تکنولوژی

کد رایگان شدن روبیکا برای خط ایرانسل در سال 1403

چطور اینترنت ایرانسل را برای روبیکا رایگان کنیم؟ روبیکا از جمله برنامه های ایرانی در فضای مجازی است که با قابلیت هایی مانند امکان تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین و رایگان توانسته محبوبیت زیادی کسب کند. اگر نمی دانید چطور به صورت رایگان در روبیکا فیلم ببینید این مطلب از ساریپان را تا انتها مطالعه کنید تا با کد رایگان شدن روبیکا برای خط ایرانسل آشنا شوید.

آموزش رایگان شدن روبیکا برای ایرانسل

همانطور که قبلا توضیح دادیم، برای استفاده از نت رایگان در این برنامه باید آن را فعال کنید و بدون فعالسازی نمی توانید از آن استفاده نمایید. برای فعال سازی نیز مراحل سختی را نباید طی کنید تنها باید با خطی که در روبیکا ثبت نام کرده اید، به یک کد تماس بگیرید. در ادامه آموزش این کار را قرار می دهیم.

راه اول

این راه کمی طولانی است اما دقیق است و شما می توانید مراحل را ببینید و متوجه شوید که از چه گزینه ای استفاده می نمایید.

  • وارد قسمت تماس گوشی موبایل خود شوید.
  • با شماره گیر کد #400* را شماره گیری کنید. دقت کنید از خطی استفاده نمایید که حتما ایرانسل است و با آن وارد اپلیکیشن robika شده اید. در غیر این صورت پیامک تماس لغو شد یا کد غیر معتبر است دریافت خواهید کرد.  
  • اینک گزینه هایی با عنوان تکمیل فرایند خرید با شماره 0، سرشاخه با شماره 1, زیر شاخه با شماره 2, فعالسازی با شماره 3, راهنما با شماره 4 را مشاهده می کنید. شماره 2 را وارد کنید تا گزینه ی سه یعنی زیر شاخه با شماره ی 2 را انتخاب کرده باشید. 
  • حال سه گزینه ی شماره سرشاخه من با کد 1 , مشاهده ی حد مجاز مصرف با کد 2 و حذف از لیست زیر شاخه ها با کد 3 را مشاهده می کنید. این بار هم 2 را وارد کنید تا گزینه ی مشاهده ی حد مجاز مصرف را انتخاب کرده باشید.
  • وارد صفحه ی جدیدی با دو گزینه ی اینترنت با شماره 1 و اعتبار مشترک با کد 2 می شوید. گزینه ی اینترنت را با وارد کردن عدد یک انتخاب نمایید. 
  • حال پیامی با مضمون حداکثر مجاز مصرف اینترنت نامحدود است و شما 0 مگابایت را مصرف کرده اید، دریافت می کنید. دقت کنید اگر بار اول باشد که از این کد استفاده می کنید، عدد 0 مگابایت را در پیام خواهید دید ولی اگر قبلا آن را فعالسازی کرده باشید و بعد از این اپلیکیشن استفاده کردید، این عدد طبق حجم استفاده شده ی شما افزایش می یابد. 

نکته: از طریق راه گفته شده می توانید در دفعات بعدی برای مشاهده ی حجم مصرفی نیز استفاده نمایید. زیرا عدد گفته شده نشان دهنده حجم مصرف شده. توسط شماست.

راه دوم

اگر می خواهید کارتان سریعا حل شود، این راه را استفاده کنید. دقت کنید این راه همان راه یک است اما خلاصه شده است و نیازی ندارد چندین مرحله را طی کنید. نتیجه ی دو راه نیز رسیدن به یک پیام است. این راه برای فهمیدن حجم مصرفی نیز همچون راه یک، پاسخگوست.

برای استفاده از این راه وارد شماره گیر گوشی خود شوید و کد #1*2*2*400* را وارد کنید و با همان خط ایرانسلی که در روبیکا با آن عضو شده اید، تماس بگیرید. این کد به شما اجازه می دهد به جای طی کردن مراحل به صورت تک تک، مرز اعداد را با یک * مشخص کنید و هیچ تفاوت دیگری ندارد. پس از تماس شماره با پیام حداکثر مجاز مصرف اینترنت نامحدود است و شما 0 مگابایت را مصرف کرده اید مواجه می شوید.

برای اطمینان حاصل کردن از درستی این موضوع، کافی است با کد #1*4*1*555* تماس بگیرید و حجم اینترنت خود را چک کنید. سپس وارد روبیکا شده و فایل را دانلود نمایید و سپس برای بار دوم توسط همین کد حجم خود را چک کنید. می بینید که حجم مصرفی شما تغییری نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا