خودرو و موتور سیکلت

دستگاه شارژ باطری ماشین قابل حمل خانگی 20 مدل پرفروش

شارژر باتری یکی از وسایل مهمی است که هر راننده ای به آن نیاز دارد. معمولاً در مواقعی که باتری کم است و نمی توان خودرو را روشن کرد از شارژر باتری خودرو برای شارژ باتری خودرو استفاده می شود. با توجه به بازار گسترده، انواع مدل شارژر باتری خودرو وجود دارد که هر کدام با قابلیت ها و مشخصات متفاوتی عرضه می شوند.

در این مقاله به بررسی و ارائه بهترین مدل ها با امکانات و قابلیت های مختلف می پردازیم و معیارهای مهمی که در هنگام خرید این دستگاه باید در نظر داشته باشید را بیان می کنیم.

همچنین مزایا و معایب هر مدل در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت تا به شما در خرید بهترین شارژر باتری خودرو کمک کند.

دستگاه شارژ باطری ماشین چی بخرم؟ شارژر باطری خودرو یکی از وسایل ضروری برای هر راننده است.

این دستگاه برای شارژ کردن باطری خودرو در مواقعی که باطری ضعیف شده و نمی‌توان ماشین را روشن کرد، استفاده می‌شود.

با توجه به تنوع و گستردگی بازار، انواع و اقسام شارژر باطری ماشین با ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی در دسترس هستند. هر یک از این مدل‌ها با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی طراحی شده‌اند.

اگر شما هم قصد خرید شارژ باطری ماشین را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا چندتا از بهترین مدل های شارژ باطری ماشین قابل حمل را به همراه قیمت و لینک خرید معرفی کنیم.

دستگاه شارژر باطری ماشین چیست؟

شارژر باتری یکی از وسایل مهمی است که هر راننده ای به آن نیاز دارد. معمولا وقتی باتری تمام شده و ماشین روشن نمی شود، از شارژر باتری ماشین برای شارژ باتری ماشین استفاده می شود. با توجه به بازار گسترده، مدل های مختلفی از شارژر باتری خودرو وجود دارد که هر کدام دارای قابلیت ها و مشخصات متفاوتی هستند.

در این مقاله به بررسی و ارائه بهترین مدل ها با راحتی ها و قابلیت های مختلف می پردازیم و معیارهای مهمی را که در هنگام خرید این دستگاه باید در نظر بگیرید را بیان می کنیم. همچنین مزایا و معایب هر مدل در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت تا به شما در خرید بهترین شارژر باتری خودرو کمک کند.

دستگاه شارژر باطری ماشین، دستگاهی است که برای شارژ کردن باطری خودرو استفاده می‌شود. این دستگاه معمولاً دارای یک ترانسفورماتور است که ولتاژ AC برق شهری را به ولتاژ DC مناسب برای شارژ باطری خودرو تبدیل می‌کند.

شارژرهای باطری ماشین معمولاً دارای ویژگی‌هایی همچون قابلیت اتصال به برق شهری یا اتصال به سیگارتابی خودرو، توانایی تنظیم جریان شارژ، قابلیت خودکار خاموش شدن پس از شارژ کامل باطری و محافظت در برابر شارژ بیش از حد و دمای بالا هستند.

همچنین برخی شارژرهای باطری ماشین دارای قابلیت بارگذاری سریع باطری هستند که می‌تواند زمان شارژ باطری را به حداقل برساند.

دستگاه شارژر باطری ماشین معمولاً در مواردی که باطری خودرو خالی شده است و نیاز به شارژ دارد، استفاده می‌شود.

همچنین این دستگاه در صورت عدم استفاده ماشین برای مدت زمان طولانی نیز می‌تواند به عنوان یک دستگاه نگهدارنده باطری مورد استفاده قرار بگیرد تا از خالی شدن باطری جلوگیری کند.

از دستگاه شارژر باطری ماشین خانگی برای شارژ کردن باطری خودرو در مواردی مانند بازگشت از سفر، برای شارژ کردن باطری هایی که به دلیل عدم استفاده برای مدت طولانی زمان خالی شده‌اند، یا در صورت نیاز به استفاده از ماشین خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکات مهم قبل از خرید شارژر باطری خودرو

فاکتور های مهم در خرید شارژر باطری ماشین خوب شامل موارد زیر می‌شود:

قابلیت اتصال و استفاده آسان: شارژر باطری ماشین باید به راحتی به باطری ماشین شما متصل شود و برای استفاده آسان باشد. همچنین باید دارای کابل‌های کافی برای اتصال به باطری باشد.

قابلیت تنظیم جریان شارژ: شارژر باطری ماشین باید دارای قابلیت تنظیم جریان شارژ باشد تا بتواند باطری را به طور ایمن شارژ کند. برای مثال، اگر باطری شما به طور مشخصی شارژ شود، شارژر باید بتواند به این مقدار جریان شارژ را تنظیم کند.

دقت و قابلیت خواندن نشانگرها: شارژر باطری ماشین باید دارای نشانگرهای دقیقی باشد تا بتوانید بدانید باطری شما به درستی شارژ شده است. به عنوان مثال، نشانگرهایی که به شما نشان می‌دهند که شارژر در حال شارژ باطری است و یا کاملاً شارژ شده است، مفید هستند.

پایداری و ایمنی: شارژر باطری ماشین باید دارای پایداری و ایمنی بالا باشد تا بتوانید به طور مطمئن باطری خود را شارژ کنید. همچنین باید دارای قابلیت اتصال به سیستم‌های حفاظتی مانند دیودهای محافظتی باشد تا بتواند از بروز خطراتی مانند برق‌گرفتگی و اتصال کوتاه جلوگیری کند.

طراحی مقاوم: شارژر باطری ماشین باید دارای طراحی مقاومی باشد تا بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. باید دارای جنس مناسبی برای پوشش بدنه، کابل‌ها و قطعات داخلی باشد تا در برابر ضربات، خط و خش، گرما و سایر شرایط سخت محافظت شود.

قابلیت شارژ باطری‌های مختلف: شارژر باطری ماشین باید بتواند باطری‌های مختلفی را شارژ کند، از جمله باطری‌های اسیدی، باطری‌های ژلی، باطری‌های AGM و باطری‌های لیتیومی.

قابلیت خنک کنندگی: شارژر باطری ماشین باید دارای سیستم خنک کننده‌ای باشد تا بتواند در طول فرآیند شارژ، دمای باطری را تحت کنترل نگه دارد و از آسیب به باطری جلوگیری کند.

قابلیت شارژ سریع: شارژر باطری ماشین باید دارای قابلیت شارژ سریع باشد تا بتوانید در مدت زمان کمتری باطری را شارژ کنید.

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش: شارژر باطری ماشین باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوانید به سرعت آن را رفع کنید و از شارژر خود به طور مداوم استفاده کنید.

بهترین شارژر باطری ماشین چی بخرم؟

در ادامه لیستی از بهترین شارژر باطری ماشین به همراه مشخصات و لینک خرید معرفی می کنیم که با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

  • نحوه نمایش محصول ها
دستگاه جامپ استارتر و شارژر استارتر باطری مدل ASL9000

دستگاه جامپ استارتر و شارژر استارتر باطری مدل ASL9000

8,650,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    25x33x45 سانتی‌متر
  • وزن
    6 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • کاربرد خانگی
  • کاربرد صنعتی
  • سایر توضیحات
    دستگاه صنعتی استارتر،تستر،شارژر 1500 آمپری دستگاه 4 کاره استارتر 1500 آمپر شارژر و تستر خودرو دستگاهی که در مواقع ضروری که باتری ماشین شما خالی شده و نمیتوانید از روش‌هایی مانند هل دادن، باتری به باتری کردن (نبود ماشین امدادی، نداشتن کابل باتری به باتری) و … استفاده کنید به باتری شما متصل شده (کمک باتری بون نیاز به برق) و در کسری از ثانیه ماشین شما را روشن می کند.( حتی بدون نیاز به باتری خودرو) این دستگاه علاوه بر تامین جریان استارت خودرو شما مانند یک شارژر پرقدرت اتوماتیک عمل کرده و می تواند انواع مختلف باتری ها را شارژ کند. ( 4 دستگاه در یک دستگاه ) این دستگاه قابل حمل بوده و نیاز به برق ندارد و فقط در صورت استفاده مداوم بیش از 4 ماه نیاز به شارژ باتری داخلی خواهد داشت. همچنین توانایی تست تخلیه باتری ها با جریان 150 آمپر انجام داده و نتایج به صورت آنالوگ و دیجیتال نشان داده می شود. شارژ دینام خودرو را نیر تست می کند. پر قدرت ترین و جامعترین محصول کار بردی جهت نمایندگی ها و تعمیر کاران خودرو می باشد. دستگاه صنعتی پرقدرت چهار کاره (تست تخلیه 1500 آمپری باتری و دینام،شارژ انواع باتری و جامپ استارت (کمک باتری ) دارای نمایشگر آنالوگ عقربه ای و دیجیتال دارای جامپ استارت ( کمک باتری ) نتایج تست سالم ضعیف خراب بار کشی واقعی باتری و تست تخلیه با لودینگ 150 آمپری دارای کلید فیوز پر قدرت صنعتی دارای بوق هشدار بار کشی از باتری شارژر صنعتی اتوماتیک (دارای قطع کن)( شارژ 20 آمپری) ثبت کمترین ولتاژ استارت زنی باتری در حالت لودینگ بر روی نمایشگر دیجیتال دارای کلید های استاندارد و پر قدرت و با دوام دارای گیره های اتصال قوی و کابل اتصال استاندارد توانایی تست باتری های 8-250 آمپرساعت تست کلیه باتری های نوع agm- lead acid-gel تست شارژ دینام خودرو 12-24 ولت به صورت آنالوگ و دیجیتال
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو گامستار مدل 1207

شارژر باتری خودرو گامستار مدل 1207

580,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    15x9x7 سانتی‌متر
  • وزن
    28 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    ولتاژ ورودی 220 ولت ( AC برق شهری ) ولتاژ خروجی 12 ولت ( DC ) 7A آمپر
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو رومکس مدل 12V2A

شارژر باتری خودرو رومکس مدل 12V2A

484,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    12x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    215 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد خانگی
  • سایر توضیحات
    شارژر اتوماتیک باتری خودرو و سایر باتری های سیلد اسید مناسب ترین وضعیت کاربری برای شارژ باتری های 12 ولت از 5 تا 20 آمپر ساعت دارای قابلیت قطع خودکار شارژ بعد از اتمام شارژ نشانگر شارژ برای وضعیت های در حال شارژ و شارژ کامل استفاده از تکنولوژی سوئیچینگ و برخورداری از وزن پایین تر و قطع دقیق بعد از اتمام عمل شارژ
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل ASL6000-20A

شارژر باتری خودرو مدل ASL6000-20A

1,750,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    35x35x18 سانتی‌متر
  • وزن
    0.8 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • کاربرد خانگی
  • کاربرد صنعتی
  • سایر توضیحات
    شارژر سریع و اتوماتیک انواع باتری های خودرویی، موتوری و یو پی اس. این شارژر با استفاده از آخرین تکنولوژی سوئیچینگ روز دنیا جریان شارژ باتری را متناسب با ظرفیت و میزان شارژ اولیه ی باتری مشخص می کند. جریان شارژ رفته رفته با توجه وضعیت باتری کاهش داده شده و سرانجام پس از شارژ کامل جریان شارژ قطع خواهد شد. این شارژر دارای نمایشگر دیجیتال ولتاژ باتری در حال تست بوده و لحظه به لحظه مقادیر ولتاژ باتری را ثبت کرده و متناسب با آن نمایشگر گرافیکی باتری میزان شارژ را نشلن خواهد داد.. این شارژر بالاترین محافظت را برای شارژ مناسب و جلوگیری از آسیب به باتری دارد. برای شروع شارژ باتری کافیست برق دستگاه وصل شده و کلید شارژ روشن شود. با اتصال گیره های دستگاه به دو سر باتری وضعیت شارژ باتری با نمایشگر گرافیکی باتری مشخص می شود. شارژ اتوماتیک – کنترل شده و سریع( جریان شارژ20آمپر) دارای قطع کن اتوماتیک دارای نمایشگر گرافیکی میزان شارژ بلتری
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو اکسین کد MU002

شارژر باتری خودرو اکسین کد MU002

640,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    13x18x8 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    10 آمپر ولتاژ: 220 ولت دارای دو ولتاژ خروجی 6 و 12 وات کابل قرمز به قطب مثبت کابی آبی به قطب منفی
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل NT_02_Volume

شارژر باتری خودرو مدل NT_02_Volume

420,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    20x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    0.6 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    شارژر 6 ولتاژه خروجی و 2آمپر جریان شارژ انواع باتری و منبع تغذیه متغیر
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل    ASL6000-20A NEW TESTER CHARGER

شارژر باتری خودرو مدل ASL6000-20A NEW TESTER CHARGER

3,050,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    25x25x15 سانتی‌متر
  • وزن
    0.8 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • کاربرد خانگی
  • کاربرد صنعتی
  • سایر توضیحات
    تست دقیق و سریع کل باتری های موجود در بازار ( باتری های 12 ولت) تست دقیق و سریع شارژ دینام تمامی خودرو ها ( باتری های 12 ولت) شارژ سریع و اتوماتیک انواع باتری های خودرویی، موتوری و یو پی اسی قابلیت اعلام نتیجه تست باتری و دینام و پایان شارژ به صورت سخنگو دارای ال سی دی رنگی با منوی فارسی
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو سامکو مدل YP-6-12V-DC

شارژر باتری خودرو سامکو مدل YP-6-12V-DC

1,150,000 1,100,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    18x13x8 سانتی‌متر
  • وزن
    1.29 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد خانگی
  • کاربرد صنعتی
  • سایر توضیحات
    - شارژر باطری معمولی خانگی سامکو - دارای دو ولتاژ 6 و 12 ولت - 10 آمپر - 12 ولت مخصوص شارژ باتری خودرو سواری و 6 ولت مخصوص موتورسیکلت - مناسب برای شارژ باتری خودروهای سواری و موتورسیکلت - جایگزین فرایند باتری به باتری کردن مناسب برای کلیه خودرو و موتورسیکلت ها - گیره قرمز را به قطب مثبت و گیره مشکی را به قطب منفی باطری وصل کنید - زمان شارژ بستگی به خالی بودن باتری دارد که حدود 15 الی 60 دقیقه می باشد - از به هم زدن یا وصل کردن گیره ها به هم خوداری نمایید - دارای کابل و دوشاخه متصل برای اتصال به برق شهری - دارای کلید تغییر ولتاژ : 12 ولت به 6 ولت - دارای کلید خاموش روشن دستگاه
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل CH12A

شارژر باتری خودرو مدل CH12A

1,850,000 1,776,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    24x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    3.4 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد خانگی
  • کاربرد صنعتی
  • سایر توضیحات
    این دستگاه برای شارژ انواع باتری خودرو و سایر باتری های سربی اسیدی با ولتاژ 12 ولت مانند باتری های UPS و سولار مناسب است.
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل D-1220

شارژر باتری خودرو مدل D-1220

1,522,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    23x15x8 سانتی‌متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    شارژر باتری
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل NT_04

شارژر باتری خودرو مدل NT_04

410,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    20x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    0.8 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    شارژر و منبع تغذیه 4 آمپر با ولتاژ خروجی 4آمپر شارژ باتری خودرو و منبع برق ال ای دی و انواع لوازم برقی
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو جی اچ کا مدل MA-12v10A

شارژر باتری خودرو جی اچ کا مدل MA-12v10A

980,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    21x14x6 سانتی‌متر
  • وزن
    0.625 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    شارژر باتری خودرو 12ولت 10 آمپر
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل MU10

شارژر باتری خودرو مدل MU10

685,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    19*9*17 سانتی‌متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد خانگی
  • سایر توضیحات
    شارژ باطری بصورت معمولی مناسب برای شارژ باتری خودروهای سواری و موتورسیکلت جایگزین فرایند باتری به باتری کردن مناسب برای کلیه خودرو و موتورسیکلت ها ولتاژ 12 ولت و 6 ولت مناسب برای شارژ باتری خودروهای سواری و موتورسیکلت
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل TBC-100

شارژر باتری خودرو مدل TBC-100

1,075,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    22×10.5×6.5 سانتی‌متر
  • وزن
    0.57 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد خانگی
  • سایر توضیحات
    شارژر اتوماتیک باتری های خودرو 12 و 24 ولت با امکان تشخیص خودکار جریان شارژر : بیشینه مقدار 10 آمپر با قابلیت تشخیص خودکار میزان جریان مورد نیاز قابل استفاده برای باتری 20 تا 120 آمپر ساعت قطع خودکار شارژ و وصل شارژ مجدد با کاهش ظرفیت باتری حفاظت شده در برابر اتصال کوتاه در خروجی دستگاه ( متصل شدن پروب به همدیگر و .... ) حفاظت در برابر اتصال معکوس قطبین با بصدا در آمدن دستگاه ( سوت ممتد ) و قطع خودکار شارژ
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل SON-78

شارژر باتری خودرو مدل SON-78

770,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    23x8x12 سانتی‌متر
  • وزن
    0.400 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    شارژ باتری خودرو
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل SMART_24_05

شارژر باتری خودرو مدل SMART_24_05

630,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    22x12x6 سانتی‌متر
  • وزن
    0.35 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    شارژر باتری 24 ولت 5 آمپر ساعت شارژ انواع باتری 24 ولت
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو رومکس مدل MA-1230A

شارژر باتری خودرو رومکس مدل MA-1230A

2,320,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    22x12.5x7.5 سانتی‌متر
  • وزن
    0.900 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد خانگی
  • سایر توضیحات
    شارژر اتوماتیک باتری خودرو و سایر باتری های سیلد اسید مناسب ترین وضعیت کاربری برای شارژ باتری های 12 ولت از 70 تا 200 آمپر ساعت دارای قابلیت قطع خودکار شارژ بعد از اتمام شارژ نشانگر شارژ برای وضعیت های در حال شارژ و شارژ کامل استفاده از تکنولوژی سوئیچینگ و برخورداری از وزن پایین تر و قطع دقیق بعد از اتمام عمل شارژ
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری نیوترانس مدل BK04

شارژر باتری نیوترانس مدل BK04

460,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    18*12*9 سانتی‌متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد خانگی
  • سایر توضیحات
    شارژر باطری متغیر
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
شارژر باتری خودرو مدل DC-1210

شارژر باتری خودرو مدل DC-1210

1,030,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    15x10.5x6.5 سانتی‌متر
  • وزن
    0.35 کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد خانگی
  • کاربرد صنعتی
  • سایر توضیحات
    با قابلیت تعیین میانگین آمپر خروجی در 4 سطح مختلف بوسیله دکمه Current. صفحه نمایش دیجیتالی جهت نمایش دمای داخل دستگاه، ولتاژ و جریان خروجی بوسیله دکمه Display. شارژ انواع باطری های موتورسیکلت یا ماشین در آمپرهای 5 الی 85 آمپری و نوع های مختلف و گوناگون (باطری اسیدی، باطری خشک، باطری اتمی) را در منزل یا در تعمیرگاه و گاراژ خود یا هرجایی که به پریز برق دسترسی دارید. این شارژر باتری برقی بصورت خودکار با شارژ هوشمند هنگام پر شدن باطری آمپر خروجی را بصورت اتوماتیک کم می کند و بدین وسیله مانع از شارژ شدن بیش از حد (اورشارژ Over Charge) و آسیب رسیدن و کم شدن عمر باطری میشود.
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا