زیبایی و سلامت

ترکیب رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره جدید 1403

ترکیب رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره جدید 1403

امروزه به دلیل تنوع زیاد رنگ مو، انتخاب یک رنگ موی زیبا و خاص می تواند سخت و زمان بر باشد. اگرچه رنگ های زیادی در کاتالوگ های رنگ مو وجود دارد، اما رنگ موی عسلی یکی از رنگ های مو است که جلب توجه می کند و بیشتر خانم ها تمایل دارند این رنگ موی جذاب و زنانه را امتحان کنند.

رنگ موی عسلی، همونطور که از نام آن پیداست، رنگ و رویی شبیه به عسل رو بر روی موها به وجود میاره و دارای طیف رنگی طلایی، زیتونی، قهوه‌ای و بژ هست. این رنگ مو جذاب و زنانه معمولا بر روی موهای دکلره شده انجام میگیره تا رنگ اصلی ان به خوبی روی موها به وجود بیاد و جذابیت ویژه‌ای رو برای موها به وجود بیاره.

اما اگه به هر دلیلی تمایلی به دکلره کردن موها ندارید، میتونید از رنگ موی عسلی بدون دکلره هم استفاده کنید و از زیبایی و ظرافتی که این رنگ مو برای موها به وجود میاره لذت ببرید.

رنگ موی عسلی در دسته رنگ موی روشن قرار می گیرد و برای ایجاد این رنگ موی جذاب به زیباترین شکل ممکن باید موها را دکلره کرد و رنگ موی اصلی را به عدد 7 یا 8 رساند.هرچند دکلره شدن روی مو می تواند باعث شود آسیب به مو و ضعیف شدن ریشه مو، خوشبختانه روش های جدید و مدرنی مانند استفاده از اولاپلکس ایجاد شده است که از آسیب مو جلوگیری می کند و می توانید موهای خود را بدون آسیب رساندن به آن دکلره کرده و به رنگ پایه دلخواه برسید.

اما اگر به دلایلی نمی خواهید موهای خود را دکلره کنید، می توانید از رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره استفاده کنید. اما باید بدانید که رنگ موی عسلی موجود در کاتالوگ رنگ مو، رنگی است که روی موهای دکلره شده یافت می شود و نباید انتظار داشته باشید که این رنگ مو را بدون دکلره روی موهای طبیعی خود ایجاد کنید.

در واقع باز شدن رنگ روی موها به ضخامت موها، رنگدانه‌های مو و رنگ پذیری مو بستگی داره. هرچه موهای شما ضخیم و تیره باشه، ممکنه بعد از رنگ کردن فقط 2 تا 3 درجه تغییر رنگ رو مشاهده کنید.

برای ایجاد رنگ مو عسلی زیتونی بدون دکلره بهترین کار این هست که ابتدا تمام قسمتهای مو رو با استفاده از واریاسیون 000 یا رنگ مو سه صفر پوشش بدید و اجازه بدید این واریاسیون 30 دقیقه روی موها بمونه تا رنگ پایه موها رو کمی روشن کنه.

سپس رنگ مو عسلی که معمولا در کاتالوگ رنگ مو با شماره 12 (12.0، 12.81، 12.89، 12.7، 12.16) مشخص شدند رو با اکسیدان 9 درصد با توجه به حجم و بلندی موهای خود، ترکیب کرده و از پشت سر به صورت لایه به لایه روی موها قرار بدید تا تمام سطح موها پوشش داده بشه و بعد از گذشت مدت زمان درج شده روی بسته بندی و رنگ گرفتن موها، رنگ مو رو بشوییدو از داشتن یک رنگ مو عسلی زیتونی زیبا و شیک لذت ببرید.

ترکیب رنگ مو عسلی زیتونی با دکلره

رنگ مو بلوند عسلی، یکی از رنگ موهای فوق العاده جذابی هست که تقریبا برای تمام رنگ پوستها مناسبه اما خانمهایی که دارای رنگ پوست گرم، سبزه و زیتونی هستند، این رنگ مو برای آنها مناسبتره و جذابت ویژه‌ای رو براشون به وجود میاره.

برای اینکه رنگ مو عسلی زیتونی به زیباترین شکل ممکن روی موها ایجاد بشه لازمه ابتدا با رعایت تمام اصول و روشهای مربوط به دکلره کردن مو، موها رو دکلره کنید و رنگ پایه موها رو به 7 یا 8 برسونید.

برای داشتن یک رنگ مو بلوند عسلی فوق العاده زیبا و جذاب لازمه رنگ مو بلوند طبیعی و رنگ مو بلوند طلایی رو به نسبت 50/50 رو با اکسیدان شماره 1 مخلوط کرده و بر روی موها قرار بدید.

ترکیب رنگ مو بلوند عسلی خیلی روشن

نصف تیوپ از رنگ مو بلوند طلایی روشن شماره 9.3
نصف تیوپ از رنگ مو بلوند خیلی روشن شماره 9
اکسیدان شماره 1

ترکیب رنگ مو عسلی تیره

اگر تمایل دارید رنگ موی عسی غنی، تیره و خاص داشته باشید، بهتره از ترکیب رنگ موی زیر استفاده کنید:

نصف تیوپ رنگ مو بلوند طلایی شماره 7.3
نصف تیوپ رنگ مو بلوند روشن شماره 8
اکسیدان شماره 1

ترکیب رنگ مو عسلی زیتونی

برای اینکه موهاتون تناژ عسلی زیتونی زیبایی داشته باشه میتونید از این ترکیب رنگ مو استفاده کنید:

رنگ مو شماره 9.31
رنگ مو شماره 8.2
رنگ مو شماره 8.3
واریاسیون بنفش 2 سانتی متر
اکسیدان شماره 1 (دو برابر میزان رنگ مو)

۱۲ ترکیب رنگ جادویی برای ساخت انواع رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی یکی از زیباترین و محبوب ترین رنگ موها می باشد. جالب است بدانید که رنگ مو عسلی از آن دسته رنگهایی است که به خاطر طبیعت رنگش، هم بین…

این رنگ موها رو به نسبت برابر متناسب با اندازه و حجم موهاتون ترکیب کرده و اکسیدان شماره 1 مخلوط کنید تا غلظتی شبیه به ماست ایجاد بشه. سپس رنگ مو رو از پشت سر به صورت لایه به لایه روی موها قرار بدید و به اندازه مدت زمانی که بر روی بسته بندی رنگ مو درج شده، صبر کنید تا رنگ مو روی موها باز بشه.
بهتره بعد از گذشت 20 تا 30 دقیقه حتما رنگ مو رو چک کنید و اگه نیاز به شارژ کردن داشت، مجددا روی موها رنگ مو بگذارید و کمی صبر کنید و وقتی رنگ مو به خوبی باز شده بود موها رو با شامپو و نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده بشویید و آبکشی کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا