آسیب مو ایجاد شده است و می توانید موهای خود را بدون آسیب رساندن به آن دکلره کرده و به رنگ پایه دلخواه برسید.

اما اگر به هر دلیلی تمایلی به دکلره کردن موها ندارید، میتونید از رنگ مو عسلی زیتونی بدون دکلره استفاده کنید. اما باید این موضوع رو بدونید که رنگ مو عسلی موجود در کاتالوگ رنگ مو، رنگی هست که بر روی موهای دکلره شده به وجود میاد و نباید انتظار داشته باشید که این رنگ مو رو بدون دکلره بر روی موهای طبیعی خود ایجاد کنید.

در واقع باز شدن رنگ روی موها به ضخامت موها، رنگدانه‌های مو و رنگ پذیری مو بستگی داره. هرچه موهای شما ضخیم و تیره باشه، ممکنه بعد از رنگ کردن فقط 2 تا 3 درجه تغییر رنگ رو مشاهده کنید.

برای ایجاد رنگ مو عسلی زیتونی بدون دکلره بهترین کار این هست که ابتدا تمام قسمتهای مو رو با استفاده از واریاسیون 000 یا رنگ مو سه صفر پوشش بدید و اجازه بدید این واریاسیون 30 دقیقه روی موها بمونه تا رنگ پایه موها رو کمی روشن کنه.

سپس رنگ موی عسلی که معمولاً در کاتالوگ رنگ مو با شماره 12 (12.0، 12.81، 12.89، 12.7، 12.16) درج شده است، با توجه به حجم و طول موهای شما با اکسیدان 9 درصد ترکیب می شود و از روی گردن استفاده می شود. از گردن . به صورت لایه لایه روی موها بمالید تا تمام سطح مو پوشانده شود و پس از گذشت زمان درج شده روی بسته بندی و رنگ کردن موها، رنگ مو را بشویید و از رنگ موی زیتونی عسلی زیبا و شیک لذت ببرید.

ترکیب رنگ مو عسلی زیتونی با دکلره

رنگ مو بلوند عسلی، یکی از رنگ موهای فوق العاده جذابی هست که تقریبا برای تمام رنگ پوستها مناسبه اما خانمهایی که دارای رنگ پوست گرم، سبزه و زیتونی هستند، این رنگ مو برای آنها مناسبتره و جذابت ویژه‌ای رو براشون به وجود میاره.

برای اینکه رنگ مو عسلی زیتونی به زیباترین شکل ممکن روی موها ایجاد بشه لازمه ابتدا با رعایت تمام اصول و روشهای مربوط به دکلره کردن مو، موها رو دکلره کنید و رنگ پایه موها رو به 7 یا 8 برسونید.

برای داشتن یک رنگ مو بلوند عسلی فوق العاده زیبا و جذاب لازمه رنگ مو بلوند طبیعی و رنگ مو بلوند طلایی رو به نسبت 50/50 رو با اکسیدان شماره 1 مخلوط کرده و بر روی موها قرار بدید.

ترکیب رنگ مو بلوند عسلی خیلی روشن

  • نصف تیوپ از رنگ مو بلوند طلایی روشن شماره 9.3
  • نصف تیوپ از رنگ مو بلوند خیلی روشن شماره 9
  • اکسیدان شماره 1

ترکیب رنگ مو عسلی تیره

اگر تمایل دارید رنگ موی عسی غنی، تیره و خاص داشته باشید، بهتره از ترکیب رنگ موی زیر استفاده کنید:

  • نصف تیوپ رنگ مو بلوند طلایی شماره 7.3
  • نصف تیوپ رنگ مو بلوند روشن شماره 8
  • اکسیدان شماره

ترکیب رنگ مو عسلی زیتونی

برای اینکه موهاتون تناژ عسلی زیتونی زیبایی داشته باشه میتونید از این ترکیب رنگ مو استفاده کنید:

  • رنگ مو شماره 9.31
  • رنگ مو شماره 8.2
  • رنگ مو شماره 8.3
  • واریاسیون بنفش 2 سانتی متر
  • اکسیدان شماره 1 (دو برابر میزان رنگ مو)

این رنگ مو را با توجه به اندازه و حجم موهایتان به نسبت مساوی مخلوط کنید و با اکسیدان شماره 1 مخلوط کنید تا غلظتی شبیه ماست ایجاد کنید. سپس رنگ مو را لایه به لایه از پشت سر به موها بزنید و مدت زمان مشخص شده روی بسته رنگ مو را صبر کنید تا رنگ مو روی مو آزاد شود. بهتر است بعد از 20 تا 30 دقیقه رنگ مو را بررسی کنید و در صورت نیاز به شارژ مجدد رنگ را به موها بزنید و مدتی صبر کنید و وقتی رنگ مو خوب شد موها را با شامپو و نرم کننده شستشو دهید. رنگ شده و آبکشی کنید

در ادامه نمونه های مختلف و خاصی از رنگ مو عسلی، زیتونی، عسلی روشن، بلوند عسلی، رنگ مو عسلی شکلاتی و رنگ مو عسلی دودی رو مشاهده کرده و ایده بگیرید.

رنگ موی عسلی روشن (بلوند عسلی)

رنگ مو بلوند عسلی خیلی روشن

رنگ مو عسلی روی موهای کوتاه

رنگ مو عسلی روی موهای متوسط و موج دار

رنگ مو بلوند عسلی طبیعی و جذاب

رنگ مو عسلی شیک و خاص

 رنگ موی زیتونی

رنگ مو بلوند زیتونی شیک و زیبا

رنگ مو زیتونی روی موهای بلند و موج دار

رنگ مو زیتونی و درخشان روی موهای صاف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا