خانه و آشپزخانه

30+ مدل از پرفروش ترین مارک دستگاه آب میوه گیری

کدام مارک آبمیوه گیری خوب است؟ پرفروش ترین برند آب میوه گیری و بهترین مارک آب میوه گیری چیست؟ آبمیوه گیری تک کاره یا چند کاره بخریم؟

وقتی بعد از ساعت ها کار به خانه می رسید، یک نوشیدنی و آبمیوه تازه و خوش طعم قطعا می تواند خستگی شما را برطرف کند،

داشتن آبمیوه گیری در خانه به شما این امکان را می دهد که در هر زمانی به راحتی آب میوه بگیرید.

نوشیدن آبمیوه خنک و فراوان می تواند برای سلامتی شما مفید باشد و خستگی شما را در یک روز گرم تابستان از بین ببرد.

البته همه ما ترجیح می دهیم به جای آب میوه های صنعتی پر از مواد افزودنی، آب میوه های طبیعی بنوشیم.

آب میوه های طبیعی حاوی مواد مغذی بیشتری هستند و برای بدن مضر نیستند.

بهترین مارک آب میوه گیری چی بخریم؟

مطمئناً شما همیشه در مورد هر نوع وکیل نظری داشته اید، اما تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع وکیل را استخدام کنید یک پروسه نیم ساعته است که به شما امکان می دهد اطلاعات موجود در راهنمای بازاریابی این وکیل را بخوانید.

اگر می خواهید بدانید یک دستگاه آب میوه گیری خوب چه ویژگی هایی دارد یا یک دستگاه آب میوه گیری خوب را چه چیزی بخرید؟

آبمیوه گیری در دو نوع دستی و برقی هم در حالت تک کاره و هم چند کاره قابل تکان دادن است. راحتی و سازگاری آن با اعضای خانواده، کارایی و یا زمانی که صرف تهیه آب میوه می کنید، سازمان را انتخاب و خریداری کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: میز ناهار خوری تاشو [39+ مدل جدید و پرفروش]

راهنمای خرید آبمیوه گیری

 

معرفی انواع قطعات آب میوه گیری در راهنمای خرید آب میوه گیری
در این قسمت شما را برای خرید آبمیوه گیری برای اجزا و ساختار آبمیوه گیری ارائه می دهیم.

موتور،
اهرم را فشار دهید
محفظه موتور،
پیچ موتور،
صفحه برنده
تیغ برنده،
کلاه صفحه برنده،
کلاهک لاستیکی اجزای الکترونیکی دستگاه و مخزن است،
درپوش مخزن،
کلاهک دهانی
راسته یا توری
ظرف کریستالی یا شیشه ای
کلید
صفحه کلید
دیود
خازن کربن کربن
ته آبمیوه گیری
صفحه نمایه
حلقه کوهنوردی
رابط،
برس تمیز کننده
سیم اتصال

از اجزای یک آب میوه گیری هستند که هر کدام نقش مهمی در عملکرد این دستگاه دارند و در نهایت با کمک هر کدام از این قطعات آب میوه خوبی در اختیار ما قرار می گیرد.

راهنمای خرید آبمیوه گیر پرقدرت و باکیفیت تا تخفیف 10%– لیموتاپ

راهنمای خرید آب میوه مطابق با استانداردهای جهانی

حتما تا به حال کلمه استاندارد را شنیده اید، استاندارد مجوزی است که هر محصول یا خدماتی پس از تایید، تایید یا رد شدن می باشد. گذراندن مراحل آزمون و اخذ مجوز استاندارد نشان از کیفیت و توانایی آن در عرضه در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

برای اینکه همه محصولات وارد بازار شوند و به فروش برسند باید دارای یک سری استانداردهای اجباری باشند که حتی در برخی موارد در استانداردهای محصول طبقه بندی می شوند.

در راهنمای خرید آبمیوه گیری ما به شما پیشنهاد می کنیم آبمیوه گیری را خریداری کنید که استانداردهای بالاتری داشته باشد زیرا کیفیت بالاتری دارد.

بهترین مارک آب میوه گیری [برترین برندهای بازار 1400]

آبمیوه گیری بر اساس مصرف انرژی

از آنجایی که مصرف انرژی عنصری است که ارتباط مستقیمی با قیمت دستگاه و مصرف انرژی آن دارد، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

واحد مصرف انرژی را بر حسب وات وات می گویند.مقدار توان اغلب بر روی برچسب مشخصات دستگاه نشان داده می شود و اگر وجود ندارد، توان را محاسبه کنید تا مقدار توان را بدست آورید.

آبمیوه گیری ها اغلب توانی بین 500 تا 1500 وات دارند، بنابراین هنگام خرید این دستگاه، این راهنمای خرید آبمیوه گیری را در نظر بگیرید.

آبمیوه گیری پرسرعت

بدون شک هر مشتری سرعت آب میوه گیری را با ساعت شماری روی ساعت اندازه گیری می کند و در اینجا موتور همان موتوری است که سرعتش را زیاد می کند یا کم می کند یا کارایی آن را افزایش می دهد.

هر چه سرعت چرخش موتور آبمیوه گیری بیشتر باشد بازده آن نیز بیشتر می شود البته نوع و جنس تیغه آب میوه گیری نیز نقش بسزایی در سرعت بخشیدن به کارایی دستگاه دارد.

این تیغه باید از مواد مرغوب مانند فولاد درجه یک ساخته شود تا در اثر رطوبت و شستشو آسیبی نبیند.
این نکته از راهنمای خرید آب میوه گیری را در مورد موتور و تیغه آب میوه گیری بسیار جدی بگیرید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: قیمت یخچال کوچک چقدر است؟ [10+ مدل پرفروش]

اب میوه گیری چه مارکی خوبه پرفروش ترین مارک آب میوه گیری - کتابخانه آی تی

 

 آبمیوه گیری با قیمت مناسب

جای تعجب نیست که هنگام خرید همیشه به جیب خود نگاه می کنید و با توجه به مبلغی که برای آن در نظر گرفته اید، محصول را انتخاب می کنید.

هنگامی که از میزان تخیل خود راضی شدید، عملکرد دستگاه را ارزیابی می کنید. با توجه به اطلاعات راهنمای خرید آبمیوه گیری مبلغی را که می خواهید دستگاه بخرید مشخص کنید و جیب را با آنچه نیاز دارید مقایسه کنید.
چ

از آنجایی که آبمیوه‌گیری‌های مختلف با رنج قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد، باید به دنبال دستگاهی باشید که مقرون به صرفه باشد و امکاناتی را که برای آن پرداخت می‌کنید فراهم کند.

 

 آبمیوه گیری از برندهای معتبر

برندهای مختلفی در زمینه لوازم خانگی به خصوص آبمیوه گیری وجود دارد. رقابت بین برندهای داخلی و خارجی بسیار زیاد است و هر کدام در تلاش برای جذب مشتریان بیشتر هستند.

البته در برخی موارد برخی از محصولات به بازار انحصاری تبدیل می شوند.

با توجه به تنوع بازار و سردرگمی ناشی از آن، با مطالعه راهنمای خرید آب میوه گیری می توانید با خیال راحت برند مورد نظر خود را از بین برندهای داخلی و خارجی انتخاب کنید.

برندهای داخلی مانند پارس خزر و برندهای خارجی مانند مولینکس، فیلیپس، پاناسونیک، فینیکس، بوش، براون، فلر، ناسا الکتریک و … حرفی برای گفتن دارند و تا به حال بازار خوبی پیدا کرده اند.

راهنمای خرید دستگاه آبمیوه گیری - کلاغه

اهمیت زیبایی و استایل دستگاه در راهنمای خرید آب میوه گیری

استایل، زیبایی و ظاهر دستگاه از جمله لحظاتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

راهنمای خرید آبمیوه گیری به شما پیشنهاد می کند تا با توجه به سلیقه و طراحی آشپزخانه خود دستگاهی را انتخاب کنید.
اما زیبایی مطلق به معنای کارایی دستگاه نیست. اما قطعا دستگاهی را انتخاب خواهید کرد که به خوبی کار کند و جلوه خاصی به ظاهر آشپزخانه شما بدهد.
به یاد داشته باشید که شما بهترین معمار و طراح زندگی خود هستید، پس بهترین را برای خود انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کیک پز برقی چه مارکی خوبه؟ + قیمت خرید

نکات طلایی برای خرید آبمیوه گیری

 

نکات خرید آبمیوه گیری-لوازم خانگی ماندگار-راهنمای خرید آبمیوه گیری
آبمیوه گیری ها معمولا به چند دسته تقسیم می شوند: آب میوه گیری دستی، آب میوه گیری برقی، مرکبات گیری و مرکبات گیری برقی.

وقتی تصمیم به خرید آبمیوه گیری دارید، باید بدانید که آبمیوه گیری ایده آل شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد. این بدان معنی است که گزینه مورد نظر شما باید متناسب با نیازهای خانواده شما باشد.

علاوه بر این، معیارهایی وجود دارد که می تواند به عنوان نکات کلیدی در انتخاب بهترین آبمیوه گیری برای شما عمل کند. در اینجا به برخی از مهمترین این معیارها اشاره می کنیم:

سوراخ آب میوه گیری: به سراغ آب میوه گیری بروید که سوراخ های بزرگ تری دارد، زیرا با این نوع آب میوه گیری نیاز کمتری به له کردن تکه های میوه وجود خواهد داشت. البته هرچه آبمیوه گیری کوچکتر باشد، کار شما سخت تر خواهد بود.

لرزش و صدای آب میوه گیری: بهتر است آب میوه گیری را انتخاب کنید که صدای کمتر و حتی لرزش کمتری داشته باشد.

هیچکس دوست ندارد در ازای نوشیدن یک لیوان آبمیوه، از شدت لرزش و صدای آبمیوه گیری خود شوکه شود! البته باید بگوییم که برای به حداقل رساندن صدا و لرزش آب میوه گیری خود می توانید آن را روی یک سطح صاف و ثابت قرار دهید.

قدرت آبمیوه گیری: قدرت آبمیوه گیری شما ممکن است بسته به میزان استفاده از آن متفاوت باشد. به طور کلی می توان گفت که آب میوه گیری ها حداقل 600 وات شروع شده و در مدل های قوی تر به بالای 1500 وات می رسد.

سرعت فشردن: در این رابطه باید بگوییم که سرعت فشار دادن به چرخش موتور دستگاه مربوط می شود. این بدان معنی است که هر چه موتور سریعتر بچرخد، انتظار می رود آبمیوه گیری شما سریعتر کار خود را انجام دهد.

جنس تیغه: تیغه آب میوه گیری شما در انتخاب این دستگاه بسیار مهم است. برای ساخت تیغه ها معمولا از کالاهایی مانند فولاد، پلاستیک یا تیتانیوم استفاده می شود.

طبیعتا تیغه های پلاستیکی مقاومت کمتری دارند و برخلاف آن ها تیغه های تیتانیوم و فولاد حرف اول را می زند!

مصرف برق: برای اینکه بتوانید این موضوع را به خوبی بررسی کنید باید به توان مصرفی و قدرت دستگاه یا موتور توجه کنید. برای این کار می توانید از برخی از برچسب های پاور دستگاه استفاده کنید.

مواد بدنه: یکی از مشکلاتی که در مواد بدنه آبمیوه گیری شما نقش دارد وزن آن است. به طور کلی بدنه آب میوه گیری معمولا از فولاد یا پلاستیک است و گاهی از ترکیب این دو برای بدنه آب میوه گیری استفاده می شود.

در نهایت می توان گفت که این دو ماده از نظر استحکام تفاوت چندانی با هم ندارند.

 

بهترین برندهای آبمیوه گیری

راهنمای خرید آبمیوه گیری
برندهای مختلفی در زمینه لوازم خانگی وجود دارد و می توان گفت که منطقی است که هر کدام در تولید برخی از لوازم خانگی قویتر از سایرین بوده و رضایت مشتریان خود را بیشتر جلب کرده است.

در مورد بهترین برندهای آب میوه می توان به اختصار به تعدادی از بهترین آنها اشاره کرد:

  • آبمیوه گیری بوش
  • آبمیوه گیری پاناسونیک
  • آبمیوه گیری فیلیپس
  • آبمیوه گیری تفال
  • آبمیوه گیری کنوود
  • آبمیوه گیری مولینکس
  • آبمیوه گیری فلر

از برندهای ایرانی می توان به پارس خزر اشاره کرد که در بسیاری از مدل های آب میوه گیری خود موفق عمل می کند. از سوی دیگر نباید از این نکته غافل شد که بسیاری از مصرف کنندگان نسبت به قدرت کم برخی از مدل ها ابراز نارضایتی کرده اند.

در مورد برندهای غیر ایرانی مشکل اینجاست که معمولا فقط به یکی دو مرکز برای گارانتی دسترسی دارند و خرید قطعات آنها به راحتی امکان پذیر نیست.

ویژگی های مهم آبمیوه گیری

آبمیوه گیری هایی که امروزه در بازار توسط برندهای مختلف تولید می شوند انواع مختلفی دارند و طیف وسیعی دارند. مثلاً شما نوعی سوسیالیست هستید که در آن نهاد کارکردهای دیگری دارد.

چنین مؤسساتی معمولاً انتخاب خوبی برای کسب درآمد هستند. به اصطلاح برف پاک کن های موجود امروزه معمولا تک کاره، دو کاره، سه کاره، چهار کاره و پنج کاره هستند. معمولا از قابلیت های این دستگاه ها می توان به مخلوط کن، رنده، آسیاب و … اشاره کرد.

به عنوان گزینه های آبمیوه گیری سیستم های دیگری نیز وجود دارد که از جمله آنها می توان به سیستم قطره ای، آسیاب، میکسر، آچار و غیره اشاره کرد.

انواع آبمیوه خانگی و طرز تهیه آن

آبمیوه گیری چند کاره

صحبت های زیادی در مورد آبمیوه گیری های چند منظوره وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری معتقدند که اگر موتور  دستگاه ها مشکل داشته باشد، همه دستگاه از کار می افتند.

در این خصوص باید بگوییم که چنین مشکلی از نظر برخی برندها و کیفیت ها به وجود خواهد آمد و برندهای برتر آب میوه گیری چنین مشکلی ندارند.

البته همیشه استثنا وجود دارد! به عنوان مثال، آبمیوه‌گیری‌های دستگاه غذاساز فیلیپس معمولاً در جلب رضایت مشتریان خود ناکام هستند.

شاید اگر بخواهیم از مشکلات آبمیوه گیری های چندکاره صحبت کنیم، بتوان به سختی باز و بسته شدن آنها و همچنین تعویض قطعات مورد نظر اشاره کرد.

به طور کلی بهترین برندهای آبمیوه گیری چندکاره کنوود سه کاره، پاناسونیک سه کاره، فیلیپس سه کاره، بوش چند کاره و سه کاره مولینکس هستند.

تمیز نگه دارید

یکی از مهمترین نکاتی که پس از استفاده از آبمیوه گیری باید به آن توجه داشته باشید این است که آن را به خوبی بشویید.

اگر برای این کار از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، هنگام خرید آب میوه گیری حتما این ویژگی را در نظر بگیرید.

شستشوی دستگاه بلافاصله پس از استفاده بسیار مهم است، زیرا در صورت تاخیر در این کار، تمیز کردن مواد غذایی خشک بسیار دشوار و خسته کننده خواهد بود.

 

  • نحوه نمایش محصول ها
آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

3,290,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    312x180x310 سانتی‌متر
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • سایز دهانه ورودی
    73
  • وزن
    4.4 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضدزنگ
  • توضیحات مخزن تفاله
    2 لیتری
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.25
  • جنس پارچ مخلوط کن
    پلاستیک
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    700
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت شست‌وشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
  • طول سیم
    100 سانتی متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک و استیل
  • شناسه کالا
    2800000725570
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

5,500,610 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    230 × 330 × 420 سانتی‌متر
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • سایز دهانه ورودی
    84
  • وزن
    7.6 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    سرامیک
  • توضیحات مخزن تفاله
    3 لیتر
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.5
  • تعداد تنظیمات سرعت
    3
  • حداکثر توان مصرفی
    1200
  • امکانات و قابلیت‌ها
    محفظه نگهداری سیم سیستم ایمنی هوشمند (آبمیوه گیری تنها زمانی کار میکند که تمام قطعات بطور صحیح متصل باشند)
  • طول سیم
    1.5 سانتی متر
  • جنس بدنه
    ترکیب فلز و پلاستیک
  • شناسه کالا
    2800000956738
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری پارس خزر مدل مانگو

آبمیوه گیری پارس خزر مدل مانگو

1,108,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    250x170x250 سانتی‌متر
  • وزن
    1.7 گرم
  • حداکثر توان مصرفی
    300
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آب میوه گیری پارس خزر مدل آواکادو

آب میوه گیری پارس خزر مدل آواکادو

1,250,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    240x180x240 سانتی‌متر
  • وزن
    4.5 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ظرف تفاله بزرگ برای داشتن آبمیوه بیشتر در هر بار استفاده - پارچ آبمیوه مدرج - دارای پایه‌های لاستیکی برای ایستایی بیشتر - کلیه قطعات جدا شونده برای شستشوی بهتر - برس مخصوص شستشو - دهانه بزرگ ورودی میوه
  • حداکثر توان مصرفی
    450
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    0.7
  • توضیحات مخزن تفاله
    1.3 لیتر
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • کارکرد
    تک کاره
  • شناسه کالا
    2900016000279
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

4,579,260 4,041,900 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    طول 320، عرض 230و ارتفاع 385 سانتی‌متر
  • سایز دهانه ورودی
    75
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    سه کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1.5
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضدزنگ
  • وزن
    کل محصول 7.1 کیلوگرم و آبمیوه‌گیری 4.4 گرم
  • توضیحات مخزن تفاله
    دارای حجم 2 لیتر
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.5
  • جنس پارچ مخلوط کن
    شیشه
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - دندانه‌های طراحی شده برای رنده‌کردن و گرفتن آبمیوه - امکان چرخش دهانه خروجی تا 120 درجه
  • طول سیم
    0.9 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل و پلاستیک
  • شناسه کالا
    2903091600020
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری 4 کاره استیل ویداس مدل VIR-3613

آبمیوه گیری 4 کاره استیل ویداس مدل VIR-3613

2,125,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    650*220*315 سانتی‌متر
  • سایز دهانه ورودی
    قابلیت ورود یک سیب کامل
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن آب میوه گیری
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1.8
  • جنس تیغه (صافی)
    تمام استیل
  • وزن
    7.8 گرم
  • توضیحات مخزن تفاله
    مخزن تفاله 2 لیتری
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    2
  • جنس پارچ مخلوط کن
    پیرکس
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    1000
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قدرت 400وات توان قفل 1000 وات مخزن تفاله آب‌میوه‌گیری قابلیت ورود یک سیب کامل در آب‌میوه‌گیری دو سرعته , مجهز به روشن شدن لحظه ای
  • جنس بدنه
    استیل
  • شناسه کالا
    2900621500317
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSI_720

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSI_720

8,300,000 7,470,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    280x220x400 سانتی‌متر
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1.5
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • سایز دهانه ورودی
    85
  • وزن
    6 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1
  • جنس پارچ مخلوط کن
    شیشه
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    بمیوه گیری و غذاساز ۱۰ کاره گوسونیک قدرت ۸۰۰ وات بدنه : ترکیب استیل و پلاستیک پارچ مخلوط کن : شیشه آسیاب : شیشه ظرف غذاساز : شیشه ظرفیت غذاساز: ۱.۲ لیتر ظرفیت پارچ مخلوط کن: ۱.۵ لیتر ظرفیت پارچ آبمیوه گیر: ۱ لیتر ظرفیت مخزن تفاله گیری: ۲ لیتر دارای قابلیت های آبمیوه گیری ، مخلوط کن ، غذاساز و آسیاب مجهز به دهانه بزرگ آبمیوه گیری برای آبگیری میوه های درسته دو سرعته با کلید خاموش دارای دستگیره با قفل ایمنی طول سیم: ۱ متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

2,790,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    180 × 290 × 400 سانتی‌متر
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • سایز دهانه ورودی
    73
  • وزن
    5.3 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضدزنگ
  • توضیحات مخزن تفاله
    2 لیتر
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.25
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    700
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت‌ شست‌وشوی ظروف در ماشین ظرفشویی
  • طول سیم
    1.2 سانتی متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • شناسه کالا
    2800000725549
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری بوش مدل MES4000

آبمیوه گیری بوش مدل MES4000

4,828,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    230 × 330 × 420 سانتی‌متر
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • سایز دهانه ورودی
    84
  • وزن
    7.5 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    سرامیکی
  • توضیحات مخزن تفاله
    3
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.5
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    1000
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم ایمنی هوشمند (آبمیوه گیری تنها زمانی کار میکند که تمام قطعات بطور صحیح متصل باشند) تخلیه خودکار تفاله ظرف تفاله گیر جداشدنی
  • طول سیم
    1.5 سانتی متر
  • جنس بدنه
    ترکیب فلز و پلاستیک
  • شناسه کالا
    2800000500085
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724

2,170,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    400x280x160 سانتی‌متر
  • سایز دهانه ورودی
    85
  • کارکرد
    چهار کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    2
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • وزن
    3 گرم
  • توضیحات مخزن تفاله
    گنجایش 2 لیتر
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.1
  • جنس پارچ مخلوط کن
    لاک
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پارچ مخلوط کن شیشه های با گنجایش 1.5 لیتر دارای آسیاب قهوه ار جنس شیشه خردکن شیشه ای دارای عملکرد پالس مجهز به سیستم محافظت در برابر گرمای بیش از حد دارای قفل ایمنی
  • طول سیم
    1.2 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل و پلاستیک
  • شناسه کالا
    2800001093319
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01

3,340,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    305 × 216 × 384 سانتی‌متر
  • سایز دهانه ورودی
    75
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضدزنگ
  • وزن
    4.1 گرم
  • توضیحات مخزن تفاله
    دارای حجم 2 لیتر
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.5
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - مجهز به نازل متحرک با شعاع گردش 120 درجه
  • طول سیم
    0.9 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • شناسه کالا
    2900016000286
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

3,754,500 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    210x210x395 سانتی‌متر
  • وزن
    3.2 گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - دارای محفظه جمع آوری سیم
  • حداکثر توان مصرفی
    700
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    0.8
  • توضیحات مخزن تفاله
    دارای حجم 1.2 لیتر
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • سایز دهانه ورودی
    75
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • کارکرد
    تک کاره
  • شناسه کالا
    2903091600020
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری نانیوا مدل NJ-185

آبمیوه گیری نانیوا مدل NJ-185

3,240,000 تومان

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • طول سیم
    200 سانتی متر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    چهارکاره 5 سرعته مخزن تفاله جدا مخزن ابمیوه مخلوط کن ابمیوه گیری اسیاب خردکن
  • تعداد تنظیمات سرعت
    5
  • جنس پارچ مخلوط کن
    شیشه
  • جنس تیغه (صافی)
    فولاد ضد زنگ
  • قابلیت‌ها
    تنظیم سرعت
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • امکانات آماده سازی غذا
    آبمیوه گیری
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • کارکرد
    چهار کاره
  • شناسه کالا
    2901348700684
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40151

آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40151

10,500,000 10,290,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    200x211x228 سانتی‌متر
  • وزن
    3 گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • طول سیم
    1.1 سانتی متر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - ظرفیت 2 لیتری مخزن تفاله - دارای صافی مخصوص اسموتی - شامل برس مخصوص تمیزکاری
  • حداکثر توان مصرفی
    1300
  • تعداد تنظیمات سرعت
    5
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.25
  • سایز دهانه ورودی
    84
  • امکانات
    نمایشگر
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • کارکرد
    تک کاره
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • شناسه کالا
    2800000698201
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری سیج مدل BJE430SIL

آبمیوه گیری سیج مدل BJE430SIL

10,200,000 8,990,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    40x20x45 سانتی‌متر
  • وزن
    7 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    تیغه از جنس تیتانیوم موتور پرقدرت با توان 1250 وات صافی تیغه میکروسکوپی با قابلیت آبگیری تا 70 درصد آبمیوه قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی پارچ مدرج با گنجایش 2 لیتر بهمراه جدا کننده کف آبمیوه مخزن تفاله با گنجایش 3.4 لیتر قابلیت آبگیری سیب کاملا درسته(دهنه ورودی 84 میلی متر) تیغه و صافی ساخت ایتالیا برس تمیزکننده
  • حداکثر توان مصرفی
    1250
  • توضیحات تیغه
    دیسک تیغه از جنس تیتانیوم
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    2
  • توضیحات مخزن تفاله
    3.4
  • جنس تیغه (صافی)
    فولاد ضد زنگ
  • سایز دهانه ورودی
    84
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • کارکرد
    تک کاره
  • شناسه کالا
    2800000699130
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری نانیوا مدل MJ-176NR

آبمیوه گیری نانیوا مدل MJ-176NR

1,950,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    400x150x220 سانتی‌متر
  • وزن
    3.3 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • حداکثر توان مصرفی
    350
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • جنس پارچ مخلوط کن
    شیشه
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.25
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    شیشه
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • کارکرد
    سه کاره
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری دورنیکا مدل J-800VD

آبمیوه گیری دورنیکا مدل J-800VD

1,850,000 1,490,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    300x200x450 سانتی‌متر
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • وزن
    3 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
  • طول سیم
    سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • شناسه کالا
    2900016000224
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آب میوه گیری پارس خزر مدل Avocado

آب میوه گیری پارس خزر مدل Avocado

1,389,100 1,300,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    180 × 240 × 235 سانتی‌متر
  • وزن
    4.5 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - ظرف تفاله بزرگ برای داشتن آبمیوه بیشتر در هر بار استفاده - پارچ آبمیوه مدرج - دارای پایه‌های لاستیکی برای ایستایی بیشتر - کلیه قطعات جدا شونده برای شستشوی بهتر - برس مخصوص شستشو - دهانه بزرگ ورودی میوه - دارای سیم جمع کن در قسمت زیرین دستگاه
  • حداکثر توان مصرفی
    435
  • توضیحات تیغه
    تیغه تمام استیل ضد زنگ
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    0.7
  • توضیحات مخزن تفاله
    دارای حجم 1.3 لیتر
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل
  • قابلیت‌ها
    تنظیم سرعت
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • کارکرد
    تک کاره
  • شناسه کالا
    6260455715483
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری براون مدل J500

آبمیوه گیری براون مدل J500

3,302,100 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    400 × 200 × 290 سانتی‌متر
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • سایز دهانه ورودی
    75
  • وزن
    6.2 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل
  • توضیحات مخزن تفاله
    دارای حجم 2 لیتر
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.25
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • توضیحات تیغه
    ضد زنگ
  • حداکثر توان مصرفی
    900
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - محفظه نگهداری سیم - قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل و پلاستیک
  • شناسه کالا
    2903091600426
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-719

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-719

1,645,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    390x190x250 سانتی‌متر
  • وزن
    3.4 گرم
  • جنس بدنه
    استیل و پلاستیک
  • طول سیم
    1.2 سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • سایز دهانه ورودی
    85
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • کارکرد
    تک کاره
  • شناسه کالا
    2800000569983
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W

2,019,400 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    310x210x360 سانتی‌متر
  • توضیحات مخزن تفاله
    دارای حجم 2 لیتر
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1
  • وزن
    4.2 گرم
  • جنس پارچ مخلوط کن
    پلاستیک
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    700
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - دارای دو عدد میکروسوئیچ ایمنی دستگاه(فعال شدن در صورت بستن پوشش بالایی) - عایق کاری دوبل، دارای 4 پایه لاستیکی چسبان ضد لرزش - دارای برس مخصوص برای تمیز کردن بسکت - دارای فیلتر و تیغه استیل - قابلیت جمع آوری سیم برق درون محفظه به صورت دستی - دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول
  • طول سیم
    1.5 سانتی متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • شناسه کالا
    2900016000286
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آب میوه گیری تولیپس مدل Fj-479

آب میوه گیری تولیپس مدل Fj-479

2,082,880 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    450x250x500 سانتی‌متر
  • سایز دهانه ورودی
    75
  • کارکرد
    سه کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1.5
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل
  • وزن
    2 گرم
  • توضیحات مخزن تفاله
    دارای گنجایش 1.8 لیتر
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    700
  • جنس پارچ مخلوط کن
    پیرکس
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • توضیحات تیغه
    استیل ضد زنگ
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    موتور دو سرعته | عملکرد پالس (لحظه ای)
  • جنس بدنه
    استیل
  • شناسه کالا
    2901278800171
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری پارس خزر مدل 610 پی

آبمیوه گیری پارس خزر مدل 610 پی

1,653,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    200x140x275 سانتی‌متر
  • وزن
    3.5 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت آب گیری 1.2 کیلوگرم هر بار ۀآسیاب کردن مواد تا 70 گرم
  • حداکثر توان مصرفی
    300
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1.2
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • کارکرد
    سه کاره
  • شناسه کالا
    2900016000224
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-149

آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-149

3,200,000 2,912,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    310 × 200 × 310 سانتی‌متر
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    چهار کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1/5
  • وزن
    6 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضدزنگ
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1
  • جنس پارچ مخلوط کن
    شیشه
  • تعداد تنظیمات سرعت
    3
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قدرت 800 وات 4 کاره آب میوه گیری،مخلوط کن ، آسیاب و خرد کن بدنه استیل دارای نشانگر دیجیتال دارای پایه ضدلغزش 2 سرعت ثابت و یک سرعت لحظه ای دارای قفل ایمنی دسته
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل و پلاستیک
  • شناسه کالا
    2903091600020
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger

2,060,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    310 × 210 × 380 سانتی‌متر
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • سایز دهانه ورودی
    75
  • توضیحات مخزن تفاله
    دارای حجم 2 لیتر
  • وزن
    4.6 گرم
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • حداکثر توان مصرفی
    700
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - دارای دو عدد میکروسوئیچ ایمنی دستگاه(فعال شدن در صورت بستن پوشش بالایی) - عایق کاری دوبل، دارای 4 پایه لاستیکی چسبان ضد لرزش - دارای برس مخصوص برای تمیز کردن بسکت - دارای فیلتر و تیغه استیل - قابلیت جمع آوری سیم برق درون محفظه به صورت دستی - دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول
  • طول سیم
    1.5 سانتی متر
  • جنس بدنه
    فلز و پلاستیک
  • شناسه کالا
    6260455715346
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-A480

آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-A480

2,348,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    450x250x500 سانتی‌متر
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1.5
  • کارکرد
    چهار کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • سایز دهانه ورودی
    75
  • وزن
    4 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • توضیحات مخزن تفاله
    1.8 لیتر
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    2
  • جنس پارچ مخلوط کن
    پیرکس
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2
  • توضیحات تیغه
    استیل ضد زنگ
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • جنس بدنه
    استیل
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-154

آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-154

2,999,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    400 × 170 × 280 سانتی‌متر
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    چهار کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1.5
  • وزن
    6.5 گرم
  • سایز دهانه ورودی
    85
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1
  • جنس پارچ مخلوط کن
    پیرکس
  • تعداد تنظیمات سرعت
    3
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - صفحه کنترل تمام لمسی همراه با نمایشگر LED - دارای عملکرد پالس - فناوری Slow Start-up برای طول عمر بیشتر موتور - قفل داخلی ایمنی - تیغه های استیل ضد زنگ
  • طول سیم
    0.8 سانتی متر
  • شناسه کالا
    2903091600022
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری بایترون مدل BAM-800

آبمیوه گیری بایترون مدل BAM-800

2,300,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    200x400x250 سانتی‌متر
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن آب میوه گیری
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • سایز دهانه ورودی
    75
  • وزن
    1/5 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    فولادی ضد زنگ
  • توضیحات مخزن تفاله
    2 لیتر
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    0.9
  • تعداد تنظیمات سرعت
    5
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دهانه 75 میلی متری تنظیم سرعت دیجیتال
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • شناسه کالا
    2800000762674
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری ویداس مدل VIR-3615

آبمیوه گیری ویداس مدل VIR-3615

2,800,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    031x220x440 سانتی‌متر
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • کارکرد
    چهار کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • وزن
    4.5 گرم
  • امکانات
    نمایشگر
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1
  • حداکثر توان مصرفی
    1000
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای موتور با سیم 100% مسی با کیفیت پارچ شیشه ایی 1.7 لیتری
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • شناسه کالا
    2900621500355
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آب میوه گیری تکنو مدل Te-219

آب میوه گیری تکنو مدل Te-219

1,990,000 1,919,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    400 × 200 × 300 سانتی‌متر
  • کارکرد
    تک کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • سایز دهانه ورودی
    75
  • وزن
    3000 گرم
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضدزنگ
  • توضیحات مخزن تفاله
    2 لیتری و متحرک
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    0.8
  • تعداد تنظیمات سرعت
    4
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم سرعت
  • طول سیم
    1.1 سانتی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • شناسه کالا
    2901293500629
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری جی پاس مدل GSB2031

آبمیوه گیری جی پاس مدل GSB2031

1,500,000 تومان

مشخصات

  • وزن
    3000 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    جنس بدنه, پلاستیک, توان, 500 وات, تعداد تنظیمات سرعت, دو سرعته, عملکرد لحظه‌ای (Pulse), دارد, عملکرد توربو (Turbo), ندارد, جنس تیغه, استیل, مخلوط کن, دارد, ظرفیت مخلوط کن, 1.5 لیتر, جنس پارچ مخلوط کن, پلاستیک, یخ خردکن, ندارد, آبمیوه گیری, دارد, چرخ گوشت, ندارد, آسیاب, دارد, خردکن کوچک, دارد, قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی, دارد, محفظه جمع آوری سیم برق, ندارد, طول سیم, 1 متر, پایه ضد لغزش, دارد
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1.5
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • قابلیت‌ها
    تنظیم سرعت
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • امکانات آماده سازی غذا
    آبمیوه گیری
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • شناسه کالا
    2800001829246
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا
آبمیوه گیری سام مدل JC402

آبمیوه گیری سام مدل JC402

2,480,000 تومان

مشخصات

  • ابعاد
    390x320x210 سانتی‌متر
  • امکانات
    نمایشگر
  • کارکرد
    چهار کاره
  • نوع آبمیوه گیری
    برقی
  • دستگاه آماده سازی غذا
    مخلوط کن
  • امکانات آماده سازی غذا
    آسیاب
  • مخزن دستگاه
    مخزن تفاله
  • قابلیت‌ها
    سوئیچ ایمنی
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل
  • وزن
    5 گرم
  • توضیحات مخزن تفاله
    2.2
  • جنس پارچ مخلوط کن
    شیشه
  • تعداد تنظیمات سرعت
    5
  • توضیحات تیغه
    MicroMesh Filter
  • حداکثر توان مصرفی
    800
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پنج سرعت قابل تنظیم برای میوه های نرم تا سفت سیستم ایمنی سه گانه راندمان بالا با صافی استیل مجهز به فیلتر MicroMesh تکنولوژِی Thermo Resist روشن نشدن در صورت عدم مونتاژ صحیح خاموشی خودکار در صورت بالا رفتن دمای موتور ظرفیت مخزن تفاله با سایز بزرگ 2.2 لیتر ظرفیت پارچ آبمیوه گیری 1 لیتر دهانه XL برای ورود کامل میوه دارای فیوز حرارتی داخلی کیفیت ساخت بالا
  • جنس بدنه
    استیل
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
تصاویر بیشتر و خرید در دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا