رپورتاژ

آیا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟ (مزایا و معایب ربات ها)

اخیرا روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام به فعالان کسب و کارهای اینستاگرامی معرفی شده است که یکی از آن ها استفاده از ربات اینستاگرام است.

ربات اینستاگرام برای خیلی از افراد جذابیت بالایی دارد چون بدون دخالت آن ها و به صورت اتوماتیک فعالیت های تعاملی را برای جذب فالوور در اینستاگرام انجام می دهند.

این در صورتی است که اگر خودشان بخواهند این فعالیت ها را در اینستاگرام انجام دهند وقت کم می آورند و اصلا از حوصله شان خارج است.

جدا از این مسائل هزینه استفاده از ربات اینستاگرام نسبت به دیگر روش هااصلا قابل مقایسه نیست! به همین دلیل خیلی از صاحبین پیج های اینستاگرام در تلاش اند تا بهترین ربات اینستاگرامی را در استخدام خود در بیاورند.

اما قبل از هر چیز باید با مزایا و معایب ربات های اینستاگرامی آشنا شوید. اینکه همه از ربات های اینستاگرامی برای افزایش فالوور استفاده می کنند دلیل بر این نمی شود که شما هم دنباله رو آن ها شوید.

ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم شما را با ربات های اینستاگرامی بیشتر آشنا کنیم. شاید تصورات خوبی از ربات اینستاگرام در ذهن تان باشد اما با خواندن این مقاله احتمالا نظرتان عوض می شود.

پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام برنامه ای است که با اکانت اینستاگرام شما یک سری فعالیت های از پیش تعیین شده را در اینستاگرام انجام می دهد. این فعالیت ها شامل فالو کردن افراد، لایک کردن پست ها، لایک کردن کامنت ها، ریپلای کردن استوری ها، دایرکت فرستادن برای افراد و … است.

ربات های اینستاگرام انواع مختلفی دارند. مثلا ربات نینجاگرام یک ربات تحت ویندوز است. ربات های تحت وب و اپلیکیشنی هم وجود دارند که بیشتر به صورت تحت وب روی وب سرویس فعال هستند.

تمام ربات های اینستاگرام قابلیت انجام کارها به صورت اتوماتیک در 24 ساعت روز را دارا هستند.

به زبان ساده تر با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید فعالیت هایی که در روز مجبورید برای جذب فالوور انجام دهید (مثل فالو کردن دیگران) را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت خودتان انجام دهید.

آیا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

ربات اینستاگرام چطور کار می کند؟

حتما تا الان به مهم بودن میزان تعامل با مخاطبان در اینستاگرام پی برده اید؟ اگر دنبال جذب فالوور واقعی در اینستاگرام هستید باید با مخاطبان هدف خود تعامل داشته باشید تا آن ها با شما آشنا شوند و در نهایت به کسب و کارتان علاقه مند شوند و پیج تان را فالو کنند.

ربات اینستاگرام دقیقا این کار را برای شما انجام می دهد. در واقع همان کارهایی که برای جذب فالوور باید در اینستاگرام انجام دهید را برای شما انجام می دهد.

ربات اینستاگرام کاملا قابل برنامه ریزی است یعنی می توانید دقیقا همان کارهای روتینی که شما انجام می دهید را روی ربات تنظیم کنید.

مثلا شما پیجی در زمینه پوشاک زنانه دارید. مخاطبان هدف شما خانم هایی هستند که به مد و فشن علاقه مند هستند. می توانید ربات خود را طوری تنظیم کنید که فقط با این افراد در تعامل باشد.

مثلا با اکانت شما به پیج شان برود، عکس هایشان را لایک کند و روی پست هایشان کامنت درج کند. با این کار مخاطبان هدف شما با پیج شما آشنا می شوند و شما را فالو می کنند.

در حقیقت ربات های اینستاگرام به گونه ای طراحی شده اند که رفتاری مثل رفتار انسان داشته باشند تا اینستاگرام به ربات بودن آن ها شک نکند. از این گذشته دقیقا با اکانت شما این فعالیت ها را انجام می دهد و تا حدودی شک برانگیز نخواهد بود.

مزایای ربات اینستاگرام چیست؟

یکی از مزیت هایی که ربات اینستاگرام دارد این است که نسبت به دیگر روش های افزایش فالوور هزینه کمتری دارد. مثلا نسبت به تبلیغات در اینستاگرام به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

با پرداخت ماهانه بین 70 تا 90 هزار تومان می توانید ربات اینستاگرام را روی پیج تان فعال کنید و حدود 3 تا 5 هزار فالوور واقعی در ماه جذب کنید.

مزیت بعدی که ربات اینستاگرام دارید این است که بدون نیاز به حضور شما می تواند به صورت اتوماتیک فعالیت های مد نظرتان را انجام دهد. ربات های اینستاگرام هوشمند و همه کار هستند.

یعنی شما کافیه اهداف خود را روی ربات تنظیم کنید تا دقیقا همان کارها را برای شما انجام دهد.

یکی دیگر از مزیت های ربات اینستاگرام جذب فالوور هدفمند برای شماست. یعنی دقیقا می تواند مخاطبان هدف شما را تارگت قرار دهد و همان ها را به پیج شما جذب کند.

مثلا می توانید ربات را روی جذب از طریق هشتگ های مرتبط به کسب و کارتان تنظیم کنید.

آخرین مزیتی که ربات های اینستاگرام دارند ارسال دایرکت اتوماتیک با متن دلخواه شماست. شما می توانید ربات اینستاگرام خود را روی متن های از پیش تعیین شده تنظیم کنید تا به افرادی که شما مد نظرتان است دایرکت ارسال کند.

همینطور می توانید متن خوشامدگویی برای افرادی که شما را به تازگی فالو کرده اند ارسال کنید.

معایب ربات اینستاگرام چیست؟

بعضی از افراد فکر می کنند معایب ربات اینستاگرام بیشتر از مزایایش است در صورتی که اینطور نیست!

بزرگترین عیب ربات های اینستاگرام این است که نسبت به اینستاگرام حساسیت بالایی دارند یعنی ممکن است اینستاگرام متوجه فعالیت ربات گونه ربات اینستاگرام شود و در نهایت ممکن است پیج شما را مسدود کند.

خیلی از افرادی که از ربات اینستاگرام استفاده کرده اند پیج شان برای همیشه بسته شده است. اما جای نگرانی نیست اگر از ربات اینستاگرام مطمئن استفاده کنید چنین مشکلاتی به هیچ وجه برای شما پیش نمی آید.

باید از رباتی استفاده کنید که همیشه به روز است و طبق آخرین الگوریتم های اینستاگرام کار می کند. در این صورت نباید نگران بسته شدن پیج تان باشید.

البته یکی دیگر از معایب ربات اینستاگرام پایین آوردن تعامل مخاطبان با پیج است. این هم به خاطر اشتباه تارگت کردن مخاطبان هدف در ربات اینستاگرام است.

اگر تنظیمات ربات را درست انجام دهید و دقیقا طبق مخاطبان هدف شما فعالیت انجام دهد چنین مشکلی برای پیج تان پیش نمی آید!

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردیم شما را بیشتر با ربات های اینستاگرام آشنا کنیم. الان دیگه با مزایا و معایب ربات اینستاگرام آشنا شدید و می توانید تصمیم بگیرید که آیا از ربات اینستاگرام استفاده کنید یا خیر.

به نظر ما هنوز هم استفاده از ربات اینستاگرام جای شک و شبهه دارد اما بهترین گزینه برای افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام محسوب می شود. چون واقعا با دیگر روش های جذب فالوور قابل مقایسه نیست.

اگر دنبال بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور هستید پیشنهاد می کنم به سایت مخاطب به آدرس https://mokhatab.org/best-instagram-robots مراجعه کنید.

امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا