کادو برای پسر

لیست هدایای ارزشمندی که برای آقایان می توانید بخرید

هدیه ارزشمند برای آقایان یکی از سرگرم کننده ترین کارها در دنیا ، هدیه دادن و دریافت است. اما گاهی اوقات خرید هدیه ویژه آقایان کمی سخت و گیج کننده است.

سوالاتی که غالباً هنگام خرید هدیه ارزشمند آقایان به وجود می آید این است که مردان معمولاً چه چیزی را دوست دارند ؟؟؟ چه هدایایی می تواند آنها را خوشحال کند ؟؟ آیا برای خرید یک هدیه خاص و مناسب باید هزینه زیادی پرداخت کنیم ؟؟

هدیه ای ارزشمند برای آقایان

چه هدایایی برای آقایان ارزشمند است؟ خرید هدیه به تنهایی برای آقایان دشوار است. اما اگر می خواهید سرزده باشید و یک هدیه ارزشمند برای مرد مورد نظر خود بخرید ، واقعاً کار سختی پیش رو دارید.

اما مهمترین نکته هنگام خرید هدیه تولد مورد علاقه آقایان توجه به شخصیت و علایق آنهاست. بعضی از مردان به وسایل شخصی علاقه دارند ، دیگران ورزشکار هستند و برخی دیگر عاشق فناوری هستند.

با دانستن بیشتر در مورد شخصی که می خواهید به او تولد دهید ، قطعاً می توانید هدیه ای ارزشمندتر به او بدهید.

خرید هدیه ارزشمند برای آقایان

برخلاف زنان ، مردان هدایای عملی را ترجیح می دهند. بنابراین هنگام خرید هدیه برای یک آقا باید به کاربردی بودن محصول نیز توجه داشته باشیم. به عبارت دیگر ، یک هدیه ویژه برای یک آقا می تواند خاطره خوبی در ذهن او ایجاد کند و به بهبود صمیمیت و صمیمیت شما کمک کند. شما می توانید با انتخاب درست قلب مرد مورد نظر خود را به دست آورید. مردان حساسیت خاصی به ظاهر هدیه ندارند اما از نظر آنها کیفیت و کاربرد بسیار مهم است.

انتخاب و خرید یک هدیه ارزشمند برای آقایان می تواند در روابط شما با آنها معجزه کند.

مقاله پیشنهادی: بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان

قبل از هر چیز ، سعی کنید لیستی از لوازم جانبی و موارد دلخواه شخص مورد نظر خود تهیه کنید. سپس ، بر اساس بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید ، یکی از آن گزینه ها را بخرید و آن را هدیه دهید.

ایده های شگفت انگیز برای خرید هدایای ارزشمند خاص و شگفت انگیز برای آقایان

کفشهای چرمی

کفش های چرمی همیشه نمادی از مد و استایل مردانه بوده اند. در واقع کفش یکی از مواردی است که ظاهر ما را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. بوت چرمی و نیم بوت می تواند هدیه ویژه آقایان باشد. به خصوص اینکه علاوه بر لباس های مهمانی ، نیم بوت ها نیز با شلوار جین و پارچه پوشیده شده اند.

نیم بوت مردانه آلن شوز کد 4642

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

نیم بوت مردانه مدل CARDIAN-AS

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

نیم بوت مردانه مدل JUNIOR 6INCH PREMIUM-AS

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کیف کوهنوردی

کوهنوردی و طبیعت گردی تفریح مورد علاقه بسیاری از مردان است. یک کوله پشتی معمولی برای کوهنوردی به او امکان می دهد بدون نیاز به خستگی و لذت بردن از قدم زدن در طبیعت ، تجهیزات مورد نیاز خود را برای ساعت های طولانی حمل کند. علاوه بر این ، این کیسه ها به دلیل مواد خاص خود در برابر آسیب ، برف ، باران و رقیق شدن مقاوم هستند.

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری گوگانا مدل gog4014

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری فیرو پلاس کد 831

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری فیرو پلاس کد 6042

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

دوربین عکاسی

دوربین می تواند هدیه ای عالی برای عکاسی و دوستداران طبیعت باشد. عزیز شما با هدیه دادن دوربین می تواند لحظات خوبی را در کنار خانواده و عزیزان ثبت کند. دوربین های چاپ فوری یک هدیه ویژه برای مردانی است که به عکاسی علاقه مند هستند. این مدل از دوربین ممکن است کمی گران باشد ، اما شکی نیست که هر بار که او از آن استفاده می کند یا به تصاویر گرفته شده با همان دوربین نگاه می کند. ، خاطره شما در ذهن او بیدار می شود.

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

دوربین دیجیتال آکسون مدل AX6062

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

دوربین دیجیتال سامسونگ مدل Smart WiFi ST150F

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ست کیف و کمربند

کیف پول و کمربند دو وسیله کاربردی و مورد علاقه آقایان است. ست هدیه مردانه شیک چرمی این دو محصول که در جعبه های شیک موجود در بازار موجود است ، می توانند کار شما را در زمینه تهیه هدایا آسان کنند.

ست هدیه و کادو جدید M102

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ست هدیه چرم زانکو کد 1719

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ست هدیه چرم زانکو مدل ایرانا

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

عینک آفتابی مردانه

بیشتر مردان ساعت های زیادی را پشت فرمان می گذرانند. نور خورشید در روزهای گرم تابستان و همچنین روزهای برف سرد می تواند به چشم ما آسیب برساند. عینک آفتابی با رانندگی به ما امکان می دهد ساعت ها بدون فشار بر چشم و بدون آسیب رساندن به مسافرت حرکت کنیم.

عینک های آفتابی شب نیز از چشمان ما در برابر نور ماشین ها و چراغ های شهر محافظت می کنند و با فیلتر کردن انعکاس نور از آسیب دیدن چشم جلوگیری می کنند.

عینک ضد اشعه UV واته مدل Brown

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

عینک آفتابی اسپای مدل 1325

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

عینک آفتابی کد S44-02128

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

دستگاه های ردیابی خودرو

یکی از نگرانی های روزمره ما سرقت ماشین ماست. متأسفانه ، هنگامی که این حادثه برای ما یا اطرافیان ما اتفاق افتاده است ، ما از هزینه ها و خسارات وارد شده به وسیله نقلیه خود مطلع هستیم.

دستگاه های ردیابی خودرو ، که قسمت کوچکی هستند و در تمام قسمت های خودرو نصب می شوند. این می تواند محل دقیق اتومبیل ما را به ما بگوید و در صورت گم شدن ، ما می توانیم به سرعت ماشین خود را پیدا کنیم. این پیروان می توانند عزیزان شما را از نگرانی نجات دهند و به آنها کمک کنند تا کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهند.

ردیاب خودرو لندر مدل LD-45

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ردیاب خودرو کارمکس مدل IR100

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ردیاب خودرو مدل MOGO-17

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

پاپیون

Papillon یکی از شیک ترین و جذاب ترین لوازم جانبی برای آقایان شیک پوش است. همچنین کراوات و دکمه سرآستین پاپیون به عنوان یک هدیه زیبا برای تولد و سایر برنامه ها در نظر گرفته می شود.

ست کراوات و پاپیون و دستمال جیب مردانه کد R

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

پاپیون ساتن هکس ایران PS-BLAK

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ست کراوات و پاپیون و دستمال جیب مردانه کد B3

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

یخچال مسافرتی

حتما برای شما هم پیش آمده است که در سفری آرزویی نوشیدنی بخورید. یا نگران خراب شدن غذا در اثر گرما باشید. یخچال های مسافرتی به شما امکان می دهند ساعت ها ، نوشیدنی ها و غذا را ساعت ها نگه دارید. بنابراین می توان آن را هدیه ای مناسب و کاربردی دانست.

یخچال مسافرتی ترمو الکتریک مدل TK-08 ظرفیت 8 لیتر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

یخدان ترموس مدل Thermocafe ظرفیت 8 لیتر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماگ سفری مدل K2-380 ظرفیت 0.38 لیتر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

تخته نرد

تخته نرد یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ها است. این بازی در فرهنگ مردم ایران و ترکیه سابقه طولانی دارد. تابلوها ، اندازه ها و طرح های چوبی شیک و متنوع در بازار موجود است. یک تخته گردوی شیک می تواند هدیه ویژه علاقه مندان به این بازی باشد.

تخته شطرنج مدل رامسر مدل C-005

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

تخته شطرنج مدل Ezh

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

شطرنج چوبی مدل نفیس

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

5 نکته برای هدایای با ارزش برای آقایان

خانم ها اغلب در خرید هدیه ویژه مردان مشکل دارند ، اما باور کنید یافتن هدیه مناسب بدون آن بسیار آسان است.

1. ابتدا نیازهای او را بشناسید

آیا مواردی وجود دارد که به او کمک کند از سرگرمی های خود لذت ببرد یا کار خود را بهتر انجام دهد؟ آیا او می خواهد این سرگرمی را به سمت جدیدی سوق دهد و آیا چیزی وجود دارد که اجازه این تغییر را بدهد؟

2. زیاد به آن فکر نکنید

مردان در مورد خواسته ها و نیازهای خود بسیار انعطاف پذیر هستند. آنها هدیه شما را به همان روشی که رمز معنای پشت هدیه را رمزگشایی می کنید ، تجزیه و تحلیل نمی کنند! مجبور نیستید ماه ها را در یک کلاژ مشترک لبخند بگذرانید. مگر اینکه خود پروردگار بگوید که او واقعاً چیزی می خواهد که من نمی دانم! بعضی اوقات هدیه ای که وقت یا هزینه کمتری برایش خرج می کنید ارزش بیشتری دارد.

3. ببینید چه چیزی دوست

دارند برای خود بخرند
اگر او به طور مرتب بازی های ویدیویی می خرد ، کاری کنید که با آن بازی ها کار کند. وقتی شخصی در سرگرمی های خود سرمایه گذاری می کند ، حتماً عاشق هدایای این منطقه باشید.

4. ببینید آنها چگونه وقت خود را می گذرانند

شاید شخصی که به دنبالش هستید از آن دسته افرادی نیست که دوست دارد تمام وقت پول خرج کند ، اما در نهایت باید وقت خود را در جایی تلف کند. این که آیا او به شغل خود اهمیت می دهد ، آیا به ورزش علاقه دارد یا به اتومبیل علاقه دارد ، احتمالاً نشان می دهد که به چه چیزی علاقه دارد.

5. به آنچه آنها نیاز دارند پی ببرید

احتمالاً می دانید که چه چیزی او را هیجان زده می کند و احتمالاً به چیزی نیاز دارد که علایق او را به سطح بالاتری برساند. اگر او چیزی را دوست دارد که زیاد درباره آن نمی دانید ، می توانید تحقیقات اساسی انجام دهید. به همین دلیل گوگل ایجاد شد! لازم نیست هدیه ای به او بدهید که فراتر از درک شما باشد. می توانید با خرید مطمئن و همزمان نیازهای او را برآورده کنید.

بذار بهت یک قصه بگم. دوست من شخصی است که عاشق عکاسی است. همسرش همچنین می دانست که لوازم جانبی عکاسی را دوست دارد زیرا همیشه پول و وقت آزاد را به عکاسی اختصاص می داد. این بود که همسرش در فکر تهیه لنز جدید بود اما لنزها از نظر قیمت و کارایی بسیار متفاوت هستند و انتخاب لنز مناسب یکی از آنهاست. بنابراین او به جای خرید لنز جدید ، کمی تحقیق کرد و سرانجام یک سه پایه مناسب برای دوربین اصلی پیدا کرد. دوست ما عاشق این هدیه شد. حالا او با یک سه پایه جدید می تواند تکنیک های جدید عکاسی را تمرین کند. تهیه هدیه ای که یک آقا واقعاً آن را دوست دارد ، به هزینه زیادی یا وقت اضافی و تجربه عکاسی احتیاج ندارد.

آخرین نکته

جدا از بحث هدیه ، صمیمیت و اخلاص بیشتر از همه باعث خوشحالی آقایان من می شود. بنابراین زیاد نگران هدایای گران قیمت یا شیک نباشید. آنچه باعث ماندگاری یک هدیه می شود ، احساس و حافظه ای است که هنگام هدیه دادن آن به شخص مقابل منتقل می کنیم.

هم اکنون می توانید در پایین این مقاله لیستی از محصولات کاربردی و مناسب را به عنوان یک هدیه ارزشمند برای آقایان مشاهده کرده و هدیه مورد نظر خود را از آنها انتخاب کرده و خرید مطمئنی را با ما تجربه کنید.

بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله لیست بهترین هدیه برای مردان را هم مطالعه کنید.

کلام آخر

خیلی ممنون که تا اینجا مقاله با ما همراه بودید امیدواریم که براتون مفید واقع شده باشه و تونسته باشین استفاده لازم را ببرید. اگر شما هم تجربه ای در خرید کادو برای مردان رو دارید خوشحال میشیم با ما و بقیه مخاطبان به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا