خانه و آشپزخانه

خرید و قیمت قوری چینی بزرگ

قوری چینی جدید چی بخرم؟ بهترین مدل و قیمت قوری چینی ارزان چقدر است؟ از قوری چینی برای دم کردن چای، دمنوش و سایر نوشیدنی ها استفاده می شود.

قوری چینی از دیرباز برای دم کردن چای در خانه و قهوه خانه ها استفاده می شده است. امروزه از این وسیله در منازل برای دم کردن انواع نوشیدنی ها نیز استفاده می شود.

همچنین اگر سری به رستوران های سنتی بزنید، حتما چای خوری های بی شماری را خواهید دید. ریختن و نوشیدن یک لیوان چای تازه دم از این قوری ها حس بسیار مطبوع و دلپذیری خواهد داشت.

قیمت قوری چینی بزرگ

بسیاری از افراد از این وسیله برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می کنند.همانطور که می دانید قوری های چینی به دلیل زیبایی خاصی که دارند می توانند به عنوان دکور نیز مورد استفاده قرار گیرند.جذابیت بیشتری به منزل خود بدهید.

برای دم کردن یک لیوان چای خوشمزه حتما به چنین وسیله زیبایی در خانه نیاز خواهید داشت.

بهترین مدل های قوری چینی بزرگ

قوری چینی زرین ، مقصود ، پارس ، پردیس ، تقدیس ، زرین ایران و فلر از بهترین و باکیفیت ترین مدل های قوری در بازار هستند که محصولات خوبی را تولید می کنند.

نکاتی برای خرید قوری چینی

توجه به کیفیت جنس بدنه

در هنگام خرید اولین چیزی که باید به آن توجه کنید جنس بدنه قوری است. پس از کیفیت و مقاومت حرارتی قوری مطمئن شوید.

همچنین از خرید برندهای مختلف در بازار خودداری کنید و به سراغ برندها بروید بهتر است بدانید که آنها امتحان خود را پس داده اند.چینی مقصود، گلد رز و چینی طلایی سه برند معروفی هستند که محصولات باکیفیتی دارند.

توجه به طرح و رنگ

یکی از فاکتورهای مهم در خرید لوازم منزل و آشپزخانه، انتخاب طرح و رنگ مناسب است. انتخاب طرح و رنگ قوری به سلیقه و سبک دکوراسیون آشپزخانه شما بستگی دارد.

قیمت قوری چینی ارزان

همچنین اگر قصد خرید این وسیله را به عنوان دکوری دارید، مدلی را انتخاب کنید که از نظر رنگ و طرح با دیگر لوازم دکوری شما هماهنگ باشد، این اقدام باعث جذابیت بیشتر چیدمان دکوراسیون شما می شود.

به میزان ظرفیت توجه کنید

هر قوری از یک مخزن برای نگهداری انواع نوشیدنی ها ساخته می شود و ظرفیت هر یک از مخزن ها در هر لیتر اندازه گیری می شود. انتخاب ظرفیت قوری به میزان استفاده و تعداد افراد خانواده شما بستگی دارد. افراد خانواده شما بزرگ هستند، به دنبال قوری بزرگ بروید.

توجه به وزن و دسته

برای اینکه در هنگام استفاده از این دستگاه دستان شما خسته نشوند و بتوانید به راحتی دستگاه را در هنگام شستشو تمیز کنید، قوری را انتخاب کنید که وزن کمی داشته باشد و همچنین به دسته دستگاه، اندازه دسته و گودی آن توجه کنید. این اندازه باید برای دستان شما مناسب باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا