کادو تولد

جعبه کادویی شیک چی بخریم؟ [فقط برای افراد خاص]

[accordions id=”4287″]

جعبه کادویی شیک چی بخریم؟ چه نوع جعبه کادویی بخریم که ارزش هدیه ما را دو چندان کند؟ بهترین جعبه کادویی شیک کدام است؟ جواب همه این سوال ها را قرار است در این مقاله بدهیم و لیست بهترین جعبه هدیه را با امکان خرید آنلاین معرفی می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

باکس کادویی شیک

جعبه و باکس کادو در بسیاری از موارد برای هدیه دادن ضروری است، چرا که از لحاظ ظاهری کار چندان پسندیده‌ ای نیست که بخواهیم هدیه را بدون جعبه به افراد تقدیم کنیم. با توجه به شکل و محتوای هدیه باید مناسب ‌ترین جعبه هدیه را انتخاب و خریداری کرد. به این ترتیب می‌ توانیم ظاهری ارزنده ‌تر به هدیه خود ببخشیم.

جعبه کادو از جمله ملزوماتی است که هنگام هدیه دادن به آن نیاز داریم. باکس‌ های کادو در رنگ ‌ها و طرح‌ های متنوعی در بازار موجود هستند که با توجه به سلیقه خود می ‌توانید اقدام به خرید آن کنید. زمانی که کادو را در چنین جعبه ‌های شکیلی قرار می ‌دهیم، در واقع به گیرنده هدیه نشان می ‌دهیم که تا چه اندازه برایمان ارزشمند است.

مقاله پیشنهادی: درست كردن جعبه كادويي

جعبه کادوئی

انتخاب جعبه کادو چندان هم کار آسانی نیست. تنوع محصولات موجود در بازار در بیشتر مواقع تصمیم ‌گیری را دشوار می‌کند. البته نکته ‌ای که وجود دارد این است که باید سلیقه گیرنده هدیه را بر سلیقه خود ارجح بدانیم.

سعی کنید جعبه ‌ای با کیفیت خریداری کنید که تحمل وزن کادو را داشته باشد و زود غیر قابل استفاده نشود. کیفیت جعبه در زیبایی ظاهری آن نیز موثر است. همچنین روکش جعبه نیز در ظاهر آن اثر دارد. هرچه مقوای به کار رفته در ساخت آن باکیفیت ‌تر باشد، جعبه زیباتر به نظر می ‌رسد.

چرا به جعبه کادو نیاز داریم؟

در بسیاری از موارد ممکن است هدیه‌ ای زیبا تهیه کنیم ولی پاکت یا جعبه کادوی مناسبی نداشته باشیم. به همین دلیل باید گفت که اهمیت وجود جعبه نیز فراوان است. به این ترتیب می ‌توانیم کادویی بسیار شکیل را به عزیزانمان تقدیم کنیم.

برای اینکه به افراد ثابت کنیم که چقدر برایمان اهمیت دارند، باید به چنین جزئیاتی توجه کنیم. اگر کادوی خریداری شده را با جعبه اصلی به افراد هدیه کنیم، جلوه چندان مناسبی ندارد. از این جعبه ها می توانیم برای روز پدر، روز مادر، ولنتاین ، سالگرد ها ، تولد ، حنابندان ، و روزهای خاص استفاده کنیم.

مقاله پیشنهادی: چگونه کادو تولد را در بادکنک بگذاریم

معرفی جعبه هدیه شیک

توجه به تطابق میان هدیه و باکس کادو

پس از خرید هدیه باید به سراغ انتخاب جعبه کادو برویم. نکته مهم تناسب میان این دو است. اگر جعبه کوچک و یا بسیار بزرگ ‌تر باشد قابل استفاده نخواهد بود. از سویی دیگر طرح جعبه نیز برای مناسبت ‌های مختلف متفاوت است.

مثلا برای خرید باکس کادو برای کودکان اصولا از رنگ ‌های شاد و طرح ‌های کارتونی استفاده می ‌شود. در حالی ‌که برای آقایان اصولا طرح‌ هایی با رنگ‌ های تیره و ساده مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

مقاله پیشنهادی: خرید کاغذ کادو فانتزی

نکات مهم هنگام خرید جعبه کادو

  • در هنگام خرید جعبه کادو چند نکته باید در خاطر داشته باشید. گفتیم که تناسب بین کادو و جعبه چقدر مهم است. شکل ظاهری هدیه را نیز باید در نظر گرفت تا بهترین انتخاب ممکن انجام شود. رنگ همیشه یک مسئله مهم است.
  • اگر می خواهید در یک مراسم رسمی به شخصی هدیه دهید ، باید مطمئن شوید که جعبه ظاهری شیک و کلاسیک دارد. همچنین می توانید از گل ها در کنار جعبه کادو استفاده کنید تا تأثیر کار خود را چند برابر کنید.
  • بسیاری از افراد داخل جعبه را با کاه ، گل خشک ، مهره های رنگی و مانند آن تزئین می کنند. همه چیز به سلیقه افراد بستگی دارد و همه نمی توانند چنین چیزهایی را دوست داشته باشند.

جعبه کادو شیک

  • علاوه بر جعبه های مقوایی ، اکنون خرید جعبه های کادویی چوبی بسیار رایج است. این جعبه ها به دلیل ظاهر نفیس ، دوام و زیبایی که دارند قیمت بالایی دارند و البته عمر آنها از جعبه های کاغذی بیشتر است. برخی از این جعبه ها قفل لولایی نیز دارند. اگر شما نیز قصد خرید جعبه کادو را دارید ، می توانید با در نظر گرفتن موارد فوق خرید خود را انجام دهید.
  • در لیست زیر انواع جعبه های کادوی جدید مردانه ، زنانه ، دخترانه و پسرانه در اندازه های کوچک و بزرگ در طرح های پیچیده ، شیک و ساده برای شما تهیه و جمع آوری شده است. بسته به سلیقه خود می توانید زیباترین و شیک ترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنید.

معرفی لیست جعبه کادویی شیک

جعبه هدیه چوبی مدل j82

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه مدل SN-1247

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه کد m1212

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه کادو مدل آلبوم عکس کد R-GH سایز کوچک

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه چوبی کد SD-15

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه مدل B30

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه چوبی لوکس باکس طرح love کد LB200

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه عاشقانه ویژه کادو مدل My Love کد KP72

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه مدل B3 مجموعه 3 عددی

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه ترمه لوکس باکس مدل LB30

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه طرح الماس مدل 383

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

جعبه هدیه لوکس باکس کد LB220

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

باکس و جعبه کادو اغلب برای هدیه مورد نیاز است ، زیرا ممکن است ایده خوبی برای هدیه دادن به افراد بدون جعبه به نظر نرسد. بسته به فرم و محتوای هدیه ، مناسب ترین جعبه کادو باید انتخاب و خریداری شود. به این ترتیب می توانیم جلوه ای ارزشمندتر به هدیه خود بدهیم.

جعبه کادو یکی از مهمترین مواردی است که هنگام تهیه هدیه به آن نیاز داریم. جعبه های کادو در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار موجود است که می توانید مطابق میل خود خریداری کنید. وقتی هدیه ای را در چنین جعبه ای می گذاریم ، در واقع نشان می دهیم که این گیرنده چقدر برای ما ارزشمند است.

انتخاب جعبه کادو کار ساده ای نیست. تنوع محصولات موجود در بازار اغلب تصمیم گیری را پیچیده می کند. البته نکته اینجاست که باید ذائقه دریافت کننده هدیه را به سلیقه خود ترجیح دهیم.

سعی کنید جعبه های با کیفیتی بخرید که بتوانند وزن هدیه را تحمل کنند و به زودی غیر قابل استفاده نشوند. کیفیت جعبه نیز در شکل ظاهری آن مثر است. درب جعبه نیز بر ظاهر آن تأثیر می گذارد. هرچه کیفیت مقوای ساخته شده برای ساخت آن بالاتر باشد ، جعبه زیباتر به نظر می رسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا