تکنولوژی

معرفی ویژگی های کیبورد گیمینگ KG722 از دیپ‌کول

کیبورد و ماوس ازجمله بااهمیت‌ترین تجهیزات جانبی کامپیوتر هستند. اهمیت این دسته از تجهیزات برای کاربران حرفه‌ای‌تر چون گیمرها واضح‌تر است. دسترسی به کیبورد و ماوس گیمینگ باکیفیت، تجربه‌ بازی را بهبود می‌بخشد. دیپ‌کول (DeepCool) از آن دسته برندهای خوشنامی است که این دسته از محصولات را با کیفیت بالا و قیمت رقابتی تولید و عرضه می‌کند.

کیبورد گیمینگ دیپ‌کول مدل KG722

کیبورد گیمینگ KG722 یک مدل تمام مکانیکی با سوئیچ‌های قرمزرنگ Gateron با عمر ۵۰ میلیون کلیک و حداکثر فشار ۴۵ گرم است. این کیبورد که در اندازه‌ ۶۵ درصد عرضه می‌شود، کلیدهایی از جنس پلاستیک سخت و مقاوم از جنس ABS دارد. کیبورد KG722 ظاهری مدرن و زیبا دارد و همچنان می‌توان طراحی اختصاصی دیپ‌کول را در کلید آبی‌رنگ esc و لیبل‌های حروف حک‌شده در حاشیه‌ دید.

این کیبورد دیپ‌کول به‌وسیله‌ کابل ۱.۸ متری USB به دستگاه متصل می‌شود. با وجود اینکه چینش این کیبورد برای ویندوز طراحی شده است، دستگاه به‌راحتی به پلتفرم‌های مک و لینوکس نیز متصل می‌شود. بدنه‌ دستگاه از جنس پلاستیک محکم است و در کف آن ۵ پایه لاستیکی ضدلغزش تعبیه شده که از سُرخوردن کیبورد روی میز جلوگیری می‌کنند.

ابعاد ۳۹×۳۱۰×۱۰۲ میلی‌متر، ۶۵ درصد
وزن ۸۶۰ گرم
سوئیچ قرمز Gateron
کلیدها ۶۸ عدد
اتصال کابل USB به طول ۱.۸ متر
نورپردازی RGB با پشتیبانی بیش از ۱۶.۸ میلیون رنگ
بدنه بدنه‌ پلاستیکی و کلیدهای ABS، صفحه فولادی و ورق فومی
حداکثر فشار ۴۵ گرم
اقلام همراه یک عدد Key-Cap Remover

هیجان‌ انگیزترین بخش طراحی این کیبورد برای گیمرها، نورپردازی آن است. کیبورد گیمینگ KG722 مجهز به نورپردازی RGB با پشتیبانی بیش از ۱۶.۸ میلیون رنگ است. به کمک کلیدهای کیبورد می‌توانید بین حالت‌های مختلف نورپردازی و شدت آن حرکت کنید. همچنین با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی دیپ‌کول نیز می‌توانید به شخصی‌سازی این دستگاه بپردازید.

علاوه‌براین، در بسته‌بندی این کیبورد دیپ‌کول، یک عدد Keycap Remover نیز قرار داده شده است تا درصورت نیاز، به‌راحتی کلیدها را جدا کنید. این کیبورد به‌واسطه‌ سوئیچ‌های باکیفیت، ابعاد مناسب و طراحی باکیفیت، یک انتخاب مناسب برای بازی‌کردن محسوب می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا