کادو برای پسر

خرید ست هدیه مردانه شیک ، جدید و ارزان | کادو ست مردانه

[accordions id=”4263″]

ست هدیه مردانه موضوعی است که در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم. اگر شما هم بدنبال خرید ست هدیه مردانه هستید پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید چون قراره ست مردانه شیک و همچنین ست هدیه مردانه ارزان قیمت با کیفیت بالا، ست هدیه مردانه جدید را معرفی کنیم.

ست هدیه ارزان مردانه یکی از ایده های خوب و کاربردی است که می توانید در روز تولد به پدر ، برادر ، شوهر یا دوستان نزدیک خود ارائه دهید. به این ترتیب ضمن خوشحالی آنها ، از زحمات آنها تشکر می کنیم و به آنها نشان می دهیم که چقدر برای ما عزیز هستند.

امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی کشورمان ، ست های ارزان قیمت هدیه مردانه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. در نتیجه ، بسیاری از گروه های تولیدی به این فکر افتاده اند که محصولات خود را در بسته بندی عملی با قیمت های مقرون به صرفه عرضه کنند.

ست کادویی مردانه

اگر شما هم تصمیم به خرید هدیه برای مرد خود هستید کادو ست مردانه یکی از بهترین گزینه ها برای کادو به یک مرد میتواند باشد. زیرا بیشتر مردان کادوهایی که برای آنها کابردی باشد را بیشتر دوست دارند و میتوانند در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنند در نتیجه ست کادویی مردانه بهترین گزینه برای کادو به یک مرد است.

در ادامه ما قصد داریم بهترین ست های هدیه مردانه معرفی کنیم که با خرید آنها مرد خود را سورپرایز کنید و یک هدیه ماندگار برای کادو دهید.
ست مردانه برای هدیه انواع مختلفی دارد که مت سعی میکنیم بهترین آنها را معرفی کنیم.

ست کادویی مردانه چرم

ست هدیه چرم مردانه یکی از با ارزش ترین ست های مردانه ای است که میتوانید به یک مرد هدیه دهید هم جنس با کیفیتی دارد و هم ماندگاری بیشتر اگر شما هم ست کادو مردانه میخواهید که هم لوکس باشد و هم کیفیت بالایی داشته باشد ست هدیه مردانه چرمی مناسب ترین گزینه برای شما است. در ادامه ست های هدیه چرم مردانه را معرفی میکنیم.

ست کمربند و کیف پول مردانه

اگر مرد شما به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می دهد و عاشق ست کردن است خرید ست کمربند و کیف پول مردانه بهترین گزینه برای کادو است. زیرا با ست کمربند و کیف پول میتوانند استایل خاص و گیرای خودشان را داشته باشند و از پوشش خود لذت ببرند.

از بابت هزینه هم خیالتان راحت باشد چون قیمت ست کیف پول و کمربند مردانه زیاد نیست و یا یک هزینه معقول شما قادر خواهید بود انواع و اقسام ست کمربند و کیف پول مردانه را خرید کنید و ما در ادامه بهترین های آنها را معرفی میکنیم که فروش خوبی داشتند و عموم مخاطب از خرید آن و کادو دادن به مرد خودشان نهایت رضایت را داشته اند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هدیه ارزشمند برای آقایان چی بخریم؟

کیف و کمربند ست مردانه

اگر مرد مورد نظر شما هم مانند بسیاری از مردها همیشه به همراه خود یک کیف برای حمل مدارک و یا دیگر چیز ها دارند خرید ست مردانه کیف و کمربند آنها را خوشحال خواهد کرد. شما با خرید کیف و کمربند ست مردانه دقیقا کاربردی ترین وسیله ای که همیشه به همراه دارند را به او هدیه میدهید و همیشه کادو شما را به همراه خواهند داشت

 با این تفاوت که کادو ست مردانه کیف و کمربند ی که شما به او هدیه داده اید از کیف خودش با ارزشتر و استفاده از آن برای او لذت بخش خواهد بود. همچنین کیف و کمربندی خواهد داشت که با هم ست هستند و جذابیت خاصی را به فرد مورد نظر می دهد. در ادامه چند نمونه از ست مردانه کیف و کمربند را معرفی میکنیم.

ست هدیه مردانه خودکار

اگر شما هم مرد هنرمندی دارید و یا خیلی به نوشتن اهمیت می دهد و یا بیشتر تایم خود را مشغول نوشتن است ست هدیه مردانه خودکار یک کادو خاص، با ارزش، و کاربردی خواهد بود. اگر مرد مورد نظر شما کارمند است و در روز بیشتر با نوشتن سرکار دارد این کادو میتواند بهترین کادو برای او باشد.

 همچنین اگر مرد شما یک نویسنده باشد خرید ست هدیه مردانه خودکار یکی از ایده آل ترین هدایا برای اوست که آنها را بسیار خوشحال می کند و از نوشتن با ست های خودکار خود نهایت لذت را خواهند برد.
در ادامه انواع ست هدیه مردانه خودکار را معرفی میکنیم که میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هدیه فانتزی مردانه چی بخریم؟

ست پک بهداشتی مردانه

بعضی از مردها به تیپ و استایل خود خیلی اهمیت می دهند و عمدتا علاقه دارند خوشتیپ و آراسته به نظر بیایند و در این آراستگی عطر جایگاه ویژه ای پیش آنها دارد تا در کنار استایل زیبا، بوی خوشی نیز داشته باشند. برای اینگونه افراد خرید ست هدیه مردانه عطر بی شک میتواند بهترین گزینه باشد.

 و نباید در خرید آن شک کنید این کادو فقط برای مردانی است که به تیپ و استایل خود اهمیت می دهد. با خرید ست هدیه مردانه عطر به راحتی میتوانید آنها را سورپرایز کنید. نگران نباشید چون ما بهترین گزینه ها را به شما معرفی میکنیم.

ایده های برای خرید ست هدیه مردانه ارزان قیمت

ست فندک و نگهدارنده سیگار

این کیت ها نه تنها در بین افراد سیگاری بسیار محبوب هستند. همچنین این یک هدیه محبوب و جذاب در بین علاقه مندان و جمع کنندگان سبکتر خواهد بود.

این کیت ها می توانند شامل تعدادی فندک بنزینی یا بنزینی ، ته ته ، واشر باشند. اما این مجموعه ها هدایای ویژه ای هستند و برای همه مناسب نیستند.

کیت های اداری

این کیت ها هم می توانند کاربردی و هم زیبا باشند. این کیت ها می توانند هدیه ای برای کارمندان ادارات ، مدیران ، مهندسان و سایر گروه های کاری مشابه باشند.

کیت های روانشناس

یک روانشناس خوب می تواند لذت نوشتن را به شما بدهد. روانشناسان می توانند یکی از جذاب ترین و ویژه ترین هدیه ها باشند.

کیت های روانشناختی شامل یک یا دو امضا ، جوهر پشتیبان و ابزار جایگزینی جوهر است.

ست کراوات و پاپیون

کراوات و پاپیون یکی از محبوب ترین لوازم جانبی در دنیای مد است. اگر شخصی که به دنبالش هستید طرفدار کراوات یا پاپیون است ، این ست ها گزینه خوبی هستند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین هدیه برای مردان

مجموعه های ساعت

ساعت یکی از محبوب ترین وسایل مردانه است. هر مردی را دوست دارد ، ساعت های زیبایی برای هماهنگی با سبک شما وجود دارد. ست های ساعت دارای صفحه شماره گیری زیبایی با چندین تسمه قابل تعویض هستند ، بنابراین هنگام خرید ساعت چندین ساعت خواهید داشت.

ست های ساعت یکی از بهترین ست های ارزان قیمت هدیه مردانه است.

ست لباس ورزشی

یکی از بهترین هدیه ها برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش خرید کیت های ورزشی است. این ست ها می تواند شامل شلوار و ژاکت ورزشی یا تاپ و شورت ورزشی باشد. در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود است که انتخاب زیادی به شما می دهد.

ست عینک آفتابی

عینک های آفتابی امروزه علاوه بر عملکرد محافظتی ، به لوازم جانبی روزمره تبدیل شده اند. ست های عینک آفتابی شامل قاب عینک آفتابی با قابلیت تغییر دسته ها و لنزهای رنگی است. در واقع هنگام خرید یک عینک آفتابی ، چندین عینک آفتابی خواهید داشت که می توانید با لباس های مختلف از آنها استفاده کنید.

مجموعه تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی

کیت های ظروف کمپینگ معمولاً شامل یک گلدان در ، دو یا سه کاسه ، یک قاشق ، ملاقه است. بیشتر این کیت ها از فولاد سبک ساخته شده اند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. این گزینه می تواند یک هدیه عالی برای دوستداران طبیعت باشد.

ست راحت لباس

همه ما دوست داریم در خانه احساس آرامش و راحتی داشته باشیم. ست های مردانه هر دو بسیار راحت هستند و باعث می شوند در خانه مرتب و مرتب به نظر برسیم. بدون شک هر مردی از داشتن یک لباس راحت در خانه خوشحال است.

قیمت ست هدیه مردانه

ست هایی هدیه مردانه که در بالا معرفی کردیم همگی هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم قیمت های مقرون به صرفه ای را دارند. خرید ست هدیه مردانه یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است که با خرید آن قطعا او را خوشحال خواهید کرد. قیمت ست هدیه مردانه انواع مختلفی دارد که برای دیدن قیمت ست هدیه مردانه میتوانید روی مشاهده جزییات کلیک کنید و قیمت هر کدام ببینید و مناسب ترین ست را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید.

خرید اینترنتی ست هدیه مردانه

یکی از آسان ترین روش های خرید ست هدیه مردانه خرید اینترنتی است زیرا پیدا کردن ست های گفته شده در بازارهای سنتی وقت گیر و زمان بر است. خرید اینترنتی ست هدیه مردانه این ویژگی را هم دارد که به راحتی و بدون هیچ عجله ای و با مشاهده کلی جزئیات و مقایسه میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
 ما نیز سعی کردیم ست هدیه مردانه دیجی کالا را برایتان معرفی کنیم که یکی از معتبرترین سایت ها برای خرید اینترنتی است.

کلام آخر

خیلی ممنونیم که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید ما در این مقاله سعی کردیم بهترین ست هدیه مردانه را به شما معرفی کنیم که بهترین گزینه برای هدیه برای مردان است و امیدواریم که براتون مفید بوده باشه و تونسته باشید بهترین خرید ست هدیه مردانه را داشته باشید. بهتون پیشنهاد میکنیم حتما مقاله لیست بهترین هدیه ها برای مردان را نیز مطالعه کنید که بر اساس شخصیت افراد کادوها را معرفی کرده ایم. خوشحال می شویم تجربه های خود را از خرید ست هدیه مردانه با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

  • نحوه نمایش محصول ها
ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS1

ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS1

660,000 395,000 تومان

مشخصات

  • توضیحات جنس
    ست هدیه با جعبه مقوایی و اقلام چرم طبیعی گاوی
  • جزئیات
    ابعاد ست : 30 x 20 x 4 سانتی متر ست هدیه سه تکه تمام چرم طبیعی شامل : کیف پول کتی DM5.1 ابعاد 19 x 10 x 2 سانتی متر جاکلیدی DM19 ابعاد 10 x 6 x 1 سانتی متر کمربند DM17 ابعاد 120 x 3 x 0.3 سانتی متر
  • نگهداری
    جهت تمیز شدن و نگهداری محصول از واکس معمولی استفاده شود حتما از تماس آب و نور خورشید (به مدت زیاد) با محصول خود داری نمایید
  • کد کالای محصول
    DS1
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS6.nw

ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS6.nw

590,000 350,000 تومان

مشخصات

  • اقلام ست
    کیف پول
  • جنس
    چرم طبیعی
  • توضیحات جنس
    - ست هدیه با جعبه مقوایی لوکس و اقلام چرم طبیعی گاوی
  • جزئیات
    - ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS6.nw - مناسب برای آقایان جهت استفاده رسمی و روزمره - جعبه و کاور و لگوی اختصاصی آدین چرم - ابعاد ست : 20x30x5 سانتی متر - ست هدیه دو تکه تمام چرم طبیعی شامل : کیف پول کتی آدین چرم مدل DM14.1 ابعاد 12 x 9.5 سانتی متر کمربند آدین چرم مدل DM17 ابعاد 120 x 3 سانتی متر
  • نگهداری
    - جهت تمیز شدن محصول از واکس معمولی یا بی رنگ استفاده شود. - حتما از تماس آب و نور خورشید (به مدت زیاد) با محصول خود داری نمایید. - به هیچ عنوان از مواد حاوی الکل بر روی محصول حتی برای لحظه ای استفاده نفرمایید.
  • کد کالای محصول
    DS6.nw
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS1.1

ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS1.1

660,000 395,000 تومان

مشخصات

  • توضیحات جنس
    ست هدیه با جعبه مقوایی و اقلام چرم طبیعی گاوی
  • جزئیات
    ابعاد ست : 30 x 20 x 4 ست هدیه سه تیکه تمام چرم طبیعی شامل : کیف پول جیبی DM14.1 جاکلیدی DM19 کمربند DM17
  • نگهداری
    جهت تمیز شدن و نگهداری محصول از واکس معمولی استفاده شود حتما از تماس آب و نور خورشید (به مدت زیاد) با محصول خود داری نمایید
  • کد کالای محصول
    DS1.1
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
ست هدیه مردانه مدل چرم 117002013

ست هدیه مردانه مدل چرم 117002013

790,000 تومان

مشخصات

  • اقلام ست
    کیف پول
  • ساعت
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • توضیحات جنس
    جنس تمام اقلام این ست از چرم مصنوعی درجه یک می باشد.
  • جزئیات
    این ست شامل: ساعت مچی نفیس کیف پولی چرم سایز 11.5x9 سانتیمتر جاکارتی فلز و ترمو خودکار و روان نویس فلزی نفیس همراه با جعبه نفیس
  • کشور تولید کننده
    چین
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
ست هدیه چرم جانتا مدل 136Ha

ست هدیه چرم جانتا مدل 136Ha

463,000 231,000 تومان

مشخصات

  • توضیحات جنس
    چرم 100% طبیعی (چاپ فلوتر)
  • جزئیات
    - ابعاد کیف: • طول: 11.5 سانتی متر • عرض: 8 سانتی متر • ارتفاع: 3 سانتی متر - ابعاد جاسویچی: • طول: 8.5 سانتی متر • عرض: 3.7 سانتی متر • ارتفاع: 1 سانتی متر - وزن کیف: • 69 گرم - وزن جاسویچی: • 24 گرم - به همراه محل قرار گیری سوزن و دو عدد سیم کارت - محل نگهداری پول نقد (به صورت تا شده) - دکمه های باکیفیت با روکش چرم طبیعی - بکارگیری نخ پلی استر درجه یک - استفاده از چرم طبیعی فلوتری - بسته بندی لوکس مناسب هدیه - محل نگهداری 11 عدد کارت - دوخت دقیق و منظم صنعتی - یراق آلات درجه یک
  • کد کالای محصول
    136Ha
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
ست هدیه چرم یلسان مدل رادیس کد NHL-062-SH

ست هدیه چرم یلسان مدل رادیس کد NHL-062-SH

785,000 345,000 تومان

مشخصات

  • اقلام ست
    کیف پول
  • جاکلیدی
  • جنس
    چرم طبیعی
  • توضیحات جنس
    از مرغوبترین چرم طبیعی صادراتی کشور استفاده شده(تمام چرم) تمامی یراق آلات از سرب خارجی با آبکاری رنگ ثابت
  • جزئیات
    داخل کیف جایگاه ویژه چند کارت اعتباری چرمی، جایگاه اسکناس، موبایل و ... در نظر گرفته شده است کارت گارانتی مخصوص یلسان اقلام ست هدیه رادیس : کیف پول رادیس، جاکلیدی نهال جعبه چوبی فوق العاده شکیل مناسب هدیه همراه با روبان مخصوص YALSAN
  • نگهداری
    حتما از تماس آب و نور خورشید ( به مدت زیاد ) با محصول خودداری نمایید. به هیچ عنوان از مواد حاوی الکل بر روی محصول حتی برای لحظه ای استفاده نفرمایید. در صورت لزوم استفاده از اسپری نبوک مخصوص چرم
  • کشور تولید کننده
    ایران
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
ست هدیه مدل e6Set01-2t

ست هدیه مدل e6Set01-2t

75,000 54,000 تومان

مشخصات

  • اقلام ست
    جاکلیدی
  • جاکارتی
  • جنس
    چرم طبیعی
  • توضیحات جنس
    چرم طبیعی مرغوب فلوتری استفاده از یراق درجه یک
  • جزئیات
    ابعاد کیف: 10 طول 7 عرض 1.5 ارتفاع وزن کیف: 49 گرم محل نگهداری پول نقد (به صورت تا شده) استفاده از چرم طبیعی با کیفیت بکارگیری نخ پلی استر درجه یک دوخت دقیق و منظم صنعتی محل نگهداری 10 عدد کارت
  • کد کالای محصول
    e6Set01-2t
  • کشور تولید کننده
    ایران
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
ست هدیه چرم آرا کد s010

ست هدیه چرم آرا کد s010

450,000 267,000 تومان
    تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
    ست هدیه چرما اسپرت مدل 3HDEF

    ست هدیه چرما اسپرت مدل 3HDEF

    1,240,000 479,000 تومان

    مشخصات

    • اقلام ست
      بسته بندی هدیه
    • جنس
      چرم طبیعی
    • توضیحات جنس
      چرم طبیعی گاوی مجموعه چرما اسپرت
    • جزئیات
      بسته بندی چوبی دقیقا مشابه عکس های آلبومی با حک نام و لوگوی چرما اسپرت ست 3 تکه شامل : 1 عدد کیف دستی 1 عدد جاکلیدی 1 عدد جاسوئیچی بافت تمام چرم طبیعی گاوی چرما اسپرت بسته بندی پلمپ و وکیوم شده مناسب برای هدیه
    • کشور تولید کننده
      ایران
    تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
    ست هدیه کیف پول و کمربند مدل M21

    ست هدیه کیف پول و کمربند مدل M21

    155,000 تومان
      تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
      ست هدیه چرمینه اسپرت مدل S7913

      ست هدیه چرمینه اسپرت مدل S7913

      1,416,150 تومان

      مشخصات

      • اقلام ست
        بسته بندی هدیه
      • جنس
        چرم طبیعی
      • توضیحات جنس
        چرم طبیعی گاوی چرمینه اسپرت
      • جزئیات
        ست سه عددی چرمینه اسپرت بسته بندی هدیه با حک لوگو چرمینه اسپرت اقلام ست : 1 عدد کیف دستی 1 عدد کمربند 1 عدد جاکلیدی
      • کشور تولید کننده
        ایران
      تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
      ست هدیه چرم دیاکو مدل set255

      ست هدیه چرم دیاکو مدل set255

      160,000 85,000 تومان

      مشخصات

      • اقلام ست
        کیف پول
      • جاکلیدی
      • جاکارتی
      • جنس
        چرم طبیعی
      • توضیحات جنس
        محصولات از چرم طبیعی گاوی ساخته شده است
      • کشور مبدا برند
        ایران
      • کشور تولید کننده
        ایران
      تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
      ست هدیه مونگراس مدل 16B

      ست هدیه مونگراس مدل 16B

      105,000 تومان
        تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
        ست هدیه کیف پول و کمربند مدل A10

        ست هدیه کیف پول و کمربند مدل A10

        200,000 تومان
          تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
          ست هدیه چرم آرا کد s009

          ست هدیه چرم آرا کد s009

          230,000 198,000 تومان
            تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
            ست هدیه چرم ماکان مدل STMAH-SHOT1

            ست هدیه چرم ماکان مدل STMAH-SHOT1

            1,580,000 785,000 تومان

            مشخصات

            • اقلام ست
              کیف پول
            • جاکارتی
            • جنس
              چرم طبیعی
            • توضیحات جنس
              جنس تمامی کیف ها چرم طبیعی سوپر نبوک تمامی یراق آلات سربی با آبکاری ثابت
            • جزئیات
              شامل:کیف دوشی چرمی ماهان، کیف پول دستی، جاکارتی همراه جعبه چوبی شکیل تاشو مناسب برای هدیه
            • نگهداری
              اسپری مخصوص چرم نبوک
            • کشور تولید کننده
              ایران
            تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
            ست هدیه چرم ما مدل Tik-2

            ست هدیه چرم ما مدل Tik-2

            260,000 230,000 تومان
              تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
              ست هدیه چرم ماکان مدل پارلا کد SETH-02

              ست هدیه چرم ماکان مدل پارلا کد SETH-02

              1,650,000 545,000 تومان

              مشخصات

              • اقلام ست
                کیف پول
              • جاکلیدی
              • جنس
                چرم طبیعی
              • توضیحات جنس
                مرغوبترین چرم گاوی باکس تمام چوب یراق سربی با آبکاری ثابت
              • کشور تولید کننده
                ایران
              تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
              ست هدیه چرم آرا مدل s001

              ست هدیه چرم آرا مدل s001

              195,000 154,000 تومان

              مشخصات

              • جزئیات
                - کیف پول و جاموبایلی چرم آرا - جا کلیدی حلقه ای
              • کشور مبدا برند
                ایران
              • کشور تولید کننده
                ایران
              تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
              ست هدیه پرنیا طرح خرس سیاه بلوچی کد 1

              ست هدیه پرنیا طرح خرس سیاه بلوچی کد 1

              5,500,000 تومان

              مشخصات

              • جزئیات
                - ست هدیه - دارای یک قاب پلاستیکی با طرح نقشه ایران - دارای یک پلاک در وسط قاب با طرح خرس سیاه بلوچی - به همراه کتاب با عنوان خرس سیاه بلوچی
              تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
              ست هدیه آدین چرم کد DS61

              ست هدیه آدین چرم کد DS61

              630,000 365,000 تومان

              مشخصات

              • توضیحات جنس
                - ست هدیه با جعبه مقوایی لوکس و اقلام چرم طبیعی گاوی
              • جزئیات
                - ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS61 - مناسب برای آقایان جهت استفاده رسمی و روزمره - جعبه و کاور و لگوی اختصاصی آدین چرم - ابعاد ست : 20x30x5 سانتی متر - ست هدیه سه تکه تمام چرم طبیعی شامل : کیف پول کتی آدین چرم مدل DM6.1 ابعاد 19 x 10 سانتی متر کمربند آدین چرم مدل DM17 ابعاد 120 x 3 سانتی متر جاکلیدی آدین چرم مدل G1 ابعاد 5.5 سانتی متر
              • نگهداری
                - جهت تمیز شدن محصول از واکس معمولی یا بی رنگ استفاده شود. - حتما از تماس آب و نور خورشید (به مدت زیاد) با محصول خود داری نمایید. - به هیچ عنوان از مواد حاوی الکل بر روی محصول حتی برای لحظه ای استفاده نفرمایید.
              • کد کالای محصول
                DS61
              • کشور مبدا برند
                ایران
              • کشور تولید کننده
                ایران
              تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
              ست هدیه زنانه مدل Set-z3232

              ست هدیه زنانه مدل Set-z3232

              600,000 تومان

              مشخصات

              • توضیحات جنس
                ست هدیه با جعبه چوبی شیک و اقلام چرم طبیعی گاوی تولید شده با چرم صددرصد طبیعی و مرغوب گاوی با یراق درجه یک ست هدیه سه تکه تمام چرم طبیعی شامل : -کیف پول -آینه -جاسوییچی -جعبه چوبی
              • کشور مبدا برند
                ایران
              • کشور تولید کننده
                ایران
              تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
              ست هدیه چرم زانکو مدل ایرانا

              ست هدیه چرم زانکو مدل ایرانا

              760,000 تومان
                تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
                ست هدیه چرم ما مدل دکمه دار

                ست هدیه چرم ما مدل دکمه دار

                450,000 380,000 تومان
                  تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
                  ست هدیه چرم یلسان مدل رادیس کد NHL-062-GC

                  ست هدیه چرم یلسان مدل رادیس کد NHL-062-GC

                  785,000 345,000 تومان

                  مشخصات

                  • اقلام ست
                    کیف پول
                  • جاکلیدی
                  • جنس
                    چرم طبیعی
                  • توضیحات جنس
                    از مرغوبترین چرم طبیعی صادراتی کشور استفاده شده(تمام چرم) تمامی یراق آلات از سرب خارجی با آبکاری رنگ ثابت
                  • جزئیات
                    داخل کیف جایگاه ویژه چند کارت اعتباری ، جایگاه اسکناس، موبایل و ... در نظر گرفته شده است لوسیون مخصوص چرم یلسان کارت گارانتی مخصوص یلسان اقلام ست هدیه رادیس : کیف پول رادیس، جاکلیدی نهال جعبه چوبی فوق العاده شکیل مناسب هدیه همراه با روبان مخصوص YALSAN
                  • نگهداری
                    لوسیون مخصوص چرم یلسان هر ماه یکبار حتما از تماس آب و نور خورشید ( به مدت زیاد ) با محصول خودداری نمایید. به هیچ عنوان از مواد حاوی الکل بر روی محصول حتی برای لحظه ای استفاده نفرمایید.
                  • کشور تولید کننده
                    ایران
                  تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
                  ست هدیه چرم عطارد مدل G01

                  ست هدیه چرم عطارد مدل G01

                  199,000 94,000 تومان

                  مشخصات

                  • اقلام ست
                    جاکلیدی
                  • جاکارتی
                  • جنس
                    چرم طبیعی
                  • توضیحات جنس
                    چرم طبیعی بزی نرم و لطیف برند چرم عطارد
                  • جزئیات
                    تولید شده توسط برند رسمی چرم عطارد بسته بندی شکیل (وکیوم شده ) مناسب برای هدیه با حک لوگو و نوشته چرم عطارد یک عدد جاکارتی با قابلیت قراردادن 10 عدد کارت یک عدد جاکلیدی
                  • کشور تولید کننده
                    ایران
                  تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
                  ست هدیه چرمینه اسپرت مدل S7914

                  ست هدیه چرمینه اسپرت مدل S7914

                  1,590,000 889,000 تومان

                  مشخصات

                  • اقلام ست
                    بسته بندی هدیه
                  • جنس
                    چرم طبیعی
                  • توضیحات جنس
                    چرم طبیعی گاوی فلوتر چرمینه اسپرت
                  • جزئیات
                    بسته بندی هدیه چوبی با حک لوگوی چرمینه اسپرت ست هدیه سه عددی شامل : 1 عدد کیف دستی 1 عدد کمربند 1 عدد جاکارتی
                  • کشور تولید کننده
                    ایران
                  تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
                  ست هدیه آدین چرم کد DS1.1.nw

                  ست هدیه آدین چرم کد DS1.1.nw

                  660,000 395,000 تومان

                  مشخصات

                  • اقلام ست
                    کیف پول
                  • جاکلیدی
                  • جنس
                    چرم طبیعی
                  • توضیحات جنس
                    - ست هدیه با جعبه مقوایی لوکس و اقلام چرم طبیعی گاوی
                  • جزئیات
                    - ست هدیه مردانه آدین چرم کد DS1.1.nw - مناسب برای آقایان جهت استفاده رسمی و روزمره - جعبه و کاور و لگوی اختصاصی آدین چرم - ابعاد ست : 20x30x5 سانتی متر - ست هدیه سه تکه تمام چرم طبیعی شامل : کیف پول کتی آدین چرم مدل DM14.1 ابعاد 12 x 9.5 سانتی متر کمربند آدین چرم مدل DM17 ابعاد 120 x 3 سانتی متر جاکلیدی آدین چرم مدل DM19 ابعاد 10 x 6 سانتی متر
                  • نگهداری
                    - جهت تمیز شدن محصول از واکس معمولی یا بی رنگ استفاده شود. - حتما از تماس آب و نور خورشید (به مدت زیاد) با محصول خود داری نمایید. - به هیچ عنوان از مواد حاوی الکل بر روی محصول حتی برای لحظه ای استفاده نفرمایید.
                  • کد کالای محصول
                    DS1.1.nw
                  • کشور مبدا برند
                    ایران
                  • کشور تولید کننده
                    ایران
                  تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا

                  نوشته های مشابه

                  دکمه بازگشت به بالا