ارز دیجیتالتکنولوژی

بیزینس جمینای به سرویس Workspace گوگل اضافه می شود!

با این دو طراحی، کاربران می توانند از مدل قدرتمند هوش مصنوعی جمینا اولترا 1.0 در گوگل ورک اسپیس استفاده کنند.

گوگل ظاهرا در حال برنامه ریزی برای راه اندازی دو طرح تجاری  جدید در Google Workspace است. با خرید اشتراک این طرح ها، کاربران می توانند از مدل قدرتمند هوش مصنوعی Gemina Ultra 1.0 در برنامه های Workspace استفاده کنند. نسخه های Enterprise و Business جمینا دارای قابلیت های پیشرفته ای هستند و از مکالمات کاربران و داده های شرکت برای آموزش هوش مصنوعی استفاده نمی کنند.

طبق پستی از یک منبع آگاه در X، کاربران دارای اشتراک Gemina Enterprise و Gemina Business در Workspace می توانند به مدل Gemina Ultra 1.0 دسترسی داشته باشند. گوگل در تلاش است تا نام ابزارهای هوش مصنوعی خود را به جمینا تغییر دهد، اما قابلیت های هوش مصنوعی این شرکت در Workspace با نام Duet AI باقی مانده است. البته گوگل اعلام کرد که به Gemini for Workspace تغییر خواهد کرد.

جمینای اولترا 1.0 در Workspace گوگل

طرح‌های Enterprise Gemina و Business Gemina به کاربران Google Workspace امکان دسترسی به یکی از قدرتمندترین مدل‌های هوش مصنوعی Google، یعنی Gemina Ultra 1.0 را می‌دهد. این دو طرح مزایای بیشتری دارند که یکی از آنها حفاظت از داده های سازمانی است. این طرح ها به زبان انگلیسی هستند و در بیش از 100 کشور و منطقه در دسترس خواهند بود.

برنامه‌های تجاری و سازمانی جدید جمینا ظاهرا جایگزین Duet AI، سرویس اشتراک موجود برای ویژگی‌های هوش مصنوعی Workspace خواهد شد. طبق اعلام قبلی گوگل، این طرح ماهانه برای هر کاربر 30 دلار هزینه دارد. با این حال، از آنجایی که هوش مصنوعی Duet به دو اشتراک تقسیم شده است، مشخص نیست که هر یک از این طراحی ها چه ویژگی های خاصی دارند.

مدل پیشرفته Gemina Ultra 1.0 ویژگی های پیشرفته ای مانند نوشتن و ویرایش متن، ابزارهای سازماندهی و سایر ویژگی ها را در برنامه هایی مانند Google Gmail، Drive، Sheets، Slides، Docs و Meet ارائه می دهد. علاوه بر این، این هوش مصنوعی وظایف مختلف کدگذاری پایتون را مستقیماً در رابط کاربری جمینا فراهم می کند.

گوگل پیش از این نیز طرح ماهیانه 19.99 دلاری Google One AI Premium برای استفاده شخصی از ویژگی‌های جمینای را معرفی کرده بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا