تکنولوژی

کد رایگان شدن روبیکا برای خط همراه اول در سال 1403

روبیکا از محبوب ترین برنامه های ایرانی است که شباهت زیادی به برنامه اینستاگرام دارد و از مهمترین قابلیت های آن می توان به تماشای فیلم های سینمایی و سریال ها به صورت رایگان اشاره داشت. اگر نمی دانید که چطور اینترنت همراه اول را برای روبیکا رایگان کنید، در این مطلب از ساریپان می توانید کد رایگان شدن روبیکا برای خط همراه اول را مشاهده کنید.

کد رایگان شدن روبیکا برای خط همراه اول چیست؟

به صورت کلی، استفاده از اینترنت روبیکا در بخش های پیامرسان و تماس صوتی برای دارندگان سیم کارت همراه اول و ایرانسل رایگان است. در نتیجه، اگر استفاده شما محدود به این موارد است نیازی به وارد کردن کد دستوری نخواهید داشت. برای استفاده از سایر امکانات، دیتای خط به صورت نیم بها محاسبه می شود. در صورتی که اشتراک روبیکا را خریداری کنید، حجم اینترنت مصرفی شما برای خط همراه اول رایگان محاسبه می شود. دقت داشته باشید که این ویژگی مختص داده تلفن همراه است. به عبارت دیگر، تماشای فیلم و سریال، محتوای کودک، آموزش ها و موسیقی برای مشترکین اپراتور های خانگی، حتی با تهیه اشتراک، رایگان نیست. برای مصارفی به غیر از شرایط گفته شده، در حال حاضر کد مخصوصی برای مجانی کردن اینترنت همراه اول وجود ندارد.
رایگان شدن روبیکا در ابتدای فعالیت این برنامه ساده بود؛ اما در حال حاضر طرح های مجانی محدود شده اند. اگر نتوانستید از شیوه های بالا استفاده کنید، می توانید حجم مصرفی اینترنت و هزینه های خود را برای سیم کارت های همراه اول کاهش دهید. برای این کار، از کد دستوری #۳۳۲۳۲*۱۰۰ *استفاده کنید. در نتیجه، بسته ویژه اینترنت همراه با قیمتی کمتر از تعرفه های موجود را دریافت می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا