کادو تولد

ایده برای کادو تولد 🧐 بهترین ایده های ممکن

[accordions id=”4177″]

ایده کادو تولد مهمترین بخش برای خرید هدیه است که چه چیزی باید کادو تولد بخریم که بتونیم طرف مقابل رو خوشحال کنیم. ما هم دقیق در همین مقاله میخواهیم بهترین ایده های ممکن برای خرید کادو رو خدمتتون معرفی کنیم. اگر شما هم بدنبال ایده برای کادو تولد هستید بهتون پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندید.

کادو تولد چی بخرم؟

سوالی مهمی که وقتی تولد دوستان و آشنایان سر میرسه هیچ جوابی برای آن پیدا نمی کنیم و ایده های ذهنمون ته میکشه  ولی نگران نباشید ایده برای کادو تولد با ما فقط خرید از شما که ما بهترین فروشگاه آنلاین یعنی دیجی کالا را معرفی میکنیم.

کادو تولد چی بخریم
باید به این نکته مهم در هنگام خرید کادو تولد دقت کنیم که وقتی هدیه ای میخریم باید برای طرف مقابل کار آمد، کاربردی و یک هدیه ماندگار باشد که هم او را خوشحال کند و هم همیشه به یاد شما باشد. اگر فردی که میخواهید برای او کادو بخرید مرد است بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان را مطالعه کنید.
دومین نکته ای که باید به آن در هنگام خرید کادو تولد توجه کنید سلیقه و علاقه فرد است همچنین این نکته که هدیه ای که میخواهید برای او بخرید دوست دارید برای او کاربردی باشد و یا موندگار و یا هر دو.

بهترین ایده ها برای خرید کادو تولد
نکته بعدی مبلغی است که میخواهید برای خرید کادو هزینه کنید و یک مثال همیشگی که میگه هر چقدر پول بدید همون قدر آشنا میخورید
اینجا هم اگر میخواهید از لحاظ مادی هدیه با ارزشی بخرید باید مبلغی زیادی هم برای خرید کنار بگذارید. البته خرید کادو بیشتر جنبه ای معنوی آن مهم است و اینکه یک یاد بودی از شما پیش فرد باشد.
به هر حال بستگی به فرد مورد نظر دارد. اشخاصی هستند که جنبه مالی برای آنها مفید است و اشخاصی دیگر جنبه معنوی اما نگران نباشید ما در ادامه برای هر بودجه ای ایده برای کادو تولدی را معرفی میکنیم.

کالای دیجیتال

یکی از بهترین ایده های کادو تولد انتخاب کادو از دسته بندی محصولات دیجیتال است که هم تنوع بالایی دارد و هم بسیار کاربردی و امروز است و برای هر بودجه ای نیز کالایی وجود دارد که بتوانید آن را خرید کنید.

مچ بند و ساعت هوشمند

اگر فرد مورد نظر شما عاشق تکنولوژی و گجت های روز دنیاست و یا فردی ورزشکار است خرید مچ بند و ساعت هوشمند گزینه مناسبی برای اوست هم کادویی ارزشمند است و هم کاربردی و به درد بخور. با خرید مچ بند و ساعت هوشمند او را سوپرایز و خوشحال کنید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ساعت هوشمند مدل A1 به همراه هندزفری بی سیم I7S-TWS

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ساعت هوشمند هایلو مدل LS01 Global Version

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده ساعت و مچ بندهای بیشتر
کلیک کنید

 

هدفون و هندزفری

در این زمانه که خواننده ها بیشتر از شنونده ها شده اند نشان از این دارد که عموم مردم به موزیک علاقه بسیاری دارند و کمتر کسی را پیدا می کند که از شنیدن موزیک لذت نبرد. خرید هدفون یک ایده برای کادو تولد فو العادس که ردخور نداره و گیرنده کادو نهایت لذت را از این کادو خواهد برد و همچنین وسیله کاربردی است و اگر فرد مورد نظر شما هم عاشق آهنگ و موزیک باشد قطعا این هدیه بهترین انتخاب برای او خواهد بود.

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots S

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

هدفون بلوتوثی بی سیم مدل MX666

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

هدفون مدل TWS-i12

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده هندزفری های بیشتر
کلیک کنید

 

هدست واقعیت مجازی

جزء آن دسته از کادوهای خاص است که کمتر کسی آن را دارد و خرید آن میتوانید برای شخص مورد نظر سرگرم کننده باشد. اگر طرف مقابل شما عاشق فیلم دیدن و بازی کردن با گوشی است. این وسیله بهترین و کاربردی ترین کادو تولد او خواهد بود. شما به کمک این هدست میتوانید فیلم ها و بازی های 360 درجه را انجام دهید که در نوع خود قابل توجه و سرگرم کننده است. هدست های واقعیت مجازی انواع مختلفی دارد و با هر بودجه ای میتوانید آن را تهیه کنید.

دست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G02E

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SC-G07E

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده هدست های بیشتر
کلیک کنید

 

ایده برای کادو تولد از دسته بندی اکسسوری

در این دسته بندی برای هر شخصی ایده برای کادو تولد پیدا می شود و شما به راحتی میتوانید کادو تولد خود را از میان آنها انتخاب کنید در ادامه این دسته بندی رو با هم بررسی میکنیم.

گردنبند

گردنبند جزء آن دسته از کادو هاست که همیشه با شخص خواهد بود و اگر شما پیش طرف مقابل ارزش بالایی و خیلی شما را دوست دارد برای او گردنبند بخرید. قطعا با این کادو شما بسیار خوشحال خواهد بود و همیشه با دیدن گردنبند یاد شما خواهد افتاد.

گردنبند زنانه سواروسکی طرح مثلث کد N3006

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

گردنبند طرح کوه کد 077

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

گردنبند آف ناز طرح مرغ آمین

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده گردنبندهای بیشتر
کلیک کنید

 

دستبند

البته قبل از خرید مچ بند باید اطمینان حاصل کنید که طرف شما به انداختن مچ بند علاقه دارد یا خیر اگر بدون دانستن این موضوع کادو تولد مچ بند نمی تواند هدیه مناسبی باشد شاید هنگام تحویل کادو خوشحال شود ولی اگر اهل مچ بند نباشد جای کادو شما داخل کمد خواهد بود ولی اگر اطلاع دارید که او عاشق مچ بند و دستبند است با توجه به علاقه او یکی دستبند زیبا برای او بخرید.

دستبند مردانه کد M5

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

دستبند مردانه شادونه

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

دستبند دخترانه گالری عزیزی

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده دستبندهای بیشتر
کلیک کنید

 

کیف

کیف لازمه هر شخصی است و جزء لوازمی است که برای هر شخصی دختر و پسر ، مرد و زن و پیر و جوان خریداری کنید و مطمئن باشید فرد تو هر سنی که باشد از این ایده برای کادو تولد استقبال خواهد کرد. زیرا کاربردی و یکی از نیاز های روز مره هر فرد به شمار می رود.

کیف دستی زنانه مدل آدرینا

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کیف رودوشی فیرو پلاس کد 360

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کیف اداری مردانه کد 1-P257

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده کیف های بیشتر
کلیک کنید

 

دسته بندی زیبایی و سلامت

شاید این دسته بندی عجیب باشد ولی درست خوانده اید دسته بندی زیبایی و سلامت شما از این دسته بندی نیز میتونید یک ایده برای کادو تولد بگیرید و وسیله ای را به عزیزتان هدیه دهید که به سلامتی او کمک کند. در ادامه چند مورد را معرفی میکنیم.

ماساژور

برای تولد شخص مورد نظرتان ماساژور هدیه دهید هم کادویی خاص بشمار می رود که قطعا در جشن تولد او به ذهن هیچ کسی خطور نمی کند و همین امر باعث می شود کادو شما در آن جشن تولد خاص و متفاوت باشد. هم هدیه تولد متفاوتی به او داده اید و هم به سلامتی تو کمک کرده اید.

ماساژور سانگ لین مدل SL-222

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماساژور برقی ریلکس اند تون مدل TH-66

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

دستبند مردانه کد chf014 مجموعه 3 عددی

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده ماساژور های بیشتر
کلیک کنید

 

مسواک برقی

مسواک برقی نیز ایده برای کادو تولد خوبی است و کمتر کسی در جشن تولد چنین هدیه ای می دهد و چه بهتر که شما این لوازم ضروری روزمره را به او هدیه دهید و همچنین به او یادآوری کنید که چقدر به سلامتی او ارزش قائلید و بدنبال کادو تولدی بوده اید که هم برای هم خاص باشد و هم کاربردی. به شما قول می دهیم که با خرید این کادو طرف مقابلتان را خوشحال خواهید کرد.

مسواک برقی اورال-بی مدل Professional Care 3000

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

مسواک برقی جیمی مدل GM906

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

مسواک برقی تریزا سری Sonic Power

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده مسواک برقی بیشتر
کلیک کنید

 

ماشین اصلاح

پرکاربرترین وسیله هم برای آقایان و هم خانم ها که نیاز هر شخصی است. چه بهتر کادویی را بخرید که برای طرف مقابل شما کاربردی باشد و بتواند با آن بخشی از نیاز های خود را برطرف کند. ماشین اصلا ایده برای کادو تولد خوبی است و برای هر فردی با هر شخصیتی میتواند کادو بدید.

اگر طرف مقابل شما مرد است بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله لیست بهترین هدیه برای مردان را مطالعه کنید.

بند انداز روزیا مدل HP 2999

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماشین اصلاح موی صورت جیمی مدل GM-595

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5025

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده ماشین اصلاح بیشتر
کلیک کنید

 

آلبوم عکس

تو دنیایی که همه چیز آنلاین شده یک آلبوم عکس پر از خاطرات میتونه بهترین کادو برای یک فرد باشه. شما میتونید عکس هایی که با فرد مورد نظر خود در گالری گوشی دارید را بهترین هاشو انتخاب کنید و آنها چاپ و داخل آلبوم به او هدیه دهید.

اگر عکسی از او ندارید پیج اینستاگرام او را چک کنید زیرا بهترین عکس هایی که خود فرد نیز آنها را دوست دارد داخل پیج خود قرار می دهد آنها را پیدا، چاپ و داخل آلبوم قرار بدید و او را سوپرایز کنید. یک ایده برای کادو تولد ماندگار خواهد بود. همچنین کادو شما شب تولد جزء بهترین کادوها. در ادامه آلبوم های عکس را معرفی میکنیم. آلبوم عکس با ما عکس آلبوم با شما

آلبوم عکس عروس شومیزی گوشه دار راد مدل 24

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

آلبوم عکس طرح دیجیتال کد 1239

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

آلبوم عکس طرح کت

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده آلبوم بیشتر
کلیک کنید

 

ماگ

این ایده برای کادو تولد مختص افرادی است که عاشق نوشیدنی هستند و همیشه علاقه دارند یک لیوان مخصوص به خود را داشته باشند. اگر طرف شما هم از این مدل شخصیت ها است برای او یک ماگ بخرید. یک هدیه ماندگار و کاربردی

ماگ هیدورا طرح عشق موزیک

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماگ دوجداره یخ زن طرح دلستر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

آلبوم عکس طرح کت

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده ماگ بیشتر
کلیک کنید

 

کادو تولد چی بخرم؟ ۴۵ ایده برای کادو تولد از هزینه کم تا زیاد

با وجود همه امکانات امروزه ، خرید هدیه هنوز هم برای بسیاری از افراد یک کار دشوار است. بیشتر ما وقتی می خواهیم برای خودمان نقاشی بکشیم ، آرامش داریم. در ادامه این مقاله با 45 ایده جذاب برای هدیه تولد آشنا خواهید شد. این ایده ها از ارزان به گران تر با قیمت های مختلف طبقه بندی می شوند.

ایده های کادو تولد با هزینه کم

ایده هایی که در این قسمت بیان می کنیم، ایده هایی هستند که باعث می شوند با کم ترین هزینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

کتاب

کتاب ها همیشه بهترین انتخابی هستند که می توانید انجام دهید. خرید کتاب برای تولد خانم ها ، آقایان و حتی کودکان بسیار دلپذیر و راحت است.

جا سوییچی

جاکلیدی جالب و سرگرم کننده ایده ای عالی برای هدیه تولد است. او هر وقت دستش را می گذارد و کلیدهایش را می گیرد ، شما را به یاد می آورد.

جا عودی

جواهرات زیبایی بخرید که جنبه تزئینی داشته باشد ، علاوه بر این که آن را اثیری و دلپذیر می کند.

شمعدان

شمعدان ها نیز از جمله گزینه هایی است که طرفداران زیادی دارند. می توانید از او یک جفت یا مجموعه شمعدان مخصوص بسازید.

کیف لوازم آرایش

این قطعاً برای خانمها مفید خواهد بود! اگر آرایش زیادی دارید ، یک کیف لوازم آرایشی با سایز بزرگ و اگر کمی آرایش می کند ، سایز کوچک بخرید.

یک جعبه جواهرات کوچک

این جعبه ها انواع مختلفی دارند. برخی فقط برای خانم ها است ، در حالی که برخی دیگر برای مردان قابل استفاده است.

گوشواره

اگر عزیز شما گوشواره دارد ، یک جفت گوشواره استیل گزینه هدیه جذابی خواهد بود.

دستبند

اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید هدیه تولد خرج کنید ، می توانید دستبند را در گزینه های خرید خود قرار دهید. دستبندها انواع مختلفی دارند. بنابراین برای هر بودجه ای مناسب هستند.

حلقه

انگشترها ، درست مثل دستبندها ، در اشکال و اندازه های مختلف متناسب با بودجه شما هستند. از حلقه های با کیفیت بسیار ضعیف که انگشت آن سیاه یا سبز می شود ، خودداری کنید.

باندانا

باندانا که مدتی است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است ، در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است. این هدیه تولد هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب است.

ماگ

ماگ همچنین یک گزینه ارزان قیمت و کاربردی است که برای همه سنین مناسب است.

گلدان

گلدان یک هدیه زنده است! برای تولد فرد مورد نظر خود یک گلدان خاص و جذاب با یک گیاه زیبا درست کنید.

قاب موبایل

قالب موبایل قیمت های متفاوتی دارد اما بیشتر قیمت ها مناسب و هدیه تولد عملی است.

بالش های مخصوص

بالش ها برای همه مناسب است. از آنها می توان روی مبل ، تخت ، صندلی یا هر جای دیگر استفاده کرد. سعی کنید بالشی را که خاص و متفاوت ساخته اید.

خرس عروسکی

عروسک ها با توجه به بودجه شما انواع مختلفی دارند.

بند عینکی

بندهای عینکی که اخیراً طرفداران بسیاری پیدا کرده اند ، هدیه تولد خوبی خواهند بود.

قاب عکس

قاب عکس یکی از بادوام ترین هدیه هایی است که می توانید هدیه کنید. در صورت تمایل می توانید عکس ها را چاپ کرده و در قاب عکس قرار دهید تا بیشتر او را تحت تأثیر قرار دهد.

ایده های کادو تولد با هزینه متوسط

ایده های این قسمت هزینه نسبتا بیشتری دارند. اما همچنان جزو کادوهای گران قیمت به حساب نمی آیند.

جعبه گل

جعبه های گل ایده بسیار جذابی است. اما سعی کنید از آن جعبه هایی که جلوه بیشتری دارند ، اندازه های متوسط ​​و بزرگ تهیه کنید.

گردنبندها

ما گردنبندها را در زمره ایده های ارزان هدیه تولد قرار ندادیم زیرا معمولاً گرانتر از گوشواره و دستبند هستند.

کیف

کیف ها از جمله گزینه هایی هستند که دامنه قیمت بسیار گسترده ای دارند. سعی کنید گزینه ای با قیمت مناسب و نه چندان ارزان و با کیفیت پایین انتخاب کنید.

کفش

کفش ها نیز قیمت های متفاوتی دارند. گزینه ای متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

آویز ساعت

ساعت آویز گزینه مناسبی برای هدیه تولد است. هنگام انتخاب آویز سعی کنید مدل ساعت مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

آباژور

آباژور تزئینی ، مناسب برای تزئین اتاق یا خانه یکی از عزیزان ، ایده جذابی است.

عینک آفتابی

خرید عینک آفتابی کمی خطرناک است! اما اگر می توانید عینک آفتابی متناسب با فرم صورت او تهیه کنید ، در واقع یکی از بهترین کادوهای تولد را خریده اید.

تابلو

یک عکس خاص و زیبا بخرید که تا ابد روی دیوار متولدین باقی بماند.

لباس

لباس لباس لباس! بهترین گزینه برای هر سن و جنس لباس است. سعی کنید لباس های با کیفیت و اندازه مناسب را انتخاب کنید.

عطر

عطرها و ادکلن ها گزینه بسیار جذابی هستند. سعی کنید قبل از خرید تا حدودی از سلیقه طرف مقابل خود مطلع شوید. حداقل بدانید که او طرفدار عطرهایی با رایحه شیرین یا تلخ است یا عطرهای خنک را ترجیح می دهد.

لوازم آرایشی

قطعاً این گزینه برای خانم هاست! مواد آرایشی بسیاری از خانم ها را بسیار خوشحال و هیجان زده خواهد کرد. مخصوصاً اگر با کیفیت و مناسب سلیقه او باشد.

آقایان لوازم اصلاح

لوازم جانبی تراشیدن
خوب ، این گزینه فقط برای آقایان مناسب است! اگر عزیز شما صورت خود را اصلاح کند ، با خرید یک بسته لوازم اصلاح باعث خوشحالی او خواهید شد.

بک دراپ

بک دراپ عناصر تزئینی بسیار جذابی هستند که اغلب برای اتاق خواب استفاده می شوند.

کیف پول

کیف پول برای آقایان و آقایان نیز بسیار جذاب است و گزینه مناسبی برای هدیه تولد است. مخصوصاً اگر از چرم اصل ساخته شده باشند.

تلفن ثابت فانتزی

تلفن ثابت با طراحی پیچیده در عین حال ایده ای بسیار سرگرم کننده و موثر خواهد بود.

سیم کارت

با خرید سیم کارت با شماره روند آن را خوشحال خواهید کرد.

ایده های کادو تولد با گران قیمت

اگر قصد دارید کادو تولد گران قیمت و خاصی تهیه کنید ایده های زیر را از دست ندهید.

دستبند طلا

یک دستبند طلا یک هدیه گران قیمت و زیبا برای فرد مورد نظر شما خواهد بود.

انگشتر طلایی

خرید انگشتر طلا کمی خطرناک است. سعی کنید تا جایی که ممکن است طرف مقابل انگشت خود را تغییر اندازه دهید تا بعدا درگیر آن نشوید.

گوشواره طلا

گوشواره های طلایی نیز برای تولد خانم ها انتخاب خوبی است.

گردنبند طلا

گردنبند طلا یکی از بهترین ایده های کادو تولد است. گردنبندها برای زنان و مردان بسیار جذاب است.

طلای تزئینی

امروزه از طلا در موارد مختلف به عنوان قاب عکس و مجسمه استفاده می شود. این هدیه یک هدیه بسیار پیچیده و ارزشمند است.

کنسول بازی PS 4

کنسول بازی یک هدیه جذاب برای همه به ویژه برای مردان در هر سنی است.

لپ تاپ

مطمئناً چنین هدایای گران قیمت کسی را تحت تأثیر قرار خواهد داد. بنابراین در خرید آن دریغ نکنید.

تلفن همراه

چه هدیه ای بهتر از تلفن هوشمند؟ این گزینه همه را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

هدفون

هدفون با کیفیت ایده جذاب هدیه تولد خواهد بود. مخصوصاً برای افراد جوان.

ست چرمی

یک ست چرمی از یک مارک معتبر تهیه کنید. این مجموعه بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

ساعت مچی

اگر قصد خرید ساعت مچی به عنوان هدیه تولد را دارید ، دور ساعتهای ارزان قیمت و جعلی را خط بکشید و یک ساعت مچی با کیفیت بخرید.

ست ورزشی

اگر قصد خرید لباس برای او را دارید ، بهترین ایده این است که یک مجموعه ورزشی از یک مارک معتبر ورزشی را جمع کنید.

کلا آخر

خیلی ممنون که تا اینجا مقاله با ما همراه بوده اید امیدواریم که برای شما مفید بوده باشین و تونسته باشین نهایت استفاده را ببرین ما در این مقاله سعی کردیم ایده برای کادو تولد را بهتون معرفی کنیم که با تهیه آنها بتوانید عزیزانتان را در بهترین شب زندگیشان سوپرایز کنید. برای بسته بندی کادو هم میتونید از مقاله بهترین کاغذ کادو فانتزی استفاده کنید. اگر شما هم تجربه از ایده کادو تولد دارین زیر همین پست برایمان بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا