تکنولوژی

معرفی ویژگی های ماوس MG350 از دیپ‌کول

کیبورد و ماوس ازجمله بااهمیت‌ترین تجهیزات جانبی کامپیوتر هستند. اهمیت این دسته از تجهیزات برای کاربران حرفه‌ای‌تر چون گیمرها واضح‌تر است. دسترسی به کیبورد و ماوس گیمینگ باکیفیت، تجربه‌ بازی را بهبود می‌بخشد. دیپ‌کول (DeepCool) از آن دسته برندهای خوشنامی است که این دسته از محصولات را با کیفیت بالا و قیمت رقابتی تولید و عرضه می‌کند.

ماوس گیمینگ دیپ‌کول مدل MG350

ماوس و کیبورد این باندل از سری گیمینگ دیپ‌کول در طراحی هم‌زبان و مشکی و فیروزه‌ای عرضه می‌شود که جلوه‌ ظاهری قابل‌توجهی دارد. ماوس گیمینگ این باندل دیپ‌کول مدل MG350 است که با ابعادی کوچک‌تر از مدل‌های گیمینگ معمول طراحی شده.

لوگوی دیپ‌کول را می‌توان در پشت دو کلید سمت راستی این ماوس گیمینگ دید. این لوگو با نور فیروزه‌ای این باندل روشن می‌شود، اما متأسفانه از RGB پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌وجود، طراحی دستگاه بسیار زیبا و چشم‌گیر است. در ساختار برآمده‌ این ماوس گیمینگ دیپ‌کول، دو کلید بزرگ Back و Forward در نمای کناری قرار گرفته. همچنین یک کلید قابل برنامه‌ریزی ماکرو نیز در سمت چپ بدنه‌ ماوس گیمینگ MG350 تعبیه شده است.

همچنین دو کلید تنظیم دقت سنسور در قسمت پایین اسکرول این ماوس قرار گرفته. درمجموع این ماوس گیمینگ دیپ‌کول مجهز به ۸ کلید قابل برنامه‌ریزی از برند Omron است که به کمک نرم‌افزار قابل شخصی‌سازی هستند. این کلیدها عمری به طول ۲۰ میلیون کلیک را فراهم می‌کنند.

ابعاد ۱۰۶.۶۲×۷۲.۹۲×۴۳.۵۸ میلی‌متر
وزن ۹۲ گرم
نوع ردیابی اپتیکال با سنسور PixArt PAW3335DB-TZDU
تعداد کلید ۸ عدد ماکروی قابل برنامه‌ریزی با سوئیچ Omron
اتصال کابل USB به طول ۲ متر
نورپردازی تک‌رنگ (فیروزه‌ای)
حداکثر دقت ۱۶۰۰ نقطه‌‌ در اینچ (DPI)
حداکثر میزان شتاب ۴۰ گرم
سرعت ردیابی ۴۰۰ اینج‌ بر ثانیه (IPS)

در قسمت زیرین بدنه‌ این ماوس که به رنگ فیروزه‌ای است، چهار اسکیت ضدلغزش از نوع PTFE قرار گرفته است. این اسکیت‌های ضدلغزش مانع از حرکت‌های ناخواسته‌ ماوس می‌شوند. این ماوس لیزری از سنسور PAW3335DB-TZDU ساخت کمپانی شناخته‌شده PixArt استفاده می‌کند که حداکثر دقت ۱۶۰۰ نقطه‌‌ در اینچ (DPI) را فراهم می‌آورد. بااین‌وجود، به کمک کلیدهای دقت سنسور روی ماوس می‌توان دقت سنسور را در حالت‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۸۰۰۰ و ۱۶۰۰۰ نیز قرار داد.

در کنار تمامی امکانات فوق، وزن و ابعاد مناسب نیز باعث شده است تا ماوس دیپ‌کول MG350 تجربه‌ای ایده‌آل در کاربری روزانه و البته گیمینگ داشته باشد. همچنین این ماوس گیمینگ دیپ‌کول در کنار کیبورد گیمینگ دیپ‌کول KG722 ترکیب قابل‌توجهی برای گیمرها می‌سازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا