زیبایی و سلامت

بهترین مارک کرم پودر برای پوست خشک در سال 1403

فاوندیشن یا کرم پودر یک پایه زیبا و عالی برای آرایش است. هدف همه کرم پودرها صاف کردن صورت، جلوه ای زیبا به رنگ پوست و به حداقل رساندن و رفع مشکلات و عیوب پوستی است. این بدان معناست که بهترین کرم پودر باید بر زیبایی طبیعی پوست صورت تاکید کند. کرم پودرهای مختلف می توانند در این امر به ما کمک کنند. با پیشرفت تکنولوژی آرایشی و بهداشتی، این محصولات از همیشه پیشرفته تر شده اند.

کرم پودرها در حال حاضر دارای انواع مایع، فرمول پودری شفاف، استیک کرم و بسیاری انواع دیگر هستند. با چنین تنوع گسترده ای در بازار لوازم آرایشی، انتخاب فونداسیون مناسب که برای شما مناسب است دشوار است. با این حال، هرکسی نوع پوست، نیازها و ترجیحات متفاوتی دارد. از این رو در این مقاله بهترین برندهای کرم پودر ایرانی و خارجی و ویژگی های متفاوت آن ها را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

بهترین برندهای ایرانی کرم پودر

کرم پودر مای

برند مای یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برندهای ایرانی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است. کرم پودرهای این برند نیز کیفیت خوبی دارند و معمولا از مواد مناسبی برای ساخت آنها استفاده می کنند و البته علاوه بر کیفیت قابل قبول، قیمت مناسبی نیز دارند. در زیر به برخی از ویژگی های کرم پودر مای می پردازیم.

  • پوشش دهی و ماندگاری بالا: کرم پودرهای مای پوششی بالا دارند و می‌توانند به طور کامل لک‌ها و نواقص پوست را بپوشانند. کرم پودرهای این برند هم ماندگاری بالایی دارند و معمولاً بدون مشکل از صبح تا شب روی صورت باقی می‌مانند.
  • مناسب برای انواع پوست: کرم پودرهای مای برای انواع پوست، از جمله پوست‌های چرب، خشک، مختلط و حساس مناسب هستند.
  • فاقد چربی و حساسیت: کرم پودرهای مای غیرکومدون‌زا و فاقد چربی هستند و باعث مسدود شدن منافذ پوست نمی‌شوند.
  • ضد آفتاب: کرم پودرهای مای دارای اس‌پی‌اف هستند و از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کنند.

کرم پودر مات پوست چرب بلک دایموند مای: کرم پودر مات پوست چرب بلک دایموند مای، یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند ایرانی است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد، برای پوست‌های چرب و مختلط انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود. این محصول بافت سبکی دارد و حس چربی و سنگینی نمی‌دهد و جلوه‌ای مات و طبیعی و مخملی روی صورت به‌وجود می‌آورد. این کرم پودر برای انواع پوست مخصوصاً پوست‌های چرب و مختلط و مستعد آکنه مناسب است. این محصول در فرمولاسیون خود دی‌اکسید تیتانیوم دارد و با اس‌پی‌اف ۱۵ می‌تواند تا حدی در برابر اشعه‌های مضر خورشید از پوست محافظت کند. کرم پودر مات پوست چرب بلک دایموند مای با رنگدانه‌های زیبای خود پوششی کامل، صاف و یکنواخت روی پوست به وجود آورده و به پوشاندن عیوب و نواقص آن کمک می‌کند.

کرم پودر شون

برند ایرانی شون هم در سال‌‌های اخیر وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی ایران شده است و با قیمت و کیفیت نسبتاً خوب، جای خود را در پیدا کرده است.

ويژگی‌ کرم پودر شون:

  • پوشش‌دهی و ماندگاری بالا
  • فاقد چربی و ضد آفتاب
  • قیمت مناسب

کرم پودر مات اسموتینگ شون: این محصول کار زیرسازی و آماده‌سازی پوست برای مراحل بعدی آرایش را انجام می‌دهد. علاوه‌بر این با بافتی سبک و پوشش‌دهی بالایش به‌خوبی عیب‌ونقص‌های پوست را می‌پوشاند و ظاهری یک‌دست به صورت می‌دهد. کرم پودر اسموتینگ برپایه مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده است و حاوی روغن جوانه گندم و کنجد است. همچنین در فرمولاسیون آن از ویتامین ای و آنتی‌اکسیدان‌های مفید پوست بهره گرفته شده است. کرم پودر اسموتینگ ماندگاری قابل‌قبولی دارد و می‌توانید برای آرایش روزانه‌تان روی آن حساب کنید. این محصول هم اس‌پی‌اف ۱۵ دارد و هم به جوان‌سازی و شادابی پوست کمک می‌کند. کرم پودر اسموتینگ شون برای تمامی پوست‌ها مناسب است و هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کند.

کرم پودر کالیستا

برند ایرانی کالیستا یکی دیگر از گزینه‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه در زمینه کرم پودرهاست. محصولات این برند می‌توانند نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان را به‌خوبی پوشش دهند.

ویژگی‌های کرم پودرهای برند کالیستا

  • ماندگاری بالا
  • مناسب برای انواع پوست
  • فاقد چربی و ضدآفتاب
  • بافت سبک و عدم ایجاد ماسیدگی
  • تنوع رنگی بالا

کرم پودر لانگ لستینگ کالیستا: این کرم پودر کالیستا محصولی با رنگ‌دانه‌های قدرتمند است که ظاهری مات و یک‌دست به صورت‌تان می‌دهد. این محصول برای استفاده روزانه و طولانی‌مدت کاملاً مناسب است و پوشانندگی ماندگار و قابل‌قبولی دارد. کرم پودر لانگ لستینگ تنوع رنگی بسیار خوبی دارد و می‌توانید محصولی مناسب پوست‌تان را با خیال راحت انتخاب کنید. کرم پودر لانگ لستینگ کالیستا همان طور که از نام‌اش پیداست، ماندگاری بالایی دارد و حداقل تا ۱۶ ساعت می‌توانید روی آن حساب کنید و نگران پاک شدن‌اش نباشید. این محصول با حجم ۳۵ میلی‌لیتری و قیمتی بسیار مناسب، برای استفاده روزانه گزینه خوبی محسوب می‌شود.

بهترین برندهای خارجی کرم پودر

کرم پودر لورآل

برند لورآل تنوع گسترده‌ای از کرم پودرها را برای انواع پوست و نیازهای مختلف ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های کلی کرم پودرهای لورآل عبارتند از:

  • تنوع رنگی بالا: لورآل طیف رنگی وسیعی برای کرم پودرهای خود ارائه می‌دهد تا افراد با هر رنگ پوستی بتوانند رنگ مناسب خود را پیدا کنند.
  • کیفیت بالا: آنها از مواد اولیه با کیفیت بالا در تولید کرم پودرهای خود استفاده می‌کند.
  • ماندگاری بالا: ماندگاری بالایی دارند و به طور کامل روی پوست می‌مانند.
  • تنوع در نوع و کاربرد: این برند کرم پودرهای مختلفی برای انواع پوست چرب، خشک، مختلط و نیازهای مختلفی مثل پوشش دهی بالا، مات کننده، آبرسان ارائه می‌دهد.
  • عدم ایجاد حساسیت: این کرم پودرها به طور کلی ضد حساسیت هستند و برای پوست‌های حساس کاملاً مناسب‌اند.

کرم پودر ترو مچ لورآل: کرم پودر مایع ترو مچ با اس‌پی‌اف و اسید هیالورونیک یکی از محصولاتی است که هم نیاز پوشش‌دهی و زیبایی صورت‌تان را تأمین می‌کند و هم به حفظ سلامتی و شادابی پوست‌تان توجه دارد. این کرم پودر لورآل بافتی سبک و نرمی دارد و روی پوست حس سنگینی ایجاد نمی‌کند و خیلی راحت روی پوست صورت پخش می‌شود. از طرف دیگر تنوع رنگی بالایی دارد و تمامی انواع پوست می‌توانند از آن استفاده کنند. و از آن‌جایی که فرمولاسیون کرم پودر ترو مچ فاقد چربی است، منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و برای همین افراد دارای پوست مستعد جوش و می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. اگر به دنبال کرم پودری با کاور بسیار بالا هستید، شاید گزینه‌های دیگری را هم لازم باشد بررسی کنید. اما برای داشتن ظاهری طبیعی و پوشاندن لک‌های جزئی، کرم پودر لورآل ترو مچ می‌تواند انتخابی ایدئال باشد.

کرم پودر گابرینی

برند ترکیه‌ای گابرینی هم از دیگر برندهایی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت دارد و با قیمت و کیفیت مناسب‌اش در بازار ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ویژگی کرم پودرهای گابرینی:

  • پوشش‌دهی و ماندگاری بالا
  • مناسب برای انواع پوست
  • فاقد چربی
  • ضدآفتاب

کرم پودر اچ‌دی مات گابرینی: این محصول همان طور که از نام‌اش هم برمی‌آید به دلیل نداشتن چربی، پوست را مات می‌کند و برق اضافی روی آن را می‌گیرد. این محصول به‌دلیل قدرت پوشانندگی بالایش مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. کرم پودر اچ‌دی مات بافت سبکی دارد و به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود و از طرفی برای تمامی پوست‌ها هم مناسب است. هرچند افرادی با پوست حساس بهتر است که روی ناحیه‌ کوچکی از پوست آن را امتحان کنند. و در نهایت این‌که کرم پودر اچ‌دی مات گابرینی در مقایسه با برخی برندهای گران‌قیمت، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و برای مصرف روزانه انتخاب خوبی است.

سخن آخر

انتخاب بهترین کرم پودر به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، نیازها و سلیقه‌ شما بستگی دارد. اما هنگام انتخاب محصول باید به عواملی مثل ماندگاری، پوشش‌دهی، نداشتن چربی و حساسیت توجه داشته باشید. اگر پوست چربی دارید حتماً باید سراغ محصولات فاقد چربی بروید و در سوی مقابل اگر پوست خشک و حساسی دارید، کرم پودرهایی را انتخاب کنید که در فرمولاسیون‌شان از مرطوب‌کننده و آب‌رسان استفاده شده است. شاید بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب و خشک راه‌حل مناسبی برای شما باشد.

برندهای ایرانی هم می‌توانند محصولاتی نسبتاً با کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه عرضه کنند که بیشتر برای مصرف روزانه مناسب‌اند و در طرف دیگر می‌توانید محصول خارجی باکیفیت‌تری را برای آرایش مهمانی و مجالس در نظر بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا