خانه و آشپزخانه

جدیدترین مدل سرخ کن پارس خزر کدام است؟

جدیدترین مدل سرخ کن پارس خزر کدام است؟

بهترین سرخ کن پارس خزر، ما انسان ها برای داشتن بدنی سالم واقعا به غذاهای طبیعی نیاز داریم، امروزه استفاده از غذاهای فست و سرخ کردنی در خانواده ها زیاد شده است، بنابراین به وسیله ای برای پخت و پز نیاز داریم که ضرر کمتری داشته باشد، یکی از محبوب ترین لوازم خانگی بهترین سرخ کن پارس است. هزار امروز

استفاده از این دستگاه سرخ کردن غذا را آسان کرده و از آنجایی که هنگام سرخ کردن روغن کمتری مصرف می کنیم، از غذاهای سالم تری استفاده می کنیم.

پس حالا که با ویژگی های سرخ کن آشنا شدیم باید به بهترین سرخ کن پارس خزر برای آشپزخانه خود بپردازیم، در این مقاله ویژگی های بهترین سرخ کن را به شما می گوییم.

مارک پارس خزر

پارس خزر یک شرکت بزرگ ایرانی است که در سال 1347 با همکاری توشیبا ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در داخل کشور در صنعت لوازم خانگی کارهای زیادی انجام می دهد. شرکت پارس خزر برای رفع نیاز بازار، سرخ کن خود را طراحی و عرضه کرد.

سرخ کن ها از جمله مواردی هستند که به آشپزخانه های ایرانی راه پیدا کرده اند و برای تهیه بسیاری از غذاهای ایرانی از سرخ کردنی گرفته تا مرغ استفاده می شود. بنابراین، نیاز به ساخت مدل های کوچک و کم چرب برای خانواده های کوچک درک می شود.

بهترین مدل سرخ کن پارس خزر کدام است؟

شرکت پارس خزر مدل های زیادی در زمینه سرخ کن های بدون روغن و معمولی ارائه می دهد. برای انتخاب بهترین مدل باید با توجه به نیاز و بودجه خود بررسی کنید.

اما به طور کلی برخی از بهترین سرخ کن های پارس خزر شامل مدل های زیر می شود: مدل ناگت ZG10A; مدل FR-2012; مدل FR-2014;

لازم به ذکر است که هر کدام از این مدل ها ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند و برای انتخاب بهترین مدل باید ویژگی ها و مشخصات هر مدل را با توجه به نیاز و سلیقه خود مقایسه کنید.

راهنمای خرید بهترین سرخ کن پارس خزر ایرانی درجه یک

فیلتر دستگاه
در هنگام خرید بهترین سرخ کن پارس خزر به فیلتر قابل تعویض دستگاه خود توجه کنید زیرا فیلتر دستگاه وظیفه جذب بخارات روغن و دود را بر عهده دارد و پس از مدتی می توانید فیلتر را از دستگاه خارج کرده و آن را بشویید یا تعویض کنید. آی تی.

 

جداسازی قطعات دستگاه
این ویژگی برای بهترین سرخ کن پارس خزر شما بسیار خوب است، زیرا هنگام سرخ کردن غذا مقداری روغن داخل درب می ریزد، بنابراین مهم است که بتوان قطعات دستگاه را جدا کرد و تمیز کرد.

 

مهندسی هوا
این عملکرد با تغییر هوای گرم و دما و انتقال آن به غذا باعث جریان بهتر هوا می شود، این فناوری باعث می شود که غذای شما در داخل و خارج پخته و نرم شود و با کمک این فناوری بویی نداشته باشد غذای سرخ شده در شما نمی ماند.

خاموش شدن خودکار
در هنگام خرید بهترین سرخ کن پارس خزر به این نکته توجه کنید: داشتن این قابلیت در صورت داغ شدن بیش از حد دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و دستگاه را از آسیب محافظت می کند.

نچسب بودن 
یکی از ویژگی های بارز دستگاه قابلیت نچسب بودن آن است که باعث می شود غذای شما کمتر به سبد بچسبد و در نتیجه نظافت را راحت تر کند.

تایمر سرخ کن عمیق
در هنگام خرید بهترین سرخ کن بادی پارس خزر می توانید به موارد زیر توجه کنید: با خرید دستگاه تایمر می توانید زمان پخت غذای خود را تنظیم کنید و کارهای دیگر را با خیالی آسوده انجام دهید. می تواند غذا را از سرخ کن خارج کند.

لیست قیمت و خرید جدید ترین سرخ کن پارس خزر

 

  • نحوه نمایش محصول ها
سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012

سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012

2,165,400 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    250 × 280 × 370 سانتی‌متر
  • وزن
    5 گرم
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
سرخ کن پارس خزر مدل FR-2014

سرخ کن پارس خزر مدل FR-2014

2,821,600 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    270 × 300 × 340 سانتی‌متر
  • وزن
    4.5 گرم
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
سرخ کن پارس خزر مدل Naget ZG10A

سرخ کن پارس خزر مدل Naget ZG10A

1,588,500 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    طول 250، عرض 230 و ارتفاع 220 سانتی‌متر
  • وزن
    2.2 گرم
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
سرخ کن پارس خزر مدل FR2012

سرخ کن پارس خزر مدل FR2012

مشخصات

  • ابعاد
    380x270x250 سانتی‌متر
  • وزن
    4.7 گرم
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
سرخ کن بدون روغن پارس خزر مدل کریسپی

سرخ کن بدون روغن پارس خزر مدل کریسپی

مشخصات

  • ظرفیت
    4.7 لیتر
  • توضیحات صفحه نمایش
    ندارد
  • طول سیم
    90 سانتی‌متر
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا