تکنولوژی

تغییر فونت استوری اینستاگرام در اندروید

چطور فونت استوری اینستاگرام را تغییر دهیم؟ راه های مختلفی برای تغییر فونت نوشته های اینستاگرام وجود دارد و شما می توانید فونت بخش های مختلفی مانند پست ها، بخش بیوگرافی و استوری های اینستاگرام را تغییر دهید. در این مقاله از ساریپان قصد داریم روش های مختلف برای تغییر فونت استوری اینستاگرام در اندروید را آموزش دهیم.

فونت اینستاگرام چیست ؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام یک برنامه تصویر محور است. با این حال نباید تاثیر کلمات را در این شبکه اجتماعی دست کم گرفت. هم در کپشن پست‌ها و هم در استوری‌ها، می‌توانید از فونت اینستاگرام استفاده کنید و هر چیزی را که می‌خواهید بنویسید. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که فونت اینستاگرام چیست و چه فونت هایی در اینستاگرام وجود دارد. اینستاگرام روز به روز در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی محبوب تر می شود. این به این دلیل است که توسعه دهندگان تلاش زیادی برای تجسم بهتر محتوای برنامه انجام داده اند.

فونت اینستاگرام ممکن است بسته به سیستم عاملی که در آن از این برنامه استفاده می‌کنید، متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر اینستاگرام را در دستگاه‌های ای او اس باز کنید، فونت Freight Sans و Niue Helvetian را مشاهده خواهید کرد. در دستگاه‌های اندرویدی، ترکیبی از Roboto و Fright وجود دارد. به طور مشابه، اگر از نسخه وب اینستاگرام استفاده می‌کنید، فونت Proxima Nova را برای هر منظوری در آنجا خواهید دید.

ما به طور عمیق به انواع فونت‌هایی که اینستاگرام در حال حاضر استفاده می‌کند، نگاهی خواهیم کرد:

فونت Proxima Nova

فونت پروکسیما نوا در سال 2005 توسط مارک سیمونسون منتشر شد. این نوع فونت یک نوع فونت بسیار معروف است. می توان گفت که این تایپ فیس ترکیبی از Futura و Akzidenz Grotesk با برخی اضافات مدرن است. هفت نوع از این نوع فونت وجود دارد. این انواع شامل نازک، روشن، منظم، نیمه پررنگ، پررنگ، مشکی و پررنگ است. متن نوشته شده در پروکسیما نوا زیبا به نظر می رسد.

فونت Roboto

ربوتو یک فونت حیاتی و پرکاربرد است. این فونت پیش فرض اندروید است. این نوع فونت در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. سه نوع از ربوتور وجود دارد: حروف لاتین، یونانی و سیریلیک. روبوتو انواع فونت‌های زیادی دارد که می‌توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. این فونت یکی از انواع فونت‌های ساده است که دیدن آن خوب است.

فونت Freight Sans

اگر می‌خواهید از یک نوع فونت ساده استفاده کنید، Freight Sans می‌تواند بهترین انتخاب باشد. شما قطعا از دیدن ظاهر خوب آن احساس خوشحالی خواهید کرد. این نوع فونت برای نوشتن کتاب مناسب است.

Neue Helvetica

Neue Helvetica یک نوع فونت معروف است که توسط Max Miedinger طراحی شده است. این نوع فونت متعلق به تایپ فیس‌های شناخته شده در دنیاست. این فونت عمدتا در نوشتن نام مغازه‌ها، شرکت‌های فناوری، تابلوهای عمومی و لوگوهای آیفون استفاده می‌شود.

آموزش اضافه كردن فونت به اینستاگرام

مراحل بسیار ساده می باشند. برای تغییر فونت باید از یک تغییر فونت اینستاگرام استفاده کنید. همانطور که از نام آن پیداست، هدف سازندگان این برنامه فونت ساده کردن فرآیند تغییر فونت است. اما این ابزارها همچنین به شما کمک می کنند تا قبل از انتخاب فونت مناسب برای برند خود، تمام گزینه های مختلف را بررسی کنید. تغییر فونت اینستاگرام با ویرایشگر apk به شما کمک می کند آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

آموزش اضافه كردن فونت به اینستاگرام یکی از سریع ترین و ساده ترین راه‌ها برای افزودن فونت‌های سفارشی به محتوای اینستاگرام است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را وارد کنید، یک فونت سفارشی انتخاب کنید، متن تبدیل شده خود را کپی کنید و آن را در کپشن اینستاگرام، بیو، IGTV  توضیحات و حتی استوری اینستاگرام قرار دهید.

چهار نرم افزار تغییر فونت اصلی اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید:

IGFonts.io

IGFonts.io یک ابزار بسیار ساده است که به شما کمک می‌کند بهترین فونت را برای خود انتخاب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن را تایپ کرده و تمام فونت‌های موجود را بررسی کنید. رابط کاربری این ابزار فقط شامل یک فیلد متنی است که در آن می‌توانید محتوای اینستاگرام خود را به سبکی که خواستید تایپ کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، ابزار فونت‌هایی را برای خروجی کپی شما تولید می‌کند و به شما امکان می‌دهد یکی را که دوست دارید انتخاب کنید.

FontGet – Instagram Font Generator

FontGet – Instagram Font Generator یک گزینه ساده دیگر برای امتحان کردن فونت بر اساس متن و لیستی از تمام فونت‌های موجود است که می‌توانید استفاده کنید.با این حال، FontGet گزینه‌های شما را با ایموجی‌ها، نمادهای جالب و چهره‌های متنی نیز گسترش می‌دهد.

MetaTags Font Generator

MetaTags Font Generator یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی است. اگر می‌خواهید پیش‌نمایش نحوه نمایش فونت جدیدتان در بیو را مشاهده کنید، این ابزار برای شما مناسب است. می‌توانید از آن برای پیش‌نمایش پروفایل با فونت‌های مختلف استفاده کنید و ببینید چگونه برای نشان دادن برند شما کار می‌کنند.

Fonts.Social

Fonts.Social یک ابزار سرگرم‌کننده برای آموزش اضافه كردن فونت به اینستاگرام است. در حین بررسی متن می‌توانید از شکلک برای آن‌ها استفاده کنید که واقعا جذاب است.

تغییر فونت استوری اینستاگرام

فونت‌های سفارشی نیز می‌توانند به شما در تزئین استوری اینستاگرام کمک کنند. بنابراین باید از تغییر فونت استوری اینستاگرام استفاده کنید. تغییر فونت در استوری اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا برند خود را از طریق محتوای روزمره بسازید. حتی اگر به سادگی با چند فونت که نشان‌دهنده نام تجاری شما هستند سازگار بمانید، باز هم بازی کردن بر اساس موضوعات مختلفی که روی آنها تمرکز می‌کنید، یک تاکتیک خلاقانه است.

دو روش مختلف برای استفاده از فونت های مختلف در استوری اینستاگرام شما وجود دارد:

استفاده از مولد نرم افزار تغییر فونت اینستاگرام و تغییر فونت اینستاگرام با apk editor. این فرآیند مشابه افزودن یک فونت سفارشی در بیو یا پست فید اینستاگرام شما خواهد بود. بنابراین باید یک برنامه یا سایت فونت اینستاگرام که در بالا گفته شد را انتخاب کنید، متن خود را اضافه کنید، آن را در استوری خود کپی کنید و فونت جدید شما آماده است. استفاده از فونت‌های مختلف اینستاگرام اینستاگرام همچنین مجموعه‌ای از فونت‌ها را ارائه می‌کند که می‌توانید در استوری‌های خود از آنها استفاده کنید. اگر برای شما سوال است که چگونه از فونت فارسی استفاده کنیم، باید بگوییم که این برنامه‌های فونت‌های فارسی زیبایی را نیز در خود جای داده است. اما بیایید گزینه دوم را بررسی کنیم.

  • به استوری اینستاگرام بروید
  • عکسی بگیرید که می خواهید به اشتراک بگذارید
  • روی دکمه Aa در بالا سمت راست ضربه بزنید
  • متن را تایپ کنید
  • برای انتخاب فونتی که می خواهید انتخاب کنید، انگشت خود را به چپ و راست بکشید
    وقتی آماده شدید روی «Done» کلیک کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا