رپورتاژ

بهترین سایت های خرید ساعت مچی اصل در ایران کدامند؟

خرید ساعت مچی یکی از کارهای دشوار به حساب می آید. چرا که در بازار ایران مدل های تقلبی بسیاری وجود دارد. بنابراین برای خرید ساعت بایستی به مراکز و نمایندگی های رسمی مراجعه نمائید

یکی از مهمترین نکات برای خرید ساعت اصل، برند سازنده آن است. هر برندی ساعت های متنوع با ویژگی های منحصر به فردی تولید می کند. برند ساعت به اندازه ای مهم است که در قیمت این محصول نقش تعیین کننده ای دارد.

از دیگر موارد در خرید ساعت های اصل توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش جهانی است همین ضمانت های بین المللی مهمترین سند برای اورجینال بودن برند است.

گروه بازرگانی پل کالا؛ فروشگاهی معتبر برای خرید ساعت مچی

پل کالا یکی از شرکت های تجاری و بین المللی می باشد که محصولات آن از بهترین برند های ساعت مچی است. با مراجعه به این فروشگاه می توان در کمترین زمان و بدون صرف انرژی، خریدی مطمئن داشت. همچنین این شرکت دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

خرید ساعت مچی در مجموعه پل کالا با گارانتی رسمی و تضمین اصالت برند انجام می شود. انواع ساعت مچی اصل در پل کالا، دارای گارانتی بین المللی، کد رفرنس اختصاصی و شناسنامه می باشد.

بنابراین می توان در همه کشورها از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول استفاده کرد. در واقع مواردی که شامل گارانتی ساعت هستند، در ایران و خارج از کشور یکسان می باشد تنوع محصولات در این فروشگاه در ایران کم نظیر است از ساعت های کلاسیک و هوشمند گرفته تا انواع مدل های ساعت اسپرت . خرید ساعت مچی اصل در پل کالا به صورت حضوری و اینترنتی قابل انجام است.

در خرید غیر حضوری، پل کالا این تضمین را می دهد که ساعت ها با بکارگیری استانداردهای معتبر و به موقع به مشتری تحویل داده شوند، تصاویر مطابق با محصول واقعی است و در صورت مشکل به راحتی قابل برگشت است.

خرید ساعت مچی

خرید ساعت مچی از فروشگاه پارس

فروشگاه پارس از مجموعه های فعال در زمینه فروش ساعت اصل است. این فروشگاه تحت سرپرستی شرکت پارس آناهید رایان سیستم که نماینده ساعت های کاسیو در ایران است، می باشد.

فروشگاه پارس به صورت آنلاین فعالیت می کند و ارسال محصول در این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. ارسال محصول نیز در فروشگاه پارس به صورت رایگان است.

خرید ساعت مچی در مجموعه پارس با ضمانت پوزیترون انجام می گیرد. مرکز خدمات پوزیترون، مرکز تخصصی و رسمی برای خدمات پس از فروش ساعت های کاسیو در ایران است. انواع ساعت های کاسیو، جی شاک، بی بی جی، پروترک، ادیفس و شین با این ضمانت نامه در فروشگاه پارس ارائه می شوند.

فروشگاه آریا زمان

شرکت اریا زمان یکی دیگر از فروشگاه های فعال در زمینه فروش ساعت مچی اصل می باشد. تمامی برندهای ساعت عرضه شده در آریا زمان با گارانتی دو ساله به فروش می رسند.

این شرکت دارای کادری مجرب و حرفه ای در زمینه فروش انواع ساعت مچی اصل در برندهای مختلف است. این شرکت نمایندگی انحصاری فروش بسیاری از برندهای معتبر مانند آلپینا، کارل اف بوشرر، فردریک کنستانت و… می باشد.

خرید ساعت مچی در آریا زمان با ضمانت نامه معتبر انجام می شود. این ضمانت نامه تنها مربوط به دستگاه اصلی ساعت می شود و سایر قطعات جانبی و ابزارهای متصل به ساعت متعلق به گارانتی نیستند.

خرید ساعت مچی از فروشگاه پارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا