کادو برای پسر

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان [10 پیشنهاد محرمانه]

[accordions id=”4217″]

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان موضوعی است که در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم اگر شما هم قصد دارید مرد خود را سوپرایز کنید و به دنبال هدیه های ناب برای روز تولدشان هستید بهتون پیشنهاد میکنم این مقاله را از دست ندهید. چون قراره با تحقیقاتی که انجام داده ایم بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان را به ما معرفی کنیم تا مرد مورد علاقه خود را شگفت زده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان

خرید هدیه یکی از سخت ترین بخش های هر تولدی محسوب می شود چون همیشه استرس این وجود دارد که شخص مورد نظر ار کادوی شما خوشش بیایید یا نه و اینکه هدیه ای که برای او تهیه می کنید او را خوشحال می کند و با دیدن کادو سوپرایز می شود یا خیر. ما در این مقاله در ابتدا سعی می کنیم راهکارهایی را بهتون معرفی کنیم که با این راهکارها بتوانید بهترین هدیه را برای مرد خود خریداری کنید.

خرید هدیه برای مردان با توجه به علایق او

اگر مرد مورد نظر خود را می شناسید قطعا باید از علاقه مندی های او نیز با خبر باشید اگر به تازگی با مردی آشنا شده اید بهترین روش برای فهمیدن علاقه مندی پرسش غیر مستقیم از اوست که سوال کنید به چه چیزهایی علاقه دارد مطمئن باشید با شروع صحبت علاقه های خود را یا ذوق و شوق به شما خواهد گفت.
برای شروع میتوانید با سوال اینکه اگر شما میخواستید فلان چیز را بخرید کدوم گزینه را انتخاب می کردید. بعنوان مثال می توانید بپرسید گوشی موبایل مورد علاقه شما کدام است؟ اگر روزی خواستی موبایلتو عوض کنی کدام مدل را انتخاب می کنید؟
و یا میتوانید نظر او را راجب انگشتر و زیور آلات بپرسید که چه نوع و سبکی را دوست دارد؟
بهترین هدیه برای روز تولد مردان
خرید هدیه برای مردان با توجه به علایق آنها قطعا به شما در انتخاب بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان کمک بسیاری خواهد کرد. چون کادو شما با توجه به علاقه مندی وی صورت گرفته است.

خرید هدیه با توجه به نیازمندی ها

قطعا همه ما در زندگی به چیزهایی نیاز داریم که فعلا آنها را تهیه نکرده ایم و دلیل آن میتواند این باشد که پول کافی نداشته ایم و یا فرصتی مناسبی برای تهیه آنها پیش نیامده و چه بهتر است شما از این فرصت ها استفاده کنید و نیازهای مرد مورد علاقه خود را پیدا کنید و با توجه به آن نیازمندی هدیه ای تهیه و به او کادو دهید. مطمئن باشید از کادو شما نهات لذت را خواهد برد.
این نیازمندی ها هر چیزی میتواند باشد حتی یک جوراب  بعنوان مثال اگر مرد شما گوشی موبایل دارد ولی قالب برای آن ندارد میتوانید برای موبایل او قاب تهیه کنید.
این تنها یک مثال بود تا از نیازمندی های مرد خود آگاه باشید و با توجه به انها کادو تهیه کنید. ( ما مرد ها به اندازه یک دنیا نیازمندی داریم )

مردان به چه کادوهایی بیشتر علاقه دارند؟

مردان بطور کلی منطق را به احساس ترجیح می دهند و این نشان دهنده این است که اگر کادویی میخواهید تهیه کنید که بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان باشد. باید برای آنها کاربردی باشد. یعنی هدیه شما باید مشکلی را از او حل و فصل کند. بعنوان مثال اگر شما برای مردی گل هدیه دهید شاید در نظر اول خوشحال شود ولی در واقع اصن کادوی جالبی نخواهد بود زیرا برای او کاربردی ندارد و نمی تواند از آن استفاده کند.
اما اگر هدیه ای خریداری کنید که برای او کاربردی باشد و بتواند از آن استفاده کند قطعا ما بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان
داده اید.

ما در ادامه مقاله سعی می کنیم با توجه به تحقیقاتی که انجام داده ایم بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان را معرفی کنیم که با خرید انها مردان بی دریغ سوپرایز خواهند شد.

خرید ماشین اصلاح صورت برای مردان

ماشین اصلاح یکی از بهترین گزینه برای مردان است که هم برای آنها کاربردی است و هم هدیه شیک و با کلاسی است و بیشتر مردها به آن نیاز دارند و روزانه از آن میتوانند استفاده کنند. شما قطعا با خرید این کادو او را خوشحال خواهید کرد.

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماشین اصلاح صورت موزر مدل 1400 Mini

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماشین اصلاح صورت روزیا مدل HT907

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل 580A

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-619

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S1030

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده ماشین اصلاح های بیشتر
کلیک کنید

 

خرید پاوربانک برای آقایان

در خرید این کادو شک نکنید این هدیه هر مردی را خوشحال خواهد کرد زیرا یکی از پر استفاده ترین وسیله در زندگی هر شخصی بکار می رود مخصوصا برای افرادی که بیشتر از گوشی استفاده می کنند و در طول روز با کمبود شارژ موبایل مواجه می شوند. پس شک نکن در خریدش

شارژر همراه بیبوشی مدل P06 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip Global Version

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

شارژر همراه مینیسو مدل C6 ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

شارژر همراه شیاومی مدل PLM09ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

شارژر همراه انرجایزر مدل UE20009 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

شارژر همراه مدل E510 ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده پاور بانک های بیشتر
کلیک کنید

 

خرید اکسسوری مردانه ساعت

ساعت همیشه جزء جدایی ناپذیر از کادو است که تو هر شرایطی و به هر شخصی مخصوصا مردان هدیه دهید آنها را خوشحال خواهد کرد و همچنین یکی از بهترین کادو های ماندگار است که همیشه همراه فرد است و با نگاه کردن به آن شما را به خاطر خواهد آورد با یک تیر دو نشان هم کاربردی و هم ماندگار. این گزینه میتواند یکی از سه گزینه بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان باشد.

ساعت مچی عقربه ای والار کد LF1547

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ساعت مچی عقربه ای اسکمی مدل 9127

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ساعت مچی دیجیتال مدل 2021

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ساعت مچی دیجیتال مدل BlackXi

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ساعت مچی دیجیتالی اسکمی مدل 1257

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو مدل جی شاک مدل GA-110-1B

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده ساعت های بیشتر
کلیک کنید

 

خرید کیف برای مردان

اگر مرد شما هم همیشه به همراه خود یک کیف حمل می کند و یا کار او طوری است که باید همیشه کیف به همراه داشته باشد خرید یک کیف جادار و با کیفیت و شیک بهترین گزینه برای اوست و مطمئن قدردان هدیه شما خواهد بود. اگر مرد شما کارمند است یک کیف کارمندی بهترین گزینه برای او و اگر علاق به کیف کوله دارد بهترین گزینه برای او کیف کوله است که با توجه هم به نیازمندی و علاقه او کادو را تهیه می کنید.

کیف اداری مردانه کد P256-7

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کیف اداری مردانه کد 1-P257

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کیف اداری مردانه مدل منهتن

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کوله پشتی فیرو پلاس کد 758

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کوله پشتی فیرو پلاس کد 698

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

کوله پشتی لکسین مدل LX505

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده کیف های بیشتر
کلیک کنید

 

ادکلن مردانه برای آقایون شیک

اگر مرد مورد علاقه شما فردی است که بیشتر زمان خود را صرف خوشتیپ کردن خود می کند و 24 ساعته جلوی آینه است قطعا خرید ادکلن خوشبو او را خوشحال خواهد کرد. زیرا به هرچه بیشتر با کلاس بودن او اضافه خواهد کرد. اگر ادکلنی که دوست دارد نمی دانید چیست بهترین گزینه انتخاب ادکلن هایی که عمده مردان از آنها خوششان می آید. نگران نباشید ما در ادامه بهترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

ادو پرفیوم مردانه امپر مدل Zen حجم 100 میلی لیتر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ادو تویلت مردانه آدیداس مدل Ice Dive حجم 100 میلی لیتر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ادو تویلت مردانه مای مدل Concordia حجم 75 میلی لیتر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ادوپرفیوم مردانه بایلندو مدل Polo Black حجم 100 میلی لیتر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ادو تویلت مردانه ژاک بوگارت مدل Silver Scent حجم 100 میلی لیتر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

تستر ادو تویلت مردانه دیور مدل Sauvage حجم 100 میلی لیتر

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

برای مشاهده ادکلن های مردانه بیشتر
کلیک کنید

 

خرید ست هدیه مردانه

خرید ست هدیه مردانه هم جزء گزینه های برتر برای هدیه است یک کادو شیک، رند و باکلاس که مرد شما میتواند به بهترین شکل ممکن با لباس های خود ست کند. مجموعه ست های مردانه شامل کیف و کمربند و جاسوییچی است که در صورت ست بودن زیبایی خاصی را به تیپ مردان اضافه می کند. این ست کادو برای مردان خوشتیپ توصیه می شود. برای دیدن سایر ست های مردانه میتوانید مقاله ست هدیه مردانه را مطالعه کنید.

ست هدیه چرم آرا کد 008

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ست هدیه چرم آرا کد s009

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ست هدیه کیف پول و کمربند مدل A10

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

خرید دستگاه قهوه ساز برای مردان

اگر مرد شما عاشق قهوه است خرید دستگاه قهوه ساز بی شک بهترین هدیه برای او خواهد بود. عموم مردان عاشق قهوه هستن و با خوردن قهوه از آن لذت می برند. اگر مرد مورد علاقه شما هم قهوه خور است با خرید یک دستگاه قهوه ساز میتواند لذت خوردن قهوه را برای اون چند برابر کنید و مطمئن باشید هنگام درست کردن قهوه بی شک یاد شما خواهد بود.

قهوه ساز فرنچ پرس

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

قهوه ساز مدل موکل کد Inx

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

قهوه ساز گوسونیک

مشاهده قیمت و جزئیات محصول

ایده هایی برای بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان

مردان علاقه زیادی به هدایای عملی دارند. بنابراین ، هنگام خرید هدیه تولد ، توجه زیادی به مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز آنها داشته باشید.

وسایل ورزشی

بیشتر آقایان علاقه زیادی به ورزش دارند و بیشتر آنها درگیر ورزش هستند.

کیف های ورزشی شیک Jadaro یک هدیه مناسب تولد برای ورزشکاران است. همچنین می توانید از سویشرت ، کفش ورزشی ، لباس شنا و … به عنوان هدیه تولد استفاده کنید.

همچنین می توانید با خرید دمبل ، میله ، کاف TRX ، طناب ورزشی و !! یک باشگاه خانگی برای او بخرید. با این هدیه به او انگیزه ورزش می دهید و می تواند وقت بیشتری را در خانه با شما بگذراند.

دکمه سر دست و گیره

اگر به دنبال یک هدیه تولد لوکس و شیک برای آقایان هستید ، این ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. حتی اگر مرد مورد نظر شما کت و شلوار نباشد. با این حال ، این هدیه می تواند شما را برای روزهای خاصی که باید دارای تیپ رسمی باشند ، نگه دارد.

قهوه ساز و دستگاه قهوه ساز

امروزه قهوه یک نوشیدنی محبوب و پرانرژی در بین مردان است. قهوه دم کرده می تواند لذت و عطر تهیه قهوه مورد علاقه شما را به عزیزانتان برساند.

همچنین ، دستگاه های قهوه می توانند نوشیدنی هایی مانند لاته ، کاپوچینو و … درست کنند در خانه یا محل کار به شما می دهد.

اگر پدر یا خواهر و برادر همسرتان به قهوه علاقه مند هستند. این هدیه جذاب را هرگز فراموش نکنید.

پاپیون

پاپیون یکی از لوازمی شیک و جذاب برای آقایان شیک پوش است. همچنین ست های پاپیون و دکمه سرآستین یک هدیه زیبا برای تولد و سایر موارد است.

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل دنیای بزرگی است. از ساعت های هوشمند هندزفری و بلندگوهای بلوتوث ، هرکسی می تواند یک ابزار کاربردی و جذاب باشد.

امروزه دنیای فناوری پیشنهادهای زیادی برای خرید هدیه به ما ارائه می دهد که می تواند در عین سادگی و کاربردی باشد.

گاردهای موبایل با طرح دلخواه نیز یکی از هدایای خاص و مقرون به صرفه به حساب می آید.

کیف پول های پالتوی

آقایان معمولاً ابزارهای زیادی مانند: کارت بانکی ، سوئیچ ، اسناد هویتی ، پول و پول به دلیل شرایط کار به همراه دارند. کیف پول مانتو می تواند مانع از بین رفتن وسایل شود و وسایل ما را مرتب کند.

می توانید کیف پول چرمی را به عنوان هدیه یک مرد متاهل نگاه کنید.

کوله پشتی کوهنوردی

سفر در طبیعت ، با دوستان نزدیک ، یکی از سرگرمی های مردان است. چه هدیه ای بهتر از کوله پشتی کوهستان ؟؟؟

کیف های کوهستانی می توانند تجهیزات زیادی را در خود جای دهند. با استفاده از یکی از این کیف ها دیگر نگران کمبود جا و تجهیزات زیاد نخواهید بود. همچنین ، این کیف ها با اسلات های ویژه می توانند از دستگاه های حساس مانند دوربین ، تلفن همراه ، پول و سایر موارد محافظت کنند.

کوله پشتی کوهنوردی می تواند هدیه ویژه ای برای روز مرد باشد.

پاور بانک (شارژر قابل حمل)

این یک هدیه تولد عالی برای همه است ، به ویژه برای جوانانی که به طور مداوم از تلفن خود استفاده می کنند. با داشتن چنین هدیه ای ، آنها هیچ وقت نباید نگران کمبود پول در تلفن خود باشند و از آنجا که آنها همیشه آن را با خود حمل می کنند ، همیشه شما را به یاد می آورند.

ست لوازم  اصلاح مردانه

به ندرت می توان مردی را یافت که زیبایی و خلوص صورت خود را دوست نداشته باشد. کیت های اصلاح مردانه یکی از بهترین هدایای ارزان قیمت برای روز پدر و شوهر شامل: برس ، کف اصلاح ، تیغ اصلاح و بعد از اصلاح و چند ریش تراش و قیچی کوچک اصلاح. بسیاری از آقایان ، حتی وقتی به آرایشگاه مراجعه می کنند ، دوست دارند از کیت شخصی خود استفاده کنند.

تفنگ بادی

تیراندازی یکی از جذاب ترین و جذاب ترین ورزش هاست. تفنگ های بادی هدیه ای عالی برای علاقه مندان به تیراندازی است. همچنین می توانید از تفنگ و تفنگ ساچمه ای به عنوان هدیه استفاده کنید.

بازی های کارتی

بازی با ورق یکی از ایده های جدید برای هدیه دادن به مردان در روز تولد است. این بازی ها قابل حمل هستند و قوانین ساده ای دارند اما علی رغم سادگی قوانین و اختصار اجزای بازی ، جاذبه های درون بازی وجود دارد که همه را خوشحال می کند.

با بخشش یکی از این بازی های ورق ، اوقات خوشی را برای او و عزیزانش فراهم کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان را بهتون معرفی کنیم تا با خرید آنها مورد مورد علاقه خود را خوشحال کنید. امیدواریم که استفاده لازم و برده باشید و براتون مفید بوده باشه. یک مقاله نیز داخل سایت منتشر کردیم که خرید کادو رو بر اساس شخصیت مردان تقسیم بندی کردیم بهتون پیشنهاد میکنم مقاله بهترین هدیه برای مردان را مطالعه کنید.

همچنین برای بسته بندی کادو نیز میتوانید مقاله بهترین کاغذ کادو فانتزی را مطالعه کنید که ارزش هدیه شما با بسته بندی شیک و جذاب قطعا چند برابر خواهد بود.
ممنون میشیم شما هم تجربه های خود را در زمینه خرید کادو برای مردان در روز تولدشان را با ما و مخاطبان دیگر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلامممم
    همونطور که گفته بودین من یک کادو کاربردی پاور بانک برای همسرم گرفتم کلی ازم تشکر کرد مرسییی

  2. من هدیه تولد برای روز تولد دوستم ساعت اسپورت خریدم دوس داشت مدل ساعت مچی دیجیتال مدل BlackXi پیشنهاد می کنیم شما هم بخرید خیلی خوشحال می شن

  3. دوستان نظرشون رو گفتن منم خواستم بگم واقعا پسرا عاشق کادوهای کاربردی هستن یعنی چیزی که نیاز دارن رو بخرید کادو بدید خیلی خوشحال می شن من خودم کولی پشتی گرفتم نیاز داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا