زیبایی و سلامت

رنگ موی عسلی شکلاتی با هایلایت

شما به عنوان یک خانم قطعا با رنگ موی عسلی آشنایی دارید و بارها این رنگ را روی موهای اطرافیانتان دیده اید. انواع مختلف رنگ مو به افراد کمک می کند تا ظاهری متفاوت و زیباتر داشته باشند. یکی از این نوع رنگ ها رنگ گرم و زیبای عسلی است که تناژهای بسیار متنوعی دارد و یکی از دسته رنگ های زیبا به حساب می آید که با ترکیب آن با رنگ های مختلف می توان ترکیب های زیبایی به وجود آورد که قطعا برای هر فرد و برای هر رنگ پوستی مناسب خواهد بود. در مطلب امروز بار دیگر آمده ایم تا همراه با شما انواع مختلفی از مدل های رنگ مو عسلی سرد، رنگ مو عسلی شکلاتی، رنگ موی عسلی روشن و … را بشناسیم و بدانیم هر یک از طیف های رنگی این خانواده برای چه نوع از رنگ پوستی مناسب است.

آیا رنگ موی عسلی به پوست سبزه میاد؟

رنگ مو عسلی یکی از رنگ های گرم است که با ترکیب آن با رنگ های دیگر می توان به ترکیب های هیجان انگیزی دست یافت. برای گروه افرادی که رنگ پوست سبزه دارند توصیه می کنیم در صورتی که پوست تیره است از سایه های مختلف رنگ موی عسلی سرد و تیره استفاده کنید.

رنگ مو عسلی سرد چه رنگی است؟
رنگ مو عسلی سرد چه رنگی است؟

چگونه رنگ مو عسلی درست کنیم؟
چگونه رنگ مو عسلی درست کنیم؟

برای رسیدن به چنین رنگ مویی می توانید رنگ عسلی را با مقداری از رنگ زیتونی و یا دودی ترکیب کنید تا از گرمای بیش از حد رنگ عسلی بکاهید. رنگ مو عسلی دودی، رنگ موی عسلی تیره، رنگ مو عسلی زیتونی، رنگ مو عسلی نسکافه ای و  رنگ مو عسلی متوسط برای کسانیکه از پوست سبزه در تناژهای مختلفی برخوردار هستند بسیار مناسب خواهد بود.

عکس از رنگ مو عسلی نسکافه ای
عکس از رنگ مو عسلی نسکافه ای

مدل رنگ مو عسلی بژ متوسط
مدل رنگ مو عسلی بژ متوسط

چگونه رنگ مو عسلی داشته باشیم؟
چگونه رنگ مو عسلی داشته باشیم؟

برای کسانیکه دارای رنگ پوست سبزه هستند نیز پیشنهادات زیباتری از رنگ عسلی وجود دارد آن هم رنگ موی عسلی آمبره و یا به صورت هایلایت مو است که می تواند زیبایی فوق العاده بیشتری را برای آنها ایجاد کند. برای اینکار می توانید ریشه های مو را به رنگ عسلی سرد و تیره داشته باشید و در انتها موهای خود را به رنگ موی عسلی استخوانی و یا روشن در آورید؛ حتی می توانید با داشتن یک پایه رنگ مو عسلی تیره از هایلایت های عسلی روشن بر روی آن استفاده کنید و سپس از داشتن رنگ موی عسلی تیره با هایلایت لذت ببرید.

مدل رنگ مو عسلی خوشرنگ با دکلره
مدل رنگ مو عسلی خوشرنگ با دکلره

جدیدترین هایلایت رنگ مو عسلی نسکافه ای
جدیدترین هایلایت رنگ مو عسلی نسکافه ای

هایلایت زیبا از جدیدترین رنگ موی بلوند عسلی
هایلایت زیبا از جدیدترین رنگ موی بلوند عسلی

توصیه هایی برای رنگ موی عسلی بدون دکلره

همانطور که می دانید این رنگ مو دارای مقدار زیادی از تناژ زرد و نارنجی در خود است و به گونه ای یادآور فصل تابستان می باشد و روزهای گرم… زمانیکه موهای خود را دکلره کرده و به پایه ۸ به بالا می رسانید منجر می شود تا از زردی پایه موهایتان کاسته شود و این در اصطلاح رنگ باز کردن موها به شما کمک می کند تا رنگ مویی بدون زردی و زیباتر و نزدیکتر به رنگ موی انتخابی خود داشته باشید.

انواع مختلف از جدیدترین رنگ مو عسلی روشن
انواع مختلف از جدیدترین رنگ مو عسلی روشن

مدل ارایش با رنگ مو عسلی روشن و بسیار زیبا
مدل ارایش با رنگ مو عسلی روشن و بسیار زیبا

مدل زیبا از رنگ مو عسلی پلاتینه
مدل زیبا از رنگ مو عسلی پلاتینه

اگر تمایل دارید که رنگ موی عسلی بدون دکلره داشته باشید می توانید به مطلب ساده ترین روش برای رنگ کردن موها بدون دکلره مراجعه کنید. اگر موهای خود را دکلره نمی کنید حتما از ترکیبات زیتونی و یا دودی داخل رنگ استفاده کنید تا زردی بیش از اندازه موهای خود را بکاهید و حتما از رنگ هایی با پایه روشن استفاده کنید، در این شرایط نیز بهتر است از اکسیدان ۹ درصد استفاده شود. این نکته را به خاطر بسپارید که تمامی رنگ موها بدون دکلره در نهایت به رنگ اصلی روی موهای شما نخواهند رسید.

چه رنگ موی به چشم عسلی میاد؟
چه رنگ موی به چشم عسلی میاد؟

رنگ مو عسلی دودی چه رنگی است؟
رنگ مو عسلی دودی چه رنگی است؟

انواع مدل ارایش برای رنگ موی عسلی

اگر از تناژ های تیره عسلی استفاده کرده اید سعی کنید از رنگ های قوی در آرایش خود استفاده کنید که هماهنگی زیادی با رنگ موی شما داشته باشند. در نقطه مقابل اگر رنگ موهای شما به عسلی روشن و یا استخوانی نزدیک است سعی کنید از رنگ های شاین و روشنتر برای آرایش خود استفاده کنید.

مدل زیبا از رنگ مو عسلی دودی زیتونی
مدل زیبا از رنگ مو عسلی دودی زیتونی

انواع مدل از رنگ مو عسلی ایرانی زیبا
انواع مدل از رنگ مو عسلی ایرانی زیبا

عموما رنگ های تیره منجر می شوند تا صورت شما بی رنگ و رخ نشان داده شود برای همین سعی کنید زمانیکه رنگ موی تیره ای دارید از رنگ های زنده تری استفاده کنید.  بهتر است تا رنگ ابروهای خود را یک درجه روشنتر و یا یک درجه تیره تر از موهای خود انتخاب کنید. این کار کمک می کند تا آرایش در صورت شما دارای هماهنگی و زیبایی بسیار بیشتری با رنگ موهای شما باشد.

آموزش فرمول ترکیب رنگ مو عسلی شکلاتی زیبا

برای آنکه بتوانید یک ترکیب زیبای رنگ موی عسلی دخترانه داشته باشید می توانید از فرمول زیر استفاده کنید:

  • عسلی روشن شماره ۷
  • شکلاتی روشن ۷
  • دودی شماره ۷
  • واریاسیون نقره ای
  • واریاسیون طلایی
  • اکسیدان ۹ %

برای درست کردن چنین ترکیبی لازم دارید تا ۷۰ میل از رنگ عسلی، ۴۰ میل شکلاتی روشن، ۳۰ میل دودی به همراه ۵ میل واریاسیون نقره ای، ۵ میل واریاسیون طلایی و اکسیدان ۹ درصد به اندازه ۱۲۰ میل استفاده کنید. برای این فرمول رنگی و به دست آوردن یک عسلی شکلاتی زیبا باید موهای شما به پایه ۶ رسیده باشد. می توانید داخل رنگ خود از کپسول های کراتین، آرگان و یا کمی روغن زیتون نیز استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا