رپورتاژ

راز های طلایی خرید فالوور اینستاگرام 10k و 100k (به همراه معرفی سایت برتر)

امروزه بسیاری از صفحات اینستاگرام برای مشاهده بیشتر به خرید فالوور اینستاگرام روی آورده اند. شرکت های معروف برای صفحه اینستاگرام خود فالوور می خرند یا از صفحات آماده اینستاگرام استفاده می کنند.

زیرا بسیاری از آنها بر این باورند که هر چه تعداد فالوورهای اینستاگرام بیشتر باشد، تأثیر بیشتری بر مخاطبین جدید خواهند داشت و این تنها دلیلی است که آنها را دنبال می کنند.

البته این واقعیت است. خوب یا بد، باید بپذیریم که یکی از سریع ترین راه ها برای دیده شدن در اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام است.

فالوورهای اینستاگرام نقش قابل اعتماد بودن را برای هر کسب و کار یا هر صفحه ای ایفا می کنند. به همین دلیل است که این روزها بسیاری از سایت ها روی خرید و فروش فالوور در اینستاگرام و ربات جهانی اینستاگرام متمرکز شده اند.

در واقع، هرکس دنبال کننده می خواهد فقط باید خرج کند! برخی از دوستان هم به فکر خرید صفحه اینستاگرام هستند.

آیا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی است؟

سوال مهمی که این روزها ذهن خیلی ها را به هیجان می آورد این است که آیا خرید فالوور در اینستاگرام واقعا کار درستی است؟

با توجه به الگوریتم های جدید اینستاگرام، ممکن است با افزایش تعداد فالوورهای جعلی و غیر فعال در صفحه اینستاگرام، فعالیت شما محدود شود.

اینستاگرام اخیراً فالوورهای تقلبی را شناسایی و حذف کرده است و اگر هر صفحه تعداد فالوورهای تقلبی زیادی داشته باشد ممکن است تمام فالوورهای خود را از دست بدهد زیرا خود اینستاگرام آنها را به طور خودکار حذف می کند.

خرید فالوور اینستاگرام

معمولا خرید فالوورهای تقلبی ارزان باعث بروز چنین مشکلاتی می شود. اگر در اینستاگرام فالوور واقعی بخرید به هیچ وجه به پیج شما آسیبی نمی رساند زیرا فالوورها فعال و ایرانی هستند.

این به رشد صفحه شما کمک زیادی می کند. بنابراین، اگر بتوانید سایتی را پیدا کنید که فالوور واقعی بفروشد، قطعا می تواند به رشد صفحه شما کمک کند.

چه زمانی خرید فالوور اینستاگرام نیاز می شود؟

یک سوال بسیار مهم این است که چه زمانی باید در اینستاگرام فالوور بخرم؟ واقعا چه زمانی نیاز به خرید فالوور داریم؟ البته از قبل از اهمیت تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام آگاه هستید.

پس مطمئن باشید یکی از دلایل اعتماد مردم به کسب و کار اینستاگرامی شما، تعداد فالوورهای صفحه شماست.

خرید فالوور برای افرادی که تازه شروع کرده اند و تعداد فالوورهای صفحه آنها به حد نصاب نرسیده توصیه می شود! این بدان معناست که آنها به حداقل 10000 فالوور اولیه نیاز دارند.

اگر تازه شروع به کار در اینستاگرام با خرید فالوور در اینستاگرام کرده اید، می توانید زمینه جذب فالوور واقعی و هدفمند را فراهم کنید. زیرا همانطور که می بینید افراد صفحاتی را فالو می کنند که تعداد فالوور قابل قبولی دارند.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

بهترین استراتژی در اینستاگرام داشتن فالوورهای زیاد است. اگر طبیعتاً می خواهید فالوورهای زیادی جذب کنید، قطعاً این کار سخت و زمان بر خواهد بود.

اما با خرید هر تعداد فالوور که نیاز داشته باشید می توانید به راحتی مسیر صد شب را در یک شب طی کنید.

خرید فالوور اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

اگر به تازگی یک کسب و کار اینستاگرامی راه اندازی کرده اید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که تا زمانی که صفحه شما به اندازه کافی فالوور نداشته باشد، به هیچ وجه نمی توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید.

افرادی که وارد صفحه شما می شوند مشاهده می کنند که صفحه شما 10 تا 100 فالوور دارد و بلافاصله از صفحه شما خارج می شوند.

اگر پیج شما تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد یا به خصوص علامت k باشد، مردم به راحتی می توانند به صفحه شما اعتماد کنند، زیرا داشتن تعداد فالوور اینستاگرامی زیاد برای مرتبط بودن با شما و هر چه معروفتر باشید، افراد بیشتری تمایل به خرید فالوور دارند.

سوالات متداول خرید فالوور

چه زمانی پس از سفارش فالوورهای مورد نظر به صفحه من اضافه می شود؟

پس از ثبت سفارش، تا دقایقی دیگر روند افزایش فالوور شما آغاز می شود و این روند تا رسیدن تعداد فالوورهای خریداری شده به تعداد دلخواه ادامه می یابد. زمان اجرای سفارش شما بستگی به تعداد فالوورهای درخواستی شما دارد.

 

آیا برای ثبت سفارش فالوور اینستاگرام خود نیاز به رمز عبور برای صفحه اینستاگرام ما دارید؟

خیر برای افزودن فالوورهای خریداری شده به صفحه خود نیازی به ارائه رمز عبور صفحه خود به ما ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام صفحه را مشخص کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

آیا فالوورهای واقعی و فعال ایرانی آزاد هستند؟

از آنجایی که تعداد زیادی فالوور خریداری شده واقعی و فعال هستند، احتمال کاهش تا 30 درصد وجود دارد. اما ما تضمین می کنیم که کمترین افت را نسبت به سایر سایت ها داشته باشیم.

 

آیا فالوورهای خریداری شده ارزان و جعلی هستند؟

نه، فالوورهای ارزان همیشه جعلی نیستند! این فالوورها ارزان هستند زیرا نسبت به سایر فالوورها (فالوورهای خارجی) در اینستاگرام کمتر فعال هستند. سایت هایی که فالوورهای تقلبی و ارزان می فروشند معمولا خدمات با کیفیت پایینی دارند.

 

آیا پس از ثبت سفارش باید صفحه اینستاگرام خود را عمومی کنیم؟

بله، پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، باید سریعا صفحه اینستاگرام خود را عمومی کنید تا بتوانیم سفارش شما را تکمیل کنیم.

 

آیا خرید مثلا 1000 فالوور در اینستاگرام باعث افزایش همین تعداد فالوور پیجم می شود؟

بله، اما ممکن است برخی از فالوورهای صفحه شما هنگام سفارش از بین بروند. البته سفارشات  با 30 درصد فالوور بیشتر به عنوان هدیه ثبت می شود.

 

آیا خرید فالوور بر اساس جنسیت وجود دارد؟

خیر، متاسفانه چنین قابلیتی در هنگام خرید فالوور وجود ندارد. اما معمولاً حدود نیمی از فالوورهای خریداری شده ممکن است خانم باشند.

 

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران کدام است؟

سایت های زیادی در ایران به فروش فالوور در اینستاگرام می پردازند، اما مطمئنا سایت های قدیمی در این زمینه از شهرت بالایی برخوردار هستند. زیرا مشتریان راضی بیشتری دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا