کالای دیجیتال

بهترین رینگ لایت سالنی

رینگ لایت یک ابزار نورپردازی ساده است که از آن برای سالن‌های زیبایی و عکاسی‌ها استفاده می‌شود. این وسیله شامل یک کاسه است که قاب آن با تعدادی لامپ کوچک LED احاطه شده است. زمانی که از آن استفاده می‌کنید، نور جذابی را در روی سوژه ایجاد می‌کند و مانع از ایجاد سایه های تیز روی صورت او می‌شود. در نتیجه صورت به شکل واضح‌تری دیده می‌شود و می‌توانید عکاسی را انجام دهید. اما بهترین رینگ لایت سالنی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین رینگ لایت سالنی

رینگ لایت سالن زیبایی چیست؟

نور رینگ لایت سالنی برای مصارف مختلفی از جمله عکاسی‌ها و سالن‌های زیبایی کاربرد دارد که عکس را حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد. همچنین برای آرایش کردن با ایجاد نور می‌توانید نقاط تیره صورت را مشاهده کرده و آرایش را به شکل بهتری انجام دهید. عکاسی پرتره از جمله سخت‌ترین کارهای یک هنرمند است که به نور زیادی نیاز دارد.

رینگ لایت پایه دار سالنی می‌تواند نور بیشتری را روی سوژه ایجاد کند و در نتیجه تصویر واضح‌تر دیده شود. نوری که از حلقه رینگ لایت به صورت تابیده می‌شود، خطوط صورت را از بین می‌برد. برای عکاسی سلفی بهترین راهکار استفاده از این وسیله است.

ویژگی بهترین رینگ لایت

با توجه به اینکه این وسیله ممکن است برای هر خانه‌ و هر کسی که به عکاسی علاقه‌مند است، لازم باشد، باید زمان خرید به چند نکته دقت داشته باشید:

رینگ لایت پایه دار سالنی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین رینگ لایت سالنی داشتن پایه است که بتوانید آن را در یک قسمت قرار دهید و سپس با خیال آسوده از خودتان عکاسی کنید. اگر از محصولی که پایه‌دار است، استفاده می‌کنید، عکس بدون لرزش خواهد بود و هر طور که بخواهید می‌توانید آن را تنظیم کنید.

اندازه مناسب

از رینگ لایت برای چه کاری استفاده می‌کنید؟ اگر آن را برای عکاسی و پرتره نیاز دارید، اندازه صورت خود را درنظر بگیرید. برای سالن‌های زیبایی باید رینگ لایت اندازه بزرگتری داشته باشد. برخی از سالن‌ها از آن برای میکاپ و کوتاهی مو استفاده می‌کنند. برای چنین مراکزی باید قطر ۳4 سانتی‌متر و با قدرت 200 وات را انتخاب کنید تا نور مناسب‌تری را هم روی سوژه بازتاب کند.

قابلیت تنظیم زاویه تابش نور

اگر رینگ لایت این قابلیت را داشته باشد، به هر سمتی که بخواهید، می‌توانید بازتاب نور را تنظیم کنید. همچنین برخی از محصولاتی که دارای ریموت کنترل جهت خاموش روشن، کم و زیاد کردن نور و تغییر رنگ را دارند، برای سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها مناسب هستند. اگرچه عکاسی‌ها نیز به چنین محصولاتی نیاز دارند تا در زمان کمتری مجبور به تنظیم زاویه تابش و میزان نور رینگ لایت باشند.

قابلیت تنظیم زاویه تابش نور

حرف آخر

در کنار مواردی که گفته شد نباید کیفیت لامپ‌های LED را فراموش کنید. این لامپ‌ها نباید زمان روشن شدن دچار پرش و سوسو زدن شوند و نور را به طور یکنواخت روی سطح سوژه بتاباند. همچنین رینگ لایت بهتر است قابلیت نصب موبایل را نیز داشته باشد.

برخی از محصولات در بازار، قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارند که استفاده آسانتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در هر صورت برای انتخاب بهترین رینگ لایت سالنی باید تمامی موارد گفته شده را مدنظر قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا