دسته‌بندی نشده

بهترین سایت اجاره ویلا در شمال (معرفی 10 تا از بهترین ها)

بهترین سایت اجاره ویلا در شمال کدام است؟ اگر شما هم قصد مسافرت به شمال کشور را دارید و دنبال یک سایت معتبر برای اجاره ویلا در شمال را دارید جای درستی آمده اید.

ما در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین سایت های اجاره ویلا در شمال را به شما را معرفی کنیم.

اجاره ویلا در شمال

همانطور که می دانید شما کشور ایران یکی از بهترین مکان ها برای سفر در ایران هست و هر ایرانی وقتی در تقویم تعطیلاتی را پیش رو می بیند اولین انتخاب برای سفر و تفریح، شمال را انتخاب می کنند.

اما چه بهتر که قبل از سفر اطلاعاتی از شهر شمالی که می خواهیم به آن سفر کنیم داشته باشیم و بعد از رسیدن نهایت لذت را بدون کوچکترین سردرگمی ببریم.

یکی از مهمترین دغدغه ها برای افرادی که در شمال ویلا ندارند اجاره ویلاست که بعد از رسیدن به مقصد باید دنبال ویلا باشند که وقت و دردسر های خود را دارد.

اما چه بهتر می شد قبل از اینکه سفر را شروع کنید بتوانید ویلا مورد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو کنید و بعد از رسیدن به مقصد مستقیم به ویلایی که اجاره کردید رفته و استراحت کنید.

اما به هر سایت اجاره ویلا در شمال نمی توان اعتماد کرد و باید سایتی را انتخاب کنید که معتبر بوده و به راحتی بتوانید بصورت آنلاین بهترین ویلا را برای اجاره انتخاب کنید.

ما در ادامه قصد داریم 10 تا از بهترین سایت های اجاره ویلا در شمال را معرفی کنیم که با توجه به ویژگی هر کدام می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

لیست سایت های اجاره ویلا در شمال

#1 جاجیگا

اولین سایتی که می خواهیم به شما معرفی کنیم سایت جاجیگا هست که شرایطی را فراهم آورده هست تا هر شخصی که از هتل خسته شده است بتواند به راحتی ویلاهای محلی را در هر کجای شما اجاره کند.

1-سایت اجاره ویلا در شمال جاجیگا

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

  • تعداد رزروهای موفق هر ویلا اشاره کرد که زیر هر آگهی درج شده است.
  • تقویم آنلاین با قیمت و روزهایی که با یک کلیک می توانید رزرو کنید
  • نقشه آنلاین که به راحتی مکان دقیق ویلا را ببینید
  • درج امکانات هر ویلا
  • تعداد افراد مجاز
  • و همچنین درج ریز ترین امکانات که شما را برای انتخاب را برای شما آسان می کند.
  • و از ویژگی مثبت دیگر می توان به قوانین اقامت اشاره کرد که به سادگی بیان شده است
  • از ویژگی دیگر امکان دیدن نظرات افرادی است که ویلا را اجاره کرده اند و نظرات خود را زیر هر آگهی درباره ویلا و همچنین رفتار صحاب ویلا بیان کرده اند

 

#2 اتاقک

اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت ویژه مسافران است و اکنون در بیش از ۲۵۰ شهر فعال است. هدف از ایجاد اتاقک ترویج سفرهای اقتصادی، مناسب برای تمام افراد جامعه و گردشگران است.

در همین راستا تلاش می‌کنیم اقامتگاه‌هایی امن را با کم‌ترین هزینه در اختیار کاربران قرار دهیم

ما، در اتاقک، در طول سفر همراه شماییم و به صورت ۲۴ساعته در واحد پشتیبانی آماده پاسخگویی به شما هستیم.

2- سایت اجاره ویلا در شمال اتاقک

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

پشتیبانی 24 ساعته

تقویم آنلاین و نقشه برای دیدن مکان دقیق

درج همه امکانات

قوانین ساده

امکان درج نظرات

اشاره کرد.

 

#3 میهمان شو

میهمان شو یک سایت انتشار اگهی و یک پلتفرم و محیط واسط میان میهمانان و میزبانان در بستر اینترنت جهت خلق تجربه ای شیرین در صنعت گردشگری می باشد

و خود مجری یا صاحب خدمت نیست، در میهمان شو دریایی از میزبانان برای شما تجربه های جدیدی را در زندگی روزمره رقم خواهند زد.

در اینجا صدها تور طبیعت گردی توسط اجتماعی از تور لیدرها و آژانس های مسافرتی در سایت بصورت روزانه منتشر می شود که میتوانید آنها را مشاهده کنید، مقایسه کنید و به صورت آنلاین رزرو نمایید،

همچنین در میهمان شو هر فرد ملک یا ویلا خود را جهت اقامت روزانه در اختیار سایر افراد می گذارد و میهمانان می توانند بصورت آنلاین ملک یا ویلا مورد نظر خود را یافته و رزرو نمایند.

3- سایت اجاره ویلا در شمال مهمان شو

میهمان شو میزبانان را تصدیق هویت می نماید و تاییدیه های هویتی را از طریق پروفایل میزبان در اختیار مخاطبین قرار میدهد.

میهمانان میتوانند با مراجعه به پروفایل میزبان از نظرات سایر افراد در مورد وی مطلع شوند و بهترین انتخاب را داشته باشند یا خود اقدام به درج نظر در مورد میزبان نمایند.

همچنین جهت ایجاد یک محیط مناسب پس از برگزاری هر تور یا رزرو ملک میزبان این حق را خواهد داشت که نظر خود را در مورد میهمان منتشر نماید تا سایر میزبانان بتوانند در تایید یا عدم تایید حضور یک میهمان مختار باشند.

میهمانان برای ما بسیار ارزشمند خواهند بود و در تمامی لحظات سفر یا اقامت همراه شما هستیم، همچنین جهت بهبود خدمات درج هرگونه تور یا ملک توسط میزبانان شامل قوانین خاص خود می باشد.

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

تقویم و نقشه آنلاین

ثبت تمامی امکانات ویلا

قوانین اجاره ویلا

فیلم ویلایی که می خواهید اجاره کنید.

اشاره کرد.

#4 شب

شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شوند با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند .

در وبسایت “شب” میزبانان میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند.

ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور داریم. چرا که بسیاری از ما مقصد سفرمان را بر اساس یافتن مکان اقامت مناسب انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.

از جمله اهداف اصلی “شب” برقراری ارتباط مستقیم بین میزبانان و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و

همچنین توجه میزبان را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان اقامتگاهها ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

4- سایت اجاره ویلا در شمال شب

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

  • تقویم آنلاین
  • موقعیت مکانی
  • تصاویر
  • نظرات
  • قوانین

اشاره کرد.

#5 بوکینگ ویلا

بوکینگ ویلا (https://Bookingvila.com) وب سایت رزرو آنلاین اقامتگاههای شخصی، بومگردی و ویلا می‌باشد که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز نموده است.

این وب سایت علاوه بر فراهم نمودن امکان اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاههای بومگردی با معرفی مکانهای گردشگری و جاذبه های تاریخی و طبیعی نقاط بکر و کمتر شناخته شده ایران، امکان اقامت و رزرو آنلاین اقامتگاههای سنتی را نیز فراهم می‌کند.

وب سایت و اپلیکیشن بوکینگ ویلا دارای بانک اطلاعاتی گسترده از تعداد بیش از 5000 اقامتگاه شخصی در بیش از150 شهر در سراسر ایران است که دامنه ی وسیعی از انتخاب های متعدد را پیش روی مسافران قرار می‌دهد.

5- سایت اجاره ویلا در شمال بوکینگ ویلا

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

  • تقویم آنلاین
  • موقعیت مکانی
  • تصاویر
  • توضیحات تکمیلی درباره بنا مانند تاریخ ساخت و …
  • قوانین

 

#6 سرایار

سرایار در نظر دارد تا با حذف فرایندهای سنتی اجاره اقامتگاه‌های خصوصی حین سفر، گردشگر را در مسیری قرار دهد تا با دسترسی به بانکی متشکل از انواع اقامتگاه‌های خصوصی در اقصی نقاط ایران، در امنیت خاطر اقامتگاه مدنظر خود را به صورت تماماً آنلاین انتخاب کرده و سفری لذت‌بخش را تجربه نماید.

مهم‌ترین ماموریت سرایار در این مسیر ارائه‌ی بهترین خدمات اقامتی به گردشگران داخلی است، به گونه‌ای که در فضایی حاکی از امنیت، اعتماد و آرامش از اقامتگاه‌های سرایار بهره برده و با تکیه بر خدمات و پشتیبانی سرایار، بهترین سطح کیفی سفر را تجربه کنند.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اسمارسیر به عنوان متولی سرایار در سال 1384 تأسیس گردید. این شرکت با هدف ارائه‌ی خدمات اقامتی گردشگری در حوزه‌ی اجاره آنلاین اقامتگاه‌های خصوصی،

سامانه سرایار را در سال 1397 به صورت رسمی معرفی نمود. سرایار با تکیه بر تیمی مجرب، سایت و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS خدمات اقامتی خود را به گردشگران ارائه می‌دهد.

6- سایت اجاره ویلا در شمال سرایار

این موقعیت در اختیار شما مهمان گرامی سرایار قرار گرفته تا با تکیه بر سایت یا اپلیکیشن‌های اندروید و iOS این سامانه، اقامتگاه مدنظر خود را به صورت روزانه رزرو نمائید.

به این منظور کافیست، پس از ثبت نام در سامانه‌ی سرایار اقامتگاه مدنظر خود را انتخاب نموده و با مشخص کردن تاریخ سفر، جزئیات هزینه رزرو خود را مشاهده بفرمائید.

در صورت تمایل به اقامت، درخواست رزرو خود را ارسال نموده و منتظر پیام تأیید میزبان خود بمانید.

در مرحله نهایی پس دریافت تأیید میزبان به درگاه پرداخت هدایت شده و فرایند رزرو خود را تکمیل خواهید کرد.

بدیهی است شما مهمان گرامی در تمامی مدت زمان اقامت در املاک تحت نظارت سرایار از پشتیبانی تمام وقت این مجموعه برخوردار خواهید بود.

سرایار این موقعیت را در اختیار شما مهمانان گرامی قرار داده تا به واسطه‌ی امنیت بی چون و چرای این سرویس،

اقامتی شیرین و لذت‌بخش را در لوکس‌ترین و به صرفه‌ترین ویلاها، آپارتمان‌ها و سوئیت‌های خصوصی کشور تجربه کنید و به خانواده مشتریان وفادار سامانه سرایار بپیوندید.

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

  • تقویم آنلاین
  • موقعیت مکانی
  • تصاویر
  • نظرات
  • قوانین

#7 جاباما

اگر قصد سفر دارید و به دنبال تجربه شایسته سفر هستید، یافتن اقامتگاهی مناسب از نخستین اقدامات شما باید باشد.

جاباما، معتبرترین سامانه رزرو هتل و اجاره اقامتگاه، است. در سفرهای داخلی و خارجی، جاباما انتخاب‌های متنوعی را در اختیارتان می‌گذارد.

اطلاعات درباره شرایط هتل یا اقامتگاه، موقعیت مکانی، عکس‌هایی واضح و هزینه اقامت، داده‌هایی است که در جاباما در اختیار شما گذاشته می‌شود تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

علاوه بر این، پوشش سراسری هتل‌های ایران و پوشش گسترده هتل‌های جهان، به شما کمک می‌کند تا با تنوع قابل‌توجهی از هتل و اقامتگاه روبه‌رو شوید.

7- سایت اجاره ویلا در شمال جاباما

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

  • تقویم آنلاین
  • موقعیت مکانی
  • تصاویر
  • نظرات
  • قوانین
  • درج تخفیف ویلاها

#8 بومگردی

اگر قصد سفر به هرکدام از مناطق کشور را دارید، یافتن اقامتگاهی مناسب جزو مهم ترین مسائلی است که باید به فکر آن باشید. سایت بوم گردی، یکی از جدیدترین سامانه های رزرو آنلاین اقامتگاه است که میتواند برای پیدا کردن و اجاره انواع ویلا و اقامتگاه به شما کمک کند.

سایت بوم گردی، انتخاب های متنوعی را برای اجاره اقامتگاه در اختیار شما می‌گذارد. اطلاعات کامل درباره امکانات اقامتگاه، موقعیت مکانی، عکس‌هایی واضح، و هزینه دقیق اقامت، از جمله اطلاعاتی هستند که در بوم گردی در اختیار شما گذاشته می‌شوند تا انتخاب آگاهانه ای داشته باشید.

پرداخت امن و تضمین شده، دریافت آنلاین رسید تحویل اقامتگاه، و پشتیبانی 24 ساعته از مسافران، از سایر مزیت های اجاره اقامتگاه از طریق سایت بوم گردی است.

8- سایت اجاره ویلا در شمال بومگردی

هرچند سایت بوم گردی به عنوان یک واسط بین مالکان اقامتگاه و مسافران عمل میکند، ولی در تمام طول اقامت در هرکدام از اقامتگاه ها، ما خود را میزبان شما میدانیم.

و البته مهم ترین وظیفه میزبان این است که اطمینان پیدا کند که بهترین شرایط را برای میهمان مهیا کرده است.

در صورت بروز هر مشکلی برای دریافت اقامتگاه و یا عدم تطابق امکانات واقعی و امکانات ذکر شده برای اقامتگاه، ما در کنار مسافر هستیم و در هر ساعت از شبانه روز آمادگی پیگیری و رفع مشکلات پیش آمده را داریم.

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

  • تقویم آنلاین
  • موقعیت مکانی
  • تصاویر
  • توضیحات تکمیلی
  • قوانین

#9 رنتی جا

سایت رنتی جا یک سامانه تخصصی و فعال در زمینه معرفی، بررسی و مقایسه اجاره انواع اقامتگاه داخلی و خارجی از جمله، هتل، ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، سوئیت، بوم گردی و خانه روستایی در سراسر کشور و خارج از کشور میباشد.

در رنتی جا گردشگران به راحتی میتوانند با بررسی اقامتگاه های مختلف در مقصد خود هتل، هتل آپارتمان، ویلا و سوئیت مورد نظر را بعد از بررسی هزینه اقامت ، امکانات موجود،

شرایط اقامتگاه ( جنگلی، ساحلی، شهری، روستایی، کوهستانی و ..) و مطالعه نظرات دیگر کاربران انتخاب و رزرو کنند.

رنتی جا این تضمین را به شما میدهد تا خدمات مربوط به رزرو اقامتگاه های داخلی غیر هتلی ( ویلا ، آپارتمان ، بوم گردی ) به صورت تضمین شده توسط این سایت ارائه می شود.

اولین هدف رنتی جا کاهش هزینه سفر و ایجاد اقامتگاه های متنوع متناسب با بودجه و نیاز تمام مسافرین می باشد.

رنتی جا با رعایت اصل مشتری مداری و تضمین کمترین قیمت اقامتگاهها و همچنین پشتیبانی 24 ساعته و واقعی بودن تصاویر و شرایط اقامتگاه ها تلاش خود را بر آن دارد که کاربران بتوانند بدون دغدغه سفر کنید.

9- سایت اجاره ویلا در شمال رنتی جا

از دیگر مزایای رنتی جا میتوانیم به هماهنگی مستقیم و بی واسطه گردشگران با مالک ویلا ها و اقامتگاه ها از طریق تماس تلفنی و همچنین پرداخت حضوری هزینه اقامت اشاره کنیم.

رنتی جا دارای تمامی مجوز های لازم از سازمان های مربوطه و حافظ حقوق مسافرین در هر شرایطی می باشد.

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

  • تقویم آنلاین
  • تصاویر
  • قوانین

#10 لیدوماتریپ

سایت “لیدوما تریپ” سیستم کاملی برای شناسایی هویت مالکان و اصالت املاک دارد. تمامی آگهی ها توسط کارشناسان مجموعه بررسی شده و از لحاظ نظافت، امکانات و صحیح بودن عکس های اقامتگاه اطمینان حاصل گردیده است.
تعداد زیادی از اقامتگاه ها با درخواست مالک توسط مجموعه ی ما بازدید و عکسبرداری شده است.

در این وبسایت شما در عرض 5 دقیقه می توانید ده ها واحد ویلا را به همراه تصاویر، قیمت و مشخصات کامل در شمال مشاهده کنید و واحد مناسب را طبق بودجه و سلیقه خود به صورت آنلاین رزرو کنید،

در حالیکه در رزرو حضوری مشاهده این تعداد واحد ساعت ها به طول می انجامد. کوچکترین روستاهای شمالی تا بزرگترین و پرگردشگرترین شهرهای آن، اقامتگاه های زیبا و هیجان انگیزی دارند که می توانید در وبسایت لیدوماتریپ آنها را بیابید و با هزینه ای مناسب، رزروی آسان را انجام دهید.

متخصصان و کارشناسان ما در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعته، پاسخگوی سوالات مسافرین به صورت تلفنی و آنلاین هستند.

10- سایت اجاره ویلا در شمال لیدوماتریپ

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

  • تقویم آنلاین
  • تصاویر
  • قوانین
  • موقعیت مکانی آنلاین
  • توضیحات تکمیلی

 #11 سایت اجاره ویلا شما املاک باشی

در پایان سال 96 با توجه به نزدیک بودن به عید نوروز و نیاز مردم به اجاره روزانه و یا چند روزه ویلا ، سوئیت و آپارتمان مبله تصمیم بر آن شد که بخشی بنام اجاره روزانه به بخش سایت املاک باشی اضافه شود.

در این بخش میزبانان ملک خود را برای ارائه به مهمانان در سایت املاک باشی ثبت میکردند و مهمان هم با تماس مستقیم با خود میزبان جهت اجاره اقدام می کردند.

ولی با توجه به اینکه استقبال زیادی از بخش اجاره روزانه شد ما تصمیم گرفتیم که تمام فعالیت سایت املاک باشی را در بخش اجاره روزانه معطوف کنیم .

در مهر ماه سال 1397 سایت بطور رسمی فعالیت خود را بصورت رزرو آنلاین در زمینه اجاره ویلا ، اجاره سوئیت و آپارتمان مبله بصورت رزرو آنلاین آغاز کرد.

شما می توانید با فیلتر کردن استان ، شهر ، منطقه و همچنین امکانات اقامتگاه و مشاهده تصاویر موارد دلخواه خودتان را انتخاب و درخواست رزرو ثبت نمایید

بعد از بررسی خالی بودن و تایید درخواست رزرو از طرف میزبان ، پرداخت را نجام داده و با اطمینان خاطر سفر خود را شروع کنید.

سایت اجاره ویلا شما املاک باشی

از ویژگی های مثبت این سایت می توان به :

  • تقویم آنلاین
  • تصاویر
  • قوانین
  • موقعیت مکانی آنلاین
  • توضیحات تکمیلی

سخن پایانی

ممنونیم که تا اینجای مقاله با ما همراه بوده اید ما سعی کردیم در این مقاله 10 تا از بهترین سایت های اجاره ویلا در شمال را معرفی کنیم.پ

اگر شما هم تجربه ای از هر سایتی دارید می توانید زیر همین مقاله بخش نظرات با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا